Seguim actius!

Últimos temas
» Vull traduir
Petició EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Petició EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Petició EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Petició EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Petició EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Petició EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Petició EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Petició EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

» M'agradaria unir-me a vosaltres!
Petició EmptyDc 24 Ago 2022, 10:20 por Shruikan


Petició

3 participantes

Ir abajo

Petició Empty Petició

Missatge  Akuma Dc 26 Maig 2010, 22:22

Hola a tots,

M'agradaria contribuir a ajudar a traduir mangues. Tinc cert grau d'experiència personal. He fet tot el que es fa en la traducció de series, és a dir:
- Cercques de raws
- Neteja
- Traducció
- Edició

Vaig estar un temps traduint a NarutoUchiha capitols de OnePiece, i de Naruto, tot i que els de Naruto no eren els "oficials" xD.

En tot cas m'agradaria ajudar si més no quan tingui temps, podria dedicar-hi els dissabtes per exemple. En tot cas si us interesa que us ensenyi alguna més de les meves feines dieu-m'ho i us la miro de penjar.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7104
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Petició Empty Re: Petició

Missatge  tyrex Dc 26 Maig 2010, 22:36

Genial!! Espera una miqueta a que la shira o en surreak t'agreguin com a fansubejador, i allà podràs veure les feines que pots fer. Un plaer tenir-te amb nosaltres!
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9160
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Petició Empty Re: Petició

Missatge  surreak Dc 26 Maig 2010, 23:11

Genial!! Molt benvingut al fansub! De seguida t'agrego.

Passa't per la zona privada del fansub, que veuràs tots els projectes que tenim entre mans, i ofereix-te al que més t'agradi. Qualsevol dubte que tinguis, de qualsevol mena, som aquí per ajudar-te. Wink
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16644
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Petició Empty Re: Petició

Missatge  Akuma Dc 26 Maig 2010, 23:19

surreak escrigué:Genial!! Molt benvingut al fansub! De seguida t'agrego.

Passa't per la zona privada del fansub, que veuràs tots els projectes que tenim entre mans, i ofereix-te al que més t'agradi. Qualsevol dubte que tinguis, de qualsevol mena, som aquí per ajudar-te. Wink

Això vols dir al subforum de Fansub?

Veig que hi ha zona de mangues aturats, cancelats, etc. Hi ha algun mail, de hotmail o gmail amb qui poguer parlar per a que m'expliqui una mica com va tot etc? Agilitzaria tot una mica xD.

Salut!
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7104
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Petició Empty Re: Petició

Missatge  tyrex Dj 27 Maig 2010, 00:12

Si vols ja t'ho explicaré demà si no ho veus massa clar. La qüestió és que a la zona del fansub, a projectes, pots demanar al post del manga que t'agradi i que vagi necessitat de personal allò que t'agradaria o que et veus amb cor de fer, ja sigui traducció, neteja, edició... I si te'n fa molta gràcia un, especialment, pots demanar si et farien un lloc (compte!!, depenent del projecte, si els fa molta il·lusió, poden sortir de la pantalla i donar-te un mastegot).
I pots veure més o menys com funcionen els projectes, i descarregar els arxius per veure què fa cadascú i així tenir una idea de com van les coses. En essència és això, no crec que qualsevol explicació que et pugui donar pel msn sigui massa millor, és millor que t'ho miris i vegis més o menys com es fa.
Per si els dubtes: carlesceru5@hotmail.com

I si m'he descuidat alguna cosa, que algú faci un comentari, que no faig res de mangues i igual m'he descuidat alguna cosa...

Saluts!!
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9160
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Petició Empty Re: Petició

Missatge  Akuma Dj 27 Maig 2010, 00:14

tyrex escrigué:Si vols ja t'ho explicaré demà si no ho veus massa clar. La qüestió és que a la zona del fansub, a projectes, pots demanar al post del manga que t'agradi i que vagi necessitat de personal allò que t'agradaria o que et veus amb cor de fer, ja sigui traducció, neteja, edició... I si te'n fa molta gràcia un, especialment, pots demanar si et farien un lloc (compte!!, depenent del projecte, si els fa molta il·lusió, poden sortir de la pantalla i donar-te un mastegot).
I pots veure més o menys com funcionen els projectes, i descarregar els arxius per veure què fa cadascú i així tenir una idea de com van les coses. En essència és això, no crec que qualsevol explicació que et pugui donar pel msn sigui massa millor, és millor que t'ho miris i vegis més o menys com es fa.
Per si els dubtes: carlesceru5@hotmail.com

I si m'he descuidat alguna cosa, que algú faci un comentari, que no faig res de mangues i igual m'he descuidat alguna cosa...

Saluts!!

Gràcies per la resposta. Si no t'importa t'afegeixo igualment, per si un cas jeje.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7104
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Petició Empty Re: Petició

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum