Suicide Squad
5 participantes
Pàgina 1 de 1
Suicide Squad
Encara no he vist la peli, i voldría saber si vosaltres ho heu fet i si val la pena que pagui 5€ per anar al cine a veure-la...?
Recomanacions si? No?
Gracies
Recomanacions si? No?
Gracies
Re: Suicide Squad
Segurament aquest cap de setmana l'anire a veure, ja us comentare que tal ha estat XD
Sí siusplau!!! Jo estic entre aquesta i la de Bourne. Aviam si em fas canviar d'opinió de moment guanya JB
trafalgar-sama- TCAK-Correció
- Nombre de missatges : 271
Puntuació : 3445
Reputació : 3
Ubicació : Als carrers de Junpui
trafalgar-sama escrigué:Sí siusplau!!! Jo estic entre aquesta i la de Bourne. Aviam si em fas canviar d'opinió de moment guanya JB
Al final, no aniré al cinema, un amic m'ha comentat que no val la pena anar-hi, segurament m'esperare a veurela per streaming i aleshores ja si que us comentaré que tal ha estat ;D
Ja he vist la película, al final l'he vista PorDede amb mala qualitat pero quan estigui amb bona cualitat la tornaré a veure :3
La he valorat amb un 7, no esta mal, entretinguda, pero no pagaría per anar al cine.
La he valorat amb un 7, no esta mal, entretinguda, pero no pagaría per anar al cine.
YamiGhor escrigué:Ja he vist la película, al final l'he vista PorDede amb mala qualitat pero quan estigui amb bona cualitat la tornaré a veure :3
Oh vaja, gràcies! Així miraré el senyor super agent secret i ja em guardaré la de l'equip suïcida per una altra
trafalgar-sama- TCAK-Correció
- Nombre de missatges : 271
Puntuació : 3445
Reputació : 3
Ubicació : Als carrers de Junpui
Doncs jo la vaig anar a veure al cine (per insistència d'una amiga) i no em va semblar pas tant dolenta. Sí que hi havia coses que no quedaven massa clares, a part de que la Harley és irritant i el Joker encara més, però bé. També és cert que no era la peli que van prometre i conec diversos fans del còmics de super herois que no estan gaire contents, però en fi. xD Jo com que no sabia res d'aquesta gent i anava amb 0 expectatives encara m'he lliurat de la decepció.
Btw, el millor de la peli és l'Amanda Waller claríssimament. I El Diablo.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7413
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Shruikan escrigué:Doncs jo la vaig anar a veure al cine (per insistència d'una amiga) i no em va semblar pas tant dolenta. Sí que hi havia coses que no quedaven massa clares, a part de que la Harley és irritant i el Joker encara més, però bé. També és cert que no era la peli que van prometre i conec diversos fans del còmics de super herois que no estan gaire contents, però en fi. xD Jo com que no sabia res d'aquesta gent i anava amb 0 expectatives encara m'he lliurat de la decepció.
Es que jo crec que s'ha de fer aixis, anar amb 0 perque les pelis d'herois mai son 100% fidels als comics, per sort, jo soc molt conformista :3
Val la pena veurela? Si, la recomano pero aneu amb 0 espectatives com diu el Shuruikan.
Shruikan escrigué:Doncs jo la vaig anar a veure al cine (per insistència d'una amiga) i no em va semblar pas tant dolenta. Sí que hi havia coses que no quedaven massa clares, a part de que la Harley és irritant i el Joker encara més, però bé. També és cert que no era la peli que van prometre i conec diversos fans del còmics de super herois que no estan gaire contents, però en fi. xD Jo com que no sabia res d'aquesta gent i anava amb 0 expectatives encara m'he lliurat de la decepció.
Ídem. Vaig anar-hi el dia de l'espectador i em va semblar entretinguda. La veritat és que la Harley em feia riure moltíssim, sobretot quan cridava "¡Bichito!". M'agrada tant, que ara li ho dic jo a me germana xD
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!
Dv 22 Des 2023, 17:54 por Dan
» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Dv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan
» M'agradaria unir-me
Dg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan