Nova candidatura
+3
shira-chan
Gruay
rasalaghe
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Nova candidatura
Hola a tots, sóc en Ras Alaghe, i com a nouvingut interessat en aportar el meu gra de sorra faig aquí la petició corresponent.
La meva especialitat és la de traductor. Tinc un cert recorregut traduint OVAs, tot i que sempre ho vaig fer al castellà. Ara m'agradaria ajudar a fer créixer l'univers anime en català, crec que tots ho mereixem. Si calgués, també podria donar un cop de mà com a corrector.
Darrerament m'estic especialitzant força en la traducció de novel·les visuals, i he començat un projecte propi traduint al català Katawa Shoujo.
Puc traduir de l'anglès, i tinc també algunes nocions de japonès, si això resultés d'utilitat per certs animes. De fet, he traduit ja algun joc procedent del Japó, directament de l'idioma japonès.
Quedo doncs a la vostra disposició pel que requeriu.
Ens veiem
La meva especialitat és la de traductor. Tinc un cert recorregut traduint OVAs, tot i que sempre ho vaig fer al castellà. Ara m'agradaria ajudar a fer créixer l'univers anime en català, crec que tots ho mereixem. Si calgués, també podria donar un cop de mà com a corrector.
Darrerament m'estic especialitzant força en la traducció de novel·les visuals, i he començat un projecte propi traduint al català Katawa Shoujo.
Puc traduir de l'anglès, i tinc també algunes nocions de japonès, si això resultés d'utilitat per certs animes. De fet, he traduit ja algun joc procedent del Japó, directament de l'idioma japonès.
Quedo doncs a la vostra disposició pel que requeriu.
Ens veiem
Re: Nova candidatura
Ei,
Aviat t'entraran, suposo. Nosaltres solem traduir de l'anglès per tal de tenir el mínim nombre de traduccions entre el japonès i el català (jap->eng->cat) tot i que algun cop hem traduït del francès perquè era traduït directament del japonès.
També tenim un traductor que ho fa directament del japonès. Pro
Aviat t'entraran, suposo. Nosaltres solem traduir de l'anglès per tal de tenir el mínim nombre de traduccions entre el japonès i el català (jap->eng->cat) tot i que algun cop hem traduït del francès perquè era traduït directament del japonès.
També tenim un traductor que ho fa directament del japonès. Pro
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Val! Ara t'entro! A més, avui tindrem reunió mensual, així que podràs presentar-te a tots els que només entren per parlar de feina (que no són pocs)
Espera un MP meu! Fins ara!
Espera un MP meu! Fins ara!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Va va, més gent visca!
Sols t'interessen les llengües doncs? Voldras aprendre a fer més cosetes o et vols especialitzar en traduïr i corregir? :3
Sols t'interessen les llengües doncs? Voldras aprendre a fer més cosetes o et vols especialitzar en traduïr i corregir? :3
Intervención- ANMVK - Intervención
- Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6641
Reputació : 53
Ubicació : Barcelona
Un altre amb nocions de japonès!! Això cada vegada és més professional!
Molt benvingut!!
Molt benvingut!!
intervención escrigué:Va va, més gent visca!
Bé, aprendre coses noves mai està de més, però ara mateix prefereixo no mossegar més del que puc mastegar. Per tant, sí, de moment em centraré en les meves especialitats, que són, en efecte, traduir i potser corregir.
Encantat de saludar-te a tu també, surreak. Gràcies per la benvinguda.
Benvingut!!
Renrick- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 35
Puntuació : 3252
Reputació : 1
Ubicació : Gallifrey
Vaig tardet, però molt benvingut!
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377