Pos aquí estem...
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Pos aquí estem...
Hola! Sóc aquí per recomanació de la Mikau i... no sé què més posar, aquestes coses se'm donen fatal.
Suposo que el meu interès per això radica sobretot en practicar l'idioma (encara que sigui una mica) i treure-li ús a la meva tauleta que la tinc morta de riure.
M'interessa sobretot treballar a One Piece que és la meva sèrie preferida, així que al menys podria ajudar amb l'edició. Sé editar i fer servir el photoshop però hauria de veure com de bé podria fer una feina de neteja i/o reconstrucció. Tot és provar.
PD: Perdoneu-me si hi ha algun error, tot i que el valencià és una llengua semblant fa més d'una dècada que no ho he fet servir i mai he estudiat català.
Suposo que el meu interès per això radica sobretot en practicar l'idioma (encara que sigui una mica) i treure-li ús a la meva tauleta que la tinc morta de riure.
M'interessa sobretot treballar a One Piece que és la meva sèrie preferida, així que al menys podria ajudar amb l'edició. Sé editar i fer servir el photoshop però hauria de veure com de bé podria fer una feina de neteja i/o reconstrucció. Tot és provar.
PD: Perdoneu-me si hi ha algun error, tot i que el valencià és una llengua semblant fa més d'una dècada que no ho he fet servir i mai he estudiat català.
Yggdrasil- NM-Manga
- Nombre de missatges : 5
Puntuació : 855
Reputació : 0
Ubicació : Manzanares, Ciutat Real
Re: Pos aquí estem...
Uhola! Benvingudíssima al fansub! Contents de tenir-te per aquí (i més contents estaran a l'equip de One Piece hahahaa) 

victor_v- TCNRM - Manga
- Nombre de missatges : 540
Puntuació : 2682
Reputació : 43
Ubicació : Mayoruka
Re: Pos aquí estem...
Hola, Natsukira! Ara t'entro i t'envio el MP de presentació! Benvinguda!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10235
Puntuació : 19891
Reputació : 170
Ubicació : Gràcia
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
» Entrar el blog
» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
» M'agradaria unir-me a vosaltres!
» Vull col·laborar