Inter campió d'Europa!
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Inter campió d'Europa!
Doncs per més inri per tots els culers, Mourinho campió d'Europa per segon cop en la seva carrera i segons sembla ja va dir que deixava l'Inter i fitxava pel Madrid... Els de l'Inter però després de 40 i pico d'anys sense guanyar-la estaven eufòrics!
Pobre Van Gal, tothom li donava el seu suport, però ja se sap quan et posen un airbus a davant costa molt guanyar un partit... tot i que el Barça ho hagués aconseguit amb una mica més de sort a la semi.
Jo em quedo amb l'himne de l'Inter que em va emocionar molt i el trobo boníssim. Aquí teniu el vídeo.
Pazza Inter Amala!
Pobre Van Gal, tothom li donava el seu suport, però ja se sap quan et posen un airbus a davant costa molt guanyar un partit... tot i que el Barça ho hagués aconseguit amb una mica més de sort a la semi.
Jo em quedo amb l'himne de l'Inter que em va emocionar molt i el trobo boníssim. Aquí teniu el vídeo.
Pazza Inter Amala!
Natsu- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 791
Puntuació : 6418
Reputació : 5
Re: Inter campió d'Europa!
Últimament es fan uns vídeos amb això del futbol... que posen la pell de gallina.
Jo estic content per l'Eto'o, que s'està construint una carrera immillorable. Dos triplets consecutius! Llàstima que ahir no marqués.
I Mourinho, doncs què hi farem. Fa rabieta, l'home, però és molt bon entrenador. Espero que si se'n va a madrid no montin gaires "pollos"...
Jo estic content per l'Eto'o, que s'està construint una carrera immillorable. Dos triplets consecutius! Llàstima que ahir no marqués.
I Mourinho, doncs què hi farem. Fa rabieta, l'home, però és molt bon entrenador. Espero que si se'n va a madrid no montin gaires "pollos"...
Re: Inter campió d'Europa!
Jo espero que la lii un pilor!! la temporada serà un show blaugrana!!
Crumusant- Nèstor
- Nombre de missatges : 84
Puntuació : 5397
Reputació : 0
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!
Dv 22 Des 2023, 17:54 por Dan