Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com?
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com?
Doncs això mateix, algú sap què ha passat amb aquesta pàgina? Fa dies que intento entrar, perquè volia descarregar una sèrie i em surt 'not found' i quan la busco al google em surt una altra web que s'hi assembla molt però no és la mateixa. Algú en sap res?
http://com.descarregadirecta.com/index.php ---> web original
http://www.descarregadirecta.com/---->web que s'assembla
http://com.descarregadirecta.com/index.php ---> web original
http://www.descarregadirecta.com/---->web que s'assembla
Sherry- Nèstor
- Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5451
Reputació : 0
Re: Què ha passat amb DescàrregaDirecta.com?
Haha, això quedarà malament... la veritat és que hi penjàvem els projectes però anem tan atabalats que feia molt que no actualitzàvem i no ens n'havíem adonat . Pot haver passat tres coses: que s'hagin canviat de pàgina voluntàriament, que els hagin tancat la vella o que hagin plegat i algú altre s'hagi quedat el domini... Però la veritat, ni idea...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Jo sí que n'estava al cas, però esperava si es solucionava o no.
De fet, van començar amb un altre format de web, que per cert els anava molt bé, fins que un dia van decidir canviar d'estètica i van transformar la web en un fòrum, la qual cosa, per cert, crec que va ser una millora. Però a partir de llavors, l'activitat va començar a decréixer, fins al punt que feia mesos que no hi havia ni un sol post nou. M'estranyava, perquè els mateixos administradors ens van convidar (a LlPnF) a penjar els nostres projectes allí, i m'havien semblat força seriosos. Vaig fer un post preguntant què havia passat, i dies després la pàgina es troba en "not found". Estava esperant si era un error momentani o què, però tot sembla indicar que la pàgina se n'ha anat en orris...
De fet, van començar amb un altre format de web, que per cert els anava molt bé, fins que un dia van decidir canviar d'estètica i van transformar la web en un fòrum, la qual cosa, per cert, crec que va ser una millora. Però a partir de llavors, l'activitat va començar a decréixer, fins al punt que feia mesos que no hi havia ni un sol post nou. M'estranyava, perquè els mateixos administradors ens van convidar (a LlPnF) a penjar els nostres projectes allí, i m'havien semblat força seriosos. Vaig fer un post preguntant què havia passat, i dies després la pàgina es troba en "not found". Estava esperant si era un error momentani o què, però tot sembla indicar que la pàgina se n'ha anat en orris...
És una pena perquè la pàgina estava força bé i ara anava a començar a baixar Samurai Champloo, que estava molt recollidet i ben posat amb els links per al JDownloader. Quina llàstima...
Sherry- Nèstor
- Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5451
Jo la vaig baixar d'animelliure, que estan per Megaupload, potser et seveixi! Per cert, molt recomanable, alguns capítols són estranyots i re farcit però en general em va agradar molt.
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Hola a tots! Us refloto aquest antic post per informar-vos de que la web DescàrregaDirecta.com torna a estar activa des de fa un parell de mesos, i amb unes grans perspectives.
La web ha evolucionat molt i ara es centra exclusivament en l'streaming, tot i que als fòrums s'hi pot seguir compartint de tot. Veureu la web molt millorada, i si us registreu podeu enviar els vídeos que vulgueu per publicar-los.
Esperem que us agradi i perdoneu les molèsties!
La web ha evolucionat molt i ara es centra exclusivament en l'streaming, tot i que als fòrums s'hi pot seguir compartint de tot. Veureu la web molt millorada, i si us registreu podeu enviar els vídeos que vulgueu per publicar-los.
Esperem que us agradi i perdoneu les molèsties!
compilador- Nèstor
- Nombre de missatges : 1
Puntuació : 5428
Bones, compilador!
Per fi doneu senyals de vida!
Gràcies al facebook, ja m'havia assabentat que havíeu ressorgit, i també que fins i tot encara pengeu el nostre material. Us estem molt agraïts!
També veuràs que hi ha un link al portal que dirigeix a la vostra web. Així tots ens ajudem entre tots
Per fi doneu senyals de vida!
Gràcies al facebook, ja m'havia assabentat que havíeu ressorgit, i també que fins i tot encara pengeu el nostre material. Us estem molt agraïts!
També veuràs que hi ha un link al portal que dirigeix a la vostra web. Així tots ens ajudem entre tots
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!
Dv 22 Des 2023, 17:54 por Dan
» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Dv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan
» M'agradaria unir-me
Dg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan