Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com? EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com? EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com? EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com? EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com? EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com? EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com? EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com? EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com? EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com?

4 participantes

Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com? Empty Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com?

Missatge  Sherry Dt 25 Maig 2010, 12:21

Doncs això mateix, algú sap què ha passat amb aquesta pàgina? Fa dies que intento entrar, perquè volia descarregar una sèrie i em surt 'not found' i quan la busco al google em surt una altra web que s'hi assembla molt però no és la mateixa. Algú en sap res?

http://com.descarregadirecta.com/index.php ---> web original
http://www.descarregadirecta.com/---->web que s'assembla
Sherry
Sherry
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5451
Reputació : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com? Empty Re: Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com?

Missatge  shira-chan Dt 25 Maig 2010, 12:31

Haha, això quedarà malament... la veritat és que hi penjàvem els projectes però anem tan atabalats que feia molt que no actualitzàvem i no ens n'havíem adonat Razz . Pot haver passat tres coses: que s'hagin canviat de pàgina voluntàriament, que els hagin tancat la vella o que hagin plegat i algú altre s'hagi quedat el domini... Però la veritat, ni idea... Rolling Eyes
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com? Empty Re: Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com?

Missatge  surreak Dt 25 Maig 2010, 12:37

Jo sí que n'estava al cas, però esperava si es solucionava o no.
De fet, van començar amb un altre format de web, que per cert els anava molt bé, fins que un dia van decidir canviar d'estètica i van transformar la web en un fòrum, la qual cosa, per cert, crec que va ser una millora. Però a partir de llavors, l'activitat va començar a decréixer, fins al punt que feia mesos que no hi havia ni un sol post nou. M'estranyava, perquè els mateixos administradors ens van convidar (a LlPnF) a penjar els nostres projectes allí, i m'havien semblat força seriosos. Vaig fer un post preguntant què havia passat, i dies després la pàgina es troba en "not found". Estava esperant si era un error momentani o què, però tot sembla indicar que la pàgina se n'ha anat en orris...
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16861
Reputació : 89
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Sherry Dt 25 Maig 2010, 13:06

És una pena perquè la pàgina estava força bé i ara anava a començar a baixar Samurai Champloo, que estava molt recollidet i ben posat amb els links per al JDownloader. Quina llàstima...
Sherry
Sherry
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5451

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dt 25 Maig 2010, 13:28

Jo la vaig baixar d'animelliure, que estan per Megaupload, potser et seveixi! Per cert, molt recomanable, alguns capítols són estranyots i re farcit però en general em va agradar molt.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  compilador Dc 24 Nov 2010, 15:52

Hola a tots! Us refloto aquest antic post per informar-vos de que la web DescàrregaDirecta.com torna a estar activa des de fa un parell de mesos, i amb unes grans perspectives.

La web ha evolucionat molt i ara es centra exclusivament en l'streaming, tot i que als fòrums s'hi pot seguir compartint de tot. Veureu la web molt millorada, i si us registreu podeu enviar els vídeos que vulgueu per publicar-los.

Esperem que us agradi i perdoneu les molèsties!

compilador
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 1
Puntuació : 5428

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  surreak Dc 24 Nov 2010, 16:03

Bones, compilador!
Per fi doneu senyals de vida! Wink
Gràcies al facebook, ja m'havia assabentat que havíeu ressorgit, i també que fins i tot encara pengeu el nostre material. Us estem molt agraïts!
També veuràs que hi ha un link al portal que dirigeix a la vostra web. Així tots ens ajudem entre tots cheers
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16861
Reputació : 89
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum