Unportal.net (web informativa)
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Unportal.net (web informativa)
Us deixo aquesta web d'informació universitària, que vaig veure anunciada per la tele l'altre dia. És una web molt completa sobre estudis universitaris, selectivitat, universitats, i a més t'ajuden (o t'orienten) a escollir el que vols estudiar en cas que estiguis dubtant.
En aquesta web podeu comparar fins a tres titulacions a la vegada (preus, notes de tall, places...). A més, a la columna dreta hi ha un apartat anomenat 'TOP 10' en el que surten les titulacions on es guanyen més diners, les que tenen més nombre d'abandonaments, les més sol·licitades, les que més feina proporcionen, etc.
Els que encara estigueu dubtosos sobre què voleu estudiar o comparar qualsevol titulació, us recomano que hi feu un cop d'ull. A més teniu tots els detalls sobre la nova selectivitat.
Unportal.net
En aquesta web podeu comparar fins a tres titulacions a la vegada (preus, notes de tall, places...). A més, a la columna dreta hi ha un apartat anomenat 'TOP 10' en el que surten les titulacions on es guanyen més diners, les que tenen més nombre d'abandonaments, les més sol·licitades, les que més feina proporcionen, etc.
Els que encara estigueu dubtosos sobre què voleu estudiar o comparar qualsevol titulació, us recomano que hi feu un cop d'ull. A més teniu tots els detalls sobre la nova selectivitat.
Unportal.net
Sherry- Nèstor
- Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5451
Reputació : 0
Re: Unportal.net (web informativa)
Moltes gràcies!! Molt interessant, me l'he estat mirant i té de tot! El que m'estiro dels cabells perquè no ténen a ningun lloc la nota de tall per "Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació" per la UPC, només posen que hi ha 80 places.
S'agraeix molt aquesta web, hi tenen de tot i molt ben explicat. Aviam si trobo què vull a la 2na i 3ra opció
S'agraeix molt aquesta web, hi tenen de tot i molt ben explicat. Aviam si trobo què vull a la 2na i 3ra opció
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Ostres molt bona! No la sabia aquesta web, jo que faig cicles volia saber preus de carreres, però amb això m'ha anat força bé, merci!
Moltes gràcies! Una gran pàgina! Per mi que sóc llicenciada i tot! Hi ha tots els màsters molt ben classificats... aviam si trobo la passió de la meva vida...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!