Norma llicencia Soul Eater
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Ho anuncien després d'un compte enrere ple d'elucubracions
Ho anuncien després d'un compte enrere ple d'elucubracions
Durant el Saló del Còmic de Barcelona, Norma va anunciar que disposava de la llicència d'una novetat molt potent, però que encara no era oficial degut a problemes aliens a ells. Així doncs, durant aquesta setmana, han posat un compte enrere al seu blog, esperant conjectures i elucubracions dels fans. Fins i tot, han anat deixant algunes pistes, com les següents:
Esperem que algun dia s'animin també a llicenciar força sèries en català.
Font: Norma
Re: Norma llicencia Soul Eater
Aquí quedaré fatal... jo em pensava que ja estava llicenciada... no em pregunteu perquè ja que realment mai l'he vist a cap llibreria, però tenia aquesta sensació...
Bueno, podria dir que m'agradaria comprar-me'l però de fet no em tira tantíssim Soul Eater com per fer-ho. Algú ho farà?
Bueno, podria dir que m'agradaria comprar-me'l però de fet no em tira tantíssim Soul Eater com per fer-ho. Algú ho farà?
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Podeu veure els detalls de la publicació de Soul Eater, al blog manga de Norma.
shira-chan escrigué:Aquí quedaré fatal... jo em pensava que ja estava llicenciada... no em pregunteu perquè ja que realment mai l'he vist a cap llibreria, però tenia aquesta sensació...
Suposo que jo potser me'l compro, ja veurem... no l'he llegit ni l'he vist mai però un amic em va dir que era bona, la sèrie... (El problema es que els gustos del meu amic i els meus no solen coincidir... XD) Però bé, suposo que la compraré, sí XD
A mi la sèrie m'agrada molt, eh! Haha! És molt bona! Me'l compraria sense pensar si el meu presupost per mangues fos més alt, però, per exemple, abans em compraria FullMetal Alchemis i encara no ho puc fer perquè fins que no acabi de completar Death Note no en puc agafar cap més de cara, a més, ara publiquen Fairy Tail mensualment, cosa que mola molt però a la meva butxaca no tant tot i que ara Bleach en català ha passat a ser bimensual...
Bé, jo ja m'entenc, podria començar a comprar Soul Eater quan acabés de comprar Death Note i FMA però quan això passi ja hi haurà Yankee-kun to Megane-chan llicenciada (sí, ho sé, somio molt) i llavors això passarà per davant indiscutiblement... mmmm
Ara, compreu Soul Eater, si tenim money! Val molt la pena! l'Estètica i el dibuix són força curiosos i està carregat d'humor, batalles i misteris!
Bé, jo ja m'entenc, podria començar a comprar Soul Eater quan acabés de comprar Death Note i FMA però quan això passi ja hi haurà Yankee-kun to Megane-chan llicenciada (sí, ho sé, somio molt) i llavors això passarà per davant indiscutiblement... mmmm
Ara, compreu Soul Eater, si tenim money! Val molt la pena! l'Estètica i el dibuix són força curiosos i està carregat d'humor, batalles i misteris!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia