Jimmy Jump a Eurovisió
+6
Sherry
kohaku_93
tyrex
surreak
Manto-kun
Natsu
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Jimmy Jump a Eurovisió
Doncs com que ningú ho havia comentat, crec que es mereix un post el Jmmy Jump per parlar-ne i veure el vídeo de la seva aparició al festival d'Eurovisió.
Aquí teniu el vídeo:
I la notícia del diari avui: http://www.avui.cat/cat/notices/2010/05/crispacio_a_la_xarxa_per_la_irrupcio_de_jimmy_jump_a_eurovisio_100098.php
Els espanyols fans del concurs estan com una moto, però la veritat és que el jimmy jump ja té un bon palmarès en fer d'espontani
A un vídeo hi havia un comentari molt bo en anglès que posava "12 ponts to the men with the red hat" xD
Potser que el video deixi de funcionar que els de RTVE els estan censurant tots.
Aquí teniu el vídeo:
I la notícia del diari avui: http://www.avui.cat/cat/notices/2010/05/crispacio_a_la_xarxa_per_la_irrupcio_de_jimmy_jump_a_eurovisio_100098.php
Els espanyols fans del concurs estan com una moto, però la veritat és que el jimmy jump ja té un bon palmarès en fer d'espontani
A un vídeo hi havia un comentari molt bo en anglès que posava "12 ponts to the men with the red hat" xD
Potser que el video deixi de funcionar que els de RTVE els estan censurant tots.
Natsu- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 791
Puntuació : 6418
Reputació : 5
Re: Jimmy Jump a Eurovisió
Quina estrella! Em va encantar quan és va posar entre el cantant i els ballarins, esplèndid, va ser realment una obra mestra.
I bé ja passa ja que hi ha gent que es pren aquest concurs com una mostra de la superioritat del seu país i això s'ho van prendre com una patadeta al culet a alguns eurofans espanyols. Però bé comentem la jugada i no vull entrar en polítiques ni històries que malauradament ja he tingut la mala sort de llegir en alguns comentaris del Youtube tot per culpa de fer alguna ullada.
Y no trobo bé que els censurin, això és amagar la realitat, la "cruenta" realitat jajajaja xDDD
I bé ja passa ja que hi ha gent que es pren aquest concurs com una mostra de la superioritat del seu país i això s'ho van prendre com una patadeta al culet a alguns eurofans espanyols. Però bé comentem la jugada i no vull entrar en polítiques ni històries que malauradament ja he tingut la mala sort de llegir en alguns comentaris del Youtube tot per culpa de fer alguna ullada.
Y no trobo bé que els censurin, això és amagar la realitat, la "cruenta" realitat jajajaja xDDD
És cert que el festival d'eurovisió és una cosa tan carca que es mereixia alguna mena de distracció d'aquest tipus. Tot i així, el cantant i els ballarins no en tenien cap culpa, i el públic tampoc. Per mi, és una falta de respecte que es posés per allí al mig. Tant me fa si són espanyols, com catalans, com de l'illa més petita del món. Tothom mereix el mateix respecte.
I com a mínim, es podia haver estalviat la barretina, que no cal que a tots els catalans ens fiquin en el mateix sac.
I com a mínim, es podia haver estalviat la barretina, que no cal que a tots els catalans ens fiquin en el mateix sac.
Doncs sí que es veuen comentaris per internet i tal, però de totes maneres no cal que salti amb barretina ni res... Si fa l'espontani, que ho faci sense cap ideologia. No em sento representat quan sembla que tots el catalans han de ser així. Que la cançó era fada i no em va agradar gens, cert, però no cal fer reivindicacions d'aquesta manera...
I que consti que em va fer gràcia, eh, però no s'ha de parlar mai per ningú (en aquest cas els catalans). A alguns els hi haurà agradat i a altres no.
I que consti que em va fer gràcia, eh, però no s'ha de parlar mai per ningú (en aquest cas els catalans). A alguns els hi haurà agradat i a altres no.
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Hummm em sap greu, no ho vaig veure i el vídeo no funciona.. què va passar exactament?? =0
EDITO: Ara he vist el vídeo o.o jo es que només vaig veure el final, que el comentarista dea no sé què d'un incident però no ho vaig entendre XD La veritat també penso que va ser una falta de respecte molt gran..
EDITO: Ara he vist el vídeo o.o jo es que només vaig veure el final, que el comentarista dea no sé què d'un incident però no ho vaig entendre XD La veritat també penso que va ser una falta de respecte molt gran..
Jo el vaig veure per la TV i em vaig quedar al·lucinada amb el que estava passant.
Ho trobo una falta de respecte molt gran i espero que pagui pel que va fer.
I sobre els comentaris de la gent, m'importen ben poc, perquè cap de nosaltres se sent representat per aquest paio i trobo molt malament que es generalitzi. Ni tenim res a veure els catalans, ni els espanyols, així que la gent que pensa que això estava preparat per promocionar, o d'alguna forma cridar l'atenció, s'equivoca.
Tot això només ens perjudica i al final acabem sent la riota d'Europa. Però és normal, desprès del Chiquiliquatre ens costarà treure'ns el cartell de Frikis.
Ho trobo una falta de respecte molt gran i espero que pagui pel que va fer.
I sobre els comentaris de la gent, m'importen ben poc, perquè cap de nosaltres se sent representat per aquest paio i trobo molt malament que es generalitzi. Ni tenim res a veure els catalans, ni els espanyols, així que la gent que pensa que això estava preparat per promocionar, o d'alguna forma cridar l'atenció, s'equivoca.
Tot això només ens perjudica i al final acabem sent la riota d'Europa. Però és normal, desprès del Chiquiliquatre ens costarà treure'ns el cartell de Frikis.
Sherry- Nèstor
- Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5451
Reputació : 0
En això si què és cert, però malauradament la televisió sempre ha amplificat tot allò que ha emès, amb això ara s'en fa un gra masssa i és un núvol de pols damunt de la imatge dels catalans, tot i què no n'hi ha per tant i que tot és podria haver quedat en una anècdota doncs ara s'ha convertit en una arma mediàtica per part d'alguns sector de la política més extrems, així per aprofitarse'n i tenir de què parlar, sabent que hi ha temes que s'haurien de tractar molt més importants però que no interessen a nivell polític.
En resum, poca feina per part de les dues parts, tant en Jimmy Jump com per qui se'n vulgui aprofitar.
En resum, poca feina per part de les dues parts, tant en Jimmy Jump com per qui se'n vulgui aprofitar.
Per mi també va ser una falta de respecte molt gran, a més, ara lo pitjor, si Espanya ja té mala fama entre Europa, imagineu-vos ara.
I de nou, si Catalunya té tan mala fama en Espanya, imagineu-vos ara.
Al principi pensava que això era part de l'espectacle, però quan vaig veure entrar a 2 policies a l'escenari ja no em quadrava. Lo que sí em va impressionar va ser que el cantan, Dani Diges, ni cas el va fer i va continuar amb l'actuació, no es va rebotar ni res com potser haguessin fet altres cantants, lo que es digne d'admirar.
Ei, però que consti, amb la vigilància noruega ningú s'ha ficat. Això passa a Espanya i, a diferència de Noruega, segur que ens diuen "espanyols han deixat passar un espontani a l'escenari".
Encara que també (perdoneu l'expressió) hi ha que possar-li ous a l'assumpte per sortir davant de tota Europa a fer el numeret.
I de nou, si Catalunya té tan mala fama en Espanya, imagineu-vos ara.
Al principi pensava que això era part de l'espectacle, però quan vaig veure entrar a 2 policies a l'escenari ja no em quadrava. Lo que sí em va impressionar va ser que el cantan, Dani Diges, ni cas el va fer i va continuar amb l'actuació, no es va rebotar ni res com potser haguessin fet altres cantants, lo que es digne d'admirar.
Ei, però que consti, amb la vigilància noruega ningú s'ha ficat. Això passa a Espanya i, a diferència de Noruega, segur que ens diuen "espanyols han deixat passar un espontani a l'escenari".
Encara que també (perdoneu l'expressió) hi ha que possar-li ous a l'assumpte per sortir davant de tota Europa a fer el numeret.
Sothe- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 138
Puntuació : 5584
Ubicació : Barcelona
És la seva feina, segur que a derrera te algun partit politic que el paga perquè faci això
Crumusant- Nèstor
- Nombre de missatges : 84
Puntuació : 5397
Em sembla que se n'ha fet un gra massa del tema. Espontanis hi ha, hi ha hagut i possiblement cada cop més hi haurà, és igual si porten barretina, van despullats o duen la bufanda del seu equip. Són coses que avui en dia no crec que haurien de sorprendre ni escandalitzar a ningú.
És a dir, sobre el tema: em dona totalment igual. Ni tan sols sabia que era la final d'Eurovisión ni res total ignorància sobre aquestes coses).
Em sembla més criticable la seguretat d'aquests events (I si enlloc d'un espontani fos un tronat?), i de fet, el propi event ja fa fatum de antiqüari, però això ja es opinió meva...
És a dir, sobre el tema: em dona totalment igual. Ni tan sols sabia que era la final d'Eurovisión ni res total ignorància sobre aquestes coses).
Em sembla més criticable la seguretat d'aquests events (I si enlloc d'un espontani fos un tronat?), i de fet, el propi event ja fa fatum de antiqüari, però això ja es opinió meva...
Sikanda- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 143
Puntuació : 5602
La veritat, la Sik m'ha pres les paraules de la boca. A més, si tenen ganes de que els catanans tinguem mala imatge, sinó és amb en Jimmy Jump s'agafaran amb una altra cosa, no sé quin impacte polític ha tingut, pel que m'ha semblat llegir dels comentaris que heu posat es veu que se n'han aprofitat per dir que els catalans fem el pallasso així, però coi, la barretina és catalana però no deixa de ser un barret, que un català estigui xiflat... doncs crec que no es pot generalitzar i menys essent els catalans tant pencaires com som (quantes veritats que posen la pell de gallina deia l'anunci aquell d'estrella Damm i el Barça). Em costa creure que algú amb 2 dits de front generalitzi tant. Però de gent estúpida n'està ple, el món, suposo... ains...
I per cert, hehe, jo sóc sincera amb les meves reaccions, no ho vaig veure perquè tampoc sabia que era la final d'eurovisió però molt probablement si l'hagués vist m'hagués fet gràcia, després, si el cantant m'hagués caigut bé, m'hagués sabut greu pel cantant, però primer crec que hagués rigut, que irrespectuosa sóc... :S I el fet de que riuria no treu que cregui que no està gens bé fer coses d'aquestes però... potser no es pot comparar però he anat a una pila de concert on apareix el borratxo de torn a l'escenari a cantar, els cantants de comarca no es mereixen el mateix respecte que el senyor d'eurovisió? No n'hi ha per tant...
I per cert, hehe, jo sóc sincera amb les meves reaccions, no ho vaig veure perquè tampoc sabia que era la final d'eurovisió però molt probablement si l'hagués vist m'hagués fet gràcia, després, si el cantant m'hagués caigut bé, m'hagués sabut greu pel cantant, però primer crec que hagués rigut, que irrespectuosa sóc... :S I el fet de que riuria no treu que cregui que no està gens bé fer coses d'aquestes però... potser no es pot comparar però he anat a una pila de concert on apareix el borratxo de torn a l'escenari a cantar, els cantants de comarca no es mereixen el mateix respecte que el senyor d'eurovisió? No n'hi ha per tant...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia