Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Naruto s'acaba EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Naruto s'acaba EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Naruto s'acaba EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Naruto s'acaba EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Naruto s'acaba EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Naruto s'acaba EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Naruto s'acaba EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Naruto s'acaba EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Naruto s'acaba EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Naruto s'acaba

+7
bombillero
Eudald
Nina-chan
lostbrain
Al-Vhandrel
Gokiba
surreak
11 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Naruto s'acaba

Missatge  surreak Dl 06 Oct 2014, 10:23

És aquella gran notícia que molts esperaven!

http://ramenparados.blogspot.com.es/2014/10/naruto-termina-en-japon.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=facebook&utm_campaign=Feed:+RamenParaDos+%28Ramen+Para+Dos%29&utm_content=FaceBook

Personalment, sempre sap greu que s'acabi una sèrie tan longeva, però tinc ganes de saber com acaba. Sobre aquesta sèrie, hi ha opinions de tots els gustos, veurem com reacciona el públic davant la seva finalització.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16674
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Gokiba Dl 06 Oct 2014, 12:52

Jo vaig tenir una època molt fanboy de Naruto, però ara ja vaig perdut entre transformacions i dolents que dominen per sobre altres dolents que dominen sobre més dolents. Fa temps que espero aquets final i sigui com sigui segur que no defraudarà! Jo ja m'espero qualsevol cosa.
Gokiba
Gokiba
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 302
Puntuació : 4205
Reputació : 11
Fecha de inscripción : 10/09/2013
Edad : 30
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Al-Vhandrel Dl 06 Oct 2014, 13:30

Ara per ara, l'última trama m'ha semblat forçada i fora de lloc. Poques esperances en que acabi de forma convincent. Però no descarto un final ben lligat encara. En les properes setmanes veurem... Rolling Eyes
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7529
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  lostbrain Dl 06 Oct 2014, 13:40

Bé, s'acaben les absurdes aventures del butaner i l'emo XD
És una de les poques series que ni he començat ni començaré mai... Menys mal que en l'època en que vaig començar a llegir manga vaig tirar més per Bleach que per aquesta. Que tampoc es que m'encanti Bleach, però encara que també hagi degenerat molt, he llegit que Naruto ho ha fet molt més...
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7679
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  surreak Dl 06 Oct 2014, 13:52

Doncs, francament, no sóc un dels més grans defensors de Naruto, però fins a cert moment és un shonen que val la pena de llegir, ja ho crec. El moment en què es comença a torçar ja és una qüestió d'opinió, però t'asseguro que m'alegro d'haver-lo llegit.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16674
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Nina-chan Dl 06 Oct 2014, 15:38

Jo recordo que el vaig començar a llegir quan feia sisè i m'hi vaig enganxar molt. Tot i que l'anime ja l'he deixat de seguir perquè no puc aguantar els capítols que s'inventen i la història a baixat una mica el nivell tinc ganes de saber com s'acaba.
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5980
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Eudald Dl 06 Oct 2014, 17:16

Havent començat Naruto als 10 anys i havent-lo llegit ininterrompudament durant aquest lustre, estic content que ja s’acabi d’una santa vegada. Ara a veure amb què ens surt en Kishimoto.
Eudald
Eudald
TCAMVK-Traducció
TCAMVK-Traducció

Nombre de missatges : 210
Puntuació : 3900
Reputació : 6
Fecha de inscripción : 27/09/2014
Edad : 25
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Al-Vhandrel Dl 06 Oct 2014, 17:29

lostbrain escrigué:Bé, s'acaben les absurdes aventures del butaner i l'emo XD

eudald9 escrigué:Havent començat Naruto als 10 anys i havent-lo llegit ininterrompudament durant aquest lustre, estic content que ja s’acabi d’una santa vegada. Ara a veure amb què ens surt en Kishimoto.

Vaya club de badass xD És que no hi ha ningú que defensi Naruto !?

Un de les escenes que més em va marcar va ser el combat entre en Rock Lee i en Gaara. Encara no li perdono a en Gaara el que va fer Evil or Very Mad

Nina-chan escrigué:Jo recordo que el vaig començar a llegir quan feia sisè i m'hi vaig enganxar molt. Tot i que l'anime ja l'he deixat de seguir perquè no puc aguantar els capítols que s'inventen i la història a baixat una mica el nivell tinc ganes de saber com s'acaba.

Respecte el relleno de l'anime totalment d'acord, hi havia cada història que deu ni do. Però sembla que no és un problema únic de Naruto, a altre shonens també els hi passa.
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7529
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  bombillero Dl 06 Oct 2014, 17:53

Aquestes sèries llargues amb tants fans tenen una arma de doble tall, l'anime. L'avantatge és que atrau molta gent que es queda curta amb l'anime i la contra és que Naruto és una de les sèries que més li ha afectat el relleno de l'anime, t'enganxes i et foten no un, sinó una temporada sencera de relleno i que a sobre és un trunyo i fora de to de la trama principal. Amb Bleach tres quarts del mateix, personalment crec que s'hauria d'haver acabat després de la lluita contra l'Aizen (que és on ho vaig deixar perquè em va semblar massa ridícula). One Piece encara s'ha salvat del relleno pesat, es pot dir que encara que no siguin molt apassionants, són entretinguts, lo bo que té és que l'Oda revisa tot encara que sigui relleno. Naruto té moltes subtrames amagades que et vas assabentan amb comptagotes i això a la llarga cansa, personalment crec que s'ha volgut allargar en excés degut al màrqueting i al final els ha petat a la cara. Està bé, és entretinguda però la llargada avorreix perquè vols descobrir certes coses, les intueixes, però no t'ho diuen, i quan ho fan, ja no t'interessa. Amb Naruto fas una mena de reducció tipus Bola de Drac Z Kai, i t'estalvies dos terços de tralla avorrida i quedes més satisfet que amb la sèrie original.
bombillero
bombillero
TCANRMVK - Anime
TCANRMVK - Anime

Nombre de missatges : 2191
Puntuació : 5337
Reputació : 59
Fecha de inscripción : 05/09/2012
Edad : 40
Ubicació : Mataró

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Nina-chan Dl 06 Oct 2014, 21:54

Al-Vhandrel escrigué:Un de les escenes que més em va marcar va ser el combat entre en Rock Lee i en Gaara. Encara no li perdono a en Gaara el que va fer Evil or Very Mad

Nina-chan escrigué:Jo recordo que el vaig començar a llegir quan feia sisè i m'hi vaig enganxar molt. Tot i que l'anime ja l'he deixat de seguir perquè no puc aguantar els capítols que s'inventen i la història a baixat una mica el nivell tinc ganes de saber com s'acaba.

Respecte el relleno de l'anime totalment d'acord, hi havia cada història que deu ni do. Però sembla que no és un problema únic de Naruto, a altre shonens també els hi passa.

Dons a mi em va agradar el Gaara, em va semblar que el Lee necessitava una mica de ''dosi de realitat''. De fet en Gaara és un dels meus preferits des del moment que va sortir.

És cert que molts shonen tenen aquest problema, és per això que normalment llegeixo el manga i deixo l'anime quan veig que ja comencen amb el relleno.
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5980
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Shruikan Dt 07 Oct 2014, 10:03

En Gaara es l'òstia i pobre del que digui el contrari que se les veurà amb mi. Twisted Evil Es l'únic motiu pel que encara llegeixo Naruto, personalment. De fet, ja feia capítols que es veia que això ja estava a les acaballes. I mira, si fa un parell de capítols o tres en Sasuke no hagués decidit tornar a ser un imbècil encara hagués pensat que podia tenir un final decent.

Pero hey, en Kishi no entén que la gent està del rollo gay entre en Naruto i en Sasuke fins els collons. Y que en Sasuke l'haurien d'haver assassinat 300 capítols enrere com a mínim abans que es tornés el personatge merdós que es ara. Perdoneu tot el hate per aquest home, però és que l'odio amb passió.

Ok, però deixant de banda el present, s'ha de dir que Naruto era bona. O va ser bona en algun moment. Tots els que l'hem llegit recordem de manera entranyable la saga de l'exàmen de Chunnin, la intriga el primer cop que va sortir l'Itachi i es va parlar dels Akatsuki. Fins i tot la primera saga de totes, la del país de la boira, va tenir un bon final. I el dibuix, no en parlem. Abans l'autor s'ho currava i feia unes perspectives i uns jocs d'imatge fantàstics. Al tros del rescat d'en Sasuke crec que és el més ben dibuixat de tots, en aquest sentit. Però bé, l'autor s'ha tornat vago, i ja no fa dibuixos guais, ni tan sols treu tots els personatges que va presentar tant al principi, que molaven tant, i que ha anat deixant morir. En Rock Lee n'és un bon exemple.

Així que és amb llàstima que acomiadaré Naruto, perquè no acabant sent la sèrie que prometia al principi i que tant em va agradar. Continuaré apreciant-la perquè m'ha dut molts bons moments, igual que Bleach, i continuaré tenint en Gaara en un pedestal pels segles dels segles perquè s'ho mereix, però no sé pas si llegiré alguna cosa més d'en Kishimoto si es decideix a seguir treballant en un futur.


Editat per darrera vegada per Shruikan el Dt 07 Oct 2014, 10:40, editat 1 cop en total
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7223
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Al-Vhandrel Dt 07 Oct 2014, 10:33

Shruikan escrigué:En Gaara es l'òstia i pobre del que digui el contrari que se les veurà amb mi. Es l'únic motiu pel que encara llegeixo Naruto, personalment. De fet, ja feia capítols que es veia que això ja estava a les acaballes.

En Gaara des del combat amb el Rock Lee fa una bona evolució com a personatge. Però a veure... tothom sap que quell combat entre els dos l'hauria d'haver guanyat el Lee. Razz

Shruikan escrigué:I mira, si fa un parell de capítols o tres en Sasuke no hagués decidit tornar a ser un imbècil encara hagués pensat que podia tenir un final decent.

Quina decepció. Espero que el Naruto li faci un "Montanya".
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7529
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Vidsus Dj 16 Oct 2014, 14:27

Segur que ara em tiraré molta gent a sobre, però si voleu que us digui la veritat a mi Naruto no m'ha agradat mai. Ep, però parlo de l'ànime eh? Del manga no en puc dir res. Ni Naruto, ni Naruto Shippuden. I això que vaig haver de traduir uns quants episodis de Shippuden.
Vidsus
Vidsus
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 470
Puntuació : 4081
Reputació : 10
Fecha de inscripción : 26/05/2013
Edad : 44

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Al-Vhandrel Dj 16 Oct 2014, 15:23

Vidsus t'has guanyat un enemic al fansub xD (És broma)

Perquè ens entenguem suposo que estarem d'acord en que Naruto no és Fly, no ? (T'has vist el manga ??? és boníssim) Tanmateix hi ha una clara diferencia entre Naruto i Naruto Shippuden: en estils de combats, moralitat i profunditat de les històries... És a dir, et pot agradar Naruto però no Naruto Shippuden, el que és menys habitual de veure és gent que els hi agrada Shippuden sense agrada'ls-hi Naruto. ^^
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7529
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  shira-chan Dj 16 Oct 2014, 15:36

Per fi em vaig poder posar al dia!! I queden 5 capítols! Bé, a mi no em desagrada tan que en Sasuke segueixi entestat a emprenyar, així hi haurà un final igual però contrari al de Naruto sense Shipuden. A mi no m'ha desagradat la sèrie, la veritat, li trobo força flaqueses, però em fa passar molt bona estona, així que contenta d'haver-la seguit i que s'acabi (sempre fa il·lu veure finals de sèries).
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20241
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Vidsus Dj 16 Oct 2014, 17:12

Al-Vhandrel escrigué:Vidsus t'has guanyat un enemic al fansub xD (És broma)

Perquè ens entenguem suposo que estarem d'acord en que Naruto no és Fly, no ? (T'has vist el manga ??? és boníssim) Tanmateix hi ha una clara diferencia entre Naruto i Naruto Shippuden: en estils de combats, moralitat i profunditat de les històries... És a dir, et pot agradar Naruto però no Naruto Shippuden, el que és menys habitual de veure és gent que els hi agrada Shippuden sense agrada'ls-hi Naruto. ^^

Hehehe. Ja he dit que el manga no l'he llegit, així que no en puc dir res. I òbviament Naruto no és Fly. Però veus? Fly m'agrada molt, i Naruto gens. Però senzillament perquè no és el meu estil. I si Naruto no em va agradar, Shippuden menys encara. Però que consti que l'únic que deia és que em sentia raro per ser dels únics que no li agrada, eh? XD. Perquè a gairebé tothom que conec que li agrada aquest món li agrada Naruto almenys.
Vidsus
Vidsus
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 470
Puntuació : 4081
Reputació : 10
Fecha de inscripción : 26/05/2013
Edad : 44

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Al-Vhandrel Dj 16 Oct 2014, 17:18

Vidsus escrigué:Hehehe. Ja he dit que el manga no l'he llegit, així que no en puc dir res. I òbviament Naruto no és Fly. Però veus? Fly m'agrada molt, i Naruto gens. Però senzillament perquè no és el meu estil. I si Naruto no em va agradar, Shippuden menys encara. Però que consti que l'únic que deia és que em sentia raro per ser dels únics que no li agrada, eh? XD. Perquè a gairebé tothom que conec que li agrada aquest món li agrada Naruto almenys.

No, no em referia al manga de Fly, http://www.mangareader.net/223/dragon-quest-dai-no-daiboken.html. És que molts que van veure l'anime es pregunten si realment acabava amb el combat contra son pare o no. I només és 1/3 de la serie ^^

Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7529
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  surreak Dj 16 Oct 2014, 17:36

Vidsus, tinc entès que el manga és bastant diferent de l'anime, sobretot perquè es passen de relleno. Jo només he llegit el manga (i em vaig quedar al 500 i pico, o sigui que ara em queda un pico per acabar-me'l), i sempre m'ha agradat força. El món que ha creat, el disseny de personatges, la història... com diu la shira, m'han fet passar molt bones estones. Ara bé, hi ha detalls que grinyolen (coses que es nota que les ha improvisat) i punts de la història que no m'agraden, sobretot quan es comença a centrar tant en en sasuke, oh, i sobretot el personatge d'en naruto, que no m'ha acabat d'agradar mai Razz, però sí que és un manga que recomanaria (tot i que està ple de detractors disposats a saltar-te al coll). L'anime ni l'he provat, té tan mala fama...
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16674
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Vidsus Dj 16 Oct 2014, 20:54

Al-Vhandrel escrigué:No, no em referia al manga de Fly, http://www.mangareader.net/223/dragon-quest-dai-no-daiboken.html. És que molts que van veure l'anime es pregunten si realment acabava amb el combat contra son pare o no. I només és 1/3 de la serie ^^


Ah al-Vhandrel, perdona, no t'ahvia entès. Doncs sí, sí que ho sabia això. L'ànime el van tallar d'aquesta manera per falta de pressupost, em sembla haver llegit/sentit, i el manga me'l vaig llegir (tot i que no em sol agradar el manga) precisament pel que m'agrada aquesta sèrie. I mira, ja que me l'has posat aquí, aprofitaré per baixar-me'l i guardar-lo, que aquest s'ho mereix.

I surreak, està clar que no sóc qui per opinar, ja que com he dit per començar al manga no li faig cas perquè no m'agrada. Està clar que si la sèrie original és manga, hauria de llegir-me'l per opinar amb fonament. Sol passar però, que a més les sèries enormement llargues em cansen, m'avorreixen. Al principi estan molt bé, però a mesura que s'allarga més i més se'm va fent pesades i considero que perden el sentit original. Ara bé, si me'l recomanes i hi ha tanta gent a qui li agrada ha de ser per alguna cosa.

Ara ja em llençareu als gossos o em penjareu, però em va passar el mateix amb Bola de Drac Z (La GT ni me la vaig mirar) i amb One Piece. Sí, One Peace no m'agrada Embarassed . Torno a dir que de cap d'aquestes m'he llegit el manga, només he vist l'ànime, així que no puc opinar amb fonament.

Què hi farem, sóc així de "raro". XD.
Vidsus
Vidsus
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 470
Puntuació : 4081
Reputació : 10
Fecha de inscripción : 26/05/2013
Edad : 44

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Al-Vhandrel Dj 16 Oct 2014, 21:05

Vidsus escrigué:Ara ja em llençareu als gossos o em penjareu, però em va passar el mateix amb Bola de Drac Z (La GT ni me la vaig mirar) i amb One Piece. Sí, One Peace no m'agrada . Torno a dir que de cap d'aquestes m'he llegit el manga, només he vist l'ànime, així que no puc opinar amb fonament.

Vidsus aquí sí que t'has passat. Qui escriu One Peace ??? Ara ja pots comptar amb que tens un enemic dins el fansub xD (és broma)

Vol dir llavor que a Bola de Drac normal (la d'abans del Z quan el Goku era petit) l'acceptes per bona doncs ? Crec que s'assembla bastant a Fly. Molts dels fans de Bola de Drac, marquen tres etapes de la serie: la de Bola de Drac Z, La saga de Namek, i la de Celula. La majoria no recorda haver vist mai el Buu. xD



Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7529
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Vidsus Dj 16 Oct 2014, 21:14

Al-Vhandrel escrigué:Vidsus aquí sí que t'has passat. Qui escriu One Peace ??? Ara ja pots comptar amb que tens un enemic dins el fansub xD (és broma)

Vol dir llavor que a Bola de Drac normal (la d'abans del Z quan el Goku era petit) l'acceptes per bona doncs ? Crec que s'assembla bastant a Fly. Molts dels fans de Bola de Drac, marquen tres etapes de la serie: la de Bola de Drac Z, La saga de Namek, i la de Celula. La majoria no recorda haver vist mai el Buu. xD

Hahahaha. De debò que em sap greu i et demano perdó. XD. Respecto totalment que a tothom li agradi. Ja he dit que el "raro" sóc jo.

I respecte Dola de Drac sí, la que realment em va agradar més va ser la primera. Recordo que a la lluita amb en Buu (et convertiré en confit) em vaig avorrir d'allò més, igual que em la d'en Cèl·lula. De fet la saga de Namek ja se'm va fer pesada. tot i que he de reconèixer que he vist la Kai, i com que li han tret tot el farcit de més, m'ha agradat. Potser si fessin el mateix amb tot la Z també m'agradaria.
Vidsus
Vidsus
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 470
Puntuació : 4081
Reputació : 10
Fecha de inscripción : 26/05/2013
Edad : 44

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  surreak Dj 16 Oct 2014, 23:33

Entenc que les sèries llargues se't facin pesades, la veritat és que n'hi ha moltes (Naruto entre elles) que van allargant, i cada vegada s'emboliquen més, i l'essència principal de la sèrie acaba desapareixent. Això no passa amb One Piece, que va in crescendo sense parar (es nota que la trama la tenia tota pensada des de bon començament). Fins on has arribat, de One Piece?

Ah, i bola de drac GT és un autèntic bunyol, però com tot lo de Bola de Drac que ha tocat la Toei. La primera i Z tenen un lloc reservat al meu cor, sé que tenen errors i mancances, però sempre seran allí Razz
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16674
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Shruikan Dv 17 Oct 2014, 00:55

surreak escrigué:Entenc que les sèries llargues se't facin pesades, la veritat és que n'hi ha moltes (Naruto entre elles) que van allargant, i cada vegada s'emboliquen més, i l'essència principal de la sèrie acaba desapareixent. Això no passa amb One Piece, que va in crescendo sense parar (es nota que la trama la tenia tota pensada des de bon començament). Fins on has arribat, de One Piece?

Lo de One Piece té tela. Jo em vaig quedar de pedra quan rellegint capítols vells, en el moment en el que troben els caçarrecompences amics d'en Zoro (Jonny i no sé com més, just quan troben en Sanji), vaig veure que parlaven d'en Jinbei. Va ser com wtf, però si no surt fins d'aquí mil!

PD: Jo vull que torni ja en Jinbei Plorant Sort de les portades -.-
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7223
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Vidsus Dv 17 Oct 2014, 09:44

surreak escrigué:Entenc que les sèries llargues se't facin pesades, la veritat és que n'hi ha moltes (Naruto entre elles) que van allargant, i cada vegada s'emboliquen més, i l'essència principal de la sèrie acaba desapareixent. Això no passa amb One Piece, que va in crescendo sense parar (es nota que la trama la tenia tota pensada des de bon començament). Fins on has arribat, de One Piece?

Ah, i bola de drac GT és un autèntic bunyol, però com tot lo de Bola de Drac que ha tocat la Toei. La primera i Z tenen un lloc reservat al meu cor, sé que tenen errors i mancances, però sempre seran allí Razz

Doncs només vaig veure la primera temporada de totes que van fer a TV3. És que ja et dic que no és el meu estil. Potser si hagués continuat enganxat hauria canviat d'opinió.

I pel que dius, sort que no me la vaig mirar la GT.
Vidsus
Vidsus
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 470
Puntuació : 4081
Reputació : 10
Fecha de inscripción : 26/05/2013
Edad : 44

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  surreak Dv 17 Oct 2014, 10:27

Shruikan escrigué:Lo de One Piece té tela. Jo em vaig quedar de pedra quan rellegint capítols vells, en el moment en el que troben els caçarrecompences amics d'en Zoro (Jonny i no sé com més, just quan troben en Sanji), vaig veure que parlaven d'en Jinbei. Va ser com wtf, però si no surt fins d'aquí mil!

Síii, jo me'n recordava, d'això. De fet, va ser un dels motius pels quals One Piece em va començar a enganxar més, perquè amb allò es donava a entendre que la història es faria grossa i intrincada. He trobat un parell de detalls més d'aquest estil:

Spoiler:
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16674
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Naruto s'acaba Empty Re: Naruto s'acaba

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum