MyAnimeList
+8
tyrex
shira-chan
Gray Slimner
Gose
oharu-chan
kohaku_93
Gruay
surreak
12 participantes
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Re: MyAnimeList
Tens tota la fucking raó, a la meva (cago'n l'ou) no es veu ress... vale? grompf!
La imatge tria-la tu, però que sigui d'Eyeshield!
La imatge tria-la tu, però que sigui d'Eyeshield!
Shira, et veig a la firma que tens 5 cm per segon en episodis. Jo tenia entès que era una pel·lícula. Aclareix-m'ho!
Esperava que ningú se n'enterés... vaig clicar malament al "edit" de 11 eyes. En realitat el tinc a pendent de mirar... T_T
La setmana que ve et faré la firma, surri, quines mides?
La setmana que ve et faré la firma, surri, quines mides?
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Ehm... No he entès res, eh? La meva pregunta és, si tinc entès que 5cm per segon és una peli, com és que a myanimelist està per episodis?
No entenc què té a veure amb 11 eyes...
La mida de la firma, com la que tinc ara!
No entenc què té a veure amb 11 eyes...
La mida de la firma, com la que tinc ara!
Que no et sé respondre la pregunta, em vaig limitar a posar-la a "plan to watch" i al canviar 11 eyes a "watching" em vaig equivocar i vaig clicar 5cm/s (que estàven l'una a sota de l'altre) i per això apareix a la firma... Però sí, també he vist que diu 3 capítols d'uns 22min per cap... ni idea.
Vaig veure la pel·lícula fa bastant, i el que passa és que té 3 parts (capítols). Per això, o la pots veure de cop, o pots dir que has vist X parts de la peli.
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
surreak escrigué:Aah, conyo! Gràcies, nen!
Sí, papa...
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Surri, he fet aquestes dues firmes, tria la que prefereixis, no sé com et quedarà però està pensada per fer el truc meu i d'en Gray (jo me l'he copiat) de posar la línia de baix del mateix color que el fons perquè no es vegi. Però en el cas d'en Sena i ha un tros de camp, així que potser no quedi bé. Si vols algun canvi en alguna de les dues, diga'ho!
Té, surri, prova aquesta que crec que quedarà millor:
I posa un vermell més fosc, que tampoc puc llegir què hi tens sense que el contrast em mati els ulls.
I posa un vermell més fosc, que tampoc puc llegir què hi tens sense que el contrast em mati els ulls.
Algú sap com coi es canvia l'avatar? Porto tot el sant dia intentant-ho i no me'n surto, n'estic fins els pebrots... esborro el vell, pujo el nou, i en comptes de carregar-se el nou, es carrega el vell i tornem a ser on érem T_T Recordo que el primer cop ja em va costar força... és cosa del MAL o és que ho faig malament?
Jo diria que és cosa de MAL (un acrònim molt adequat pel moment, per cert), perquè amb la signatura també ho fa. Ara pujo la foto, canvio els colors, i la imatge s'ha borrat, l'he de tornar a pujar, però llavors em surt la vella i patapim patapam... És una batalla, fins que et surt com ho vols.
Apa, després de eres i eons, jo també m'he apuntat al carro.
El meu perfil
De moment encara estic intentant recordar tots els mangues i animes que m'he llegit i vist i barallant-me amb la signatura.
El meu perfil
De moment encara estic intentant recordar tots els mangues i animes que m'he llegit i vist i barallant-me amb la signatura.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Uoooh! Genial Shru! Benvinguda al club! ^^
Ja t'he enviat una petició d'amistat, ara em miraré les teves llistes =P
Jo he provat de fer-ne un, resultat, "m·rda que no es pot descriure", no entenc ni la meitat del que posa a la pàgina, i tampoc entenc com s'organitza...Gray Slimner escrigué:Uoooh! Genial Shru! Benvinguda al club! ^^
Min3- N - Neteja
- Nombre de missatges : 948
Puntuació : 5184
Reputació : 31
Ubicació : Tarragona/Barcelona
Mmmm... Si no especifiques una mica més, em sembla que no et podrem ajudar... :S
Tens una llista d'anime i una altra de manga. Has d'anar afegint les sèries que estiguis veient (Watching), hagis vist (Completed), tinguis pausades (On Hold), hagis abandonat (Dropped) i tinguis previst veure/llegir més endavant (Plan to watch/read).
Després els poses nota, per quin capítol vas, i alguna cosa més, si vols.
També és molt útil com a base de dades de sèries, ja que és força completa i més o menys detallada ^^
Tens una llista d'anime i una altra de manga. Has d'anar afegint les sèries que estiguis veient (Watching), hagis vist (Completed), tinguis pausades (On Hold), hagis abandonat (Dropped) i tinguis previst veure/llegir més endavant (Plan to watch/read).
També és molt útil com a base de dades de sèries, ja que és força completa i més o menys detallada ^^
Min3, per fer servir la pàgina a nivell bàsic (el meu LOL) només necessites parar atenció a la barra blava de dalt, més concretament a les seccions de perfil, anime i manga. Si et poses a sobre d'aquestes dues últimes, immediatament a sota et surten les opcions de veure la llista (i al costat un "edit" per editar-la, obviously) i afegir-hi series. Si pitges aquí et surt una finestreta de cercador i apa!, a buscar sèries. Després és com diu en Gray, al sel·leccionar-les pots escollir en quin estat les tens (vistes, en procés, amb intenció de veure-les...), quina puntuació els hi dónes, quan les vas començar o acabar, etc.
Sí que al principi és una mica confús tot plegat, però jo crec que de seguida t'hi acostumes.
Btw, ja he aconseguit fer la firma i que és veigués bé. El que m'ha costat fer que la imatge es veigués com volia. >_> Perdó Gray, per robar-te descaradament l'estil.
Sí que al principi és una mica confús tot plegat, però jo crec que de seguida t'hi acostumes.
Btw, ja he aconseguit fer la firma i que és veigués bé. El que m'ha costat fer que la imatge es veigués com volia. >_> Perdó Gray, per robar-te descaradament l'estil.
Editat per darrera vegada per Shruikan el Dg 30 Set 2012, 12:42, editat 1 cop en total
Si, això ho entenc, el que no entenc es com fer la signaturaGray Slimner escrigué:Mmmm... Si no especifiques una mica més, em sembla que no et podrem ajudar... :S
Min3- N - Neteja
M'auto-cito perquè ho vegis xD Si tens cap problema o no entens alguna cosa, pregunta!Gray Slimner escrigué:Hahaha ja feia temps que les veia però no sabia com coi fer-les, i ara que n'he après, em penso que ja ningú les porta xD però com que les trobo útils, jo continuaré amb la meva xD
Per fer-la, s'ha d'anar a Profile>Panel (la caselleta del costat que diu "Edit")>My Signature. Un cop allà, on diu "Image Type" pots triar el que vols que surti a la teva signatura (manga, anime, manga i anime, favorits, etc.). Jo tinc la "Custom - Recent Anime and Manga Updates". Recomano les Custom, ja que la que ve per defecte és més petita i quadrada, i d'aquesta altra manera podràs fer-la, si vols, de 500px d'amplada, el màxim permès al fòrum.
Després, si vols utilitzar una imatge que tinguis, marca la casella "Check to use a custom background", navega i escull la imatge en qüestió. És recomanable que ja tingui la mida que tindrà després la signatura (500x105 en el meu cas), perquè si no, es redimensiona automàticament i queda fet un xurro xD
I bé, la resta de caselles són per definir els colors de les lletres i tal, això ja ho aniràs veient tu. Només dir-te que si et poses una imatge de fons, els quadres de "Box Color" han d'estar buits, i els de "Background Color" em penso que també.
Això és tot, espero haver-me explicat mínimament bé ^^'
Per cert, Shru, quin personatge és, el que surt a la teva firma? o.O S'assembla una mica a un de Berserk xD
És en Dark Schneider (o com coi s'escrigui) de Bastard!!. Tenia aquesta imatge d'un capítol per l'ordinador des de fa molt i vaig pensar que ja era hora d'aprofitar-la.
Ooh, Bastard!! Fa temps que la tinc a la llista de mangues pendents, però la tinc força oblidada... Me la recomanes? O és més aviat prescindible?
Doooncs, jo la recomanaria, el que passa és que hi ha unes quantes coses que s'han de tenir en compte. La més important és que del manga n'hi ha la versió vella i la versió nova (es coneix pel dibuix) que si fa o no fa expliquen el mateix... però bé, jo recomano començar per la vella. L'altra cosa és que és una flipada monumental, amb un girs argumentals que se'ls treuen de la màniga. Ah, i també és molt pujada de to, sobretot cap al final. Ratllant el pr0n, més aviat. xD
Però bé, tot i així és molt entretinguda de llegir.
Però bé, tot i així és molt entretinguda de llegir.
Ja ho he aconseguit!!! http://myanimelist.net/profile/Min3
Min3- N - Neteja
Déu ni do! Ja en som uns quants amb firmes de MAL!! jeje
Totes molt xules!
Totes molt xules!
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Apa, doncs jo aprofito per canviar la meva =P
Què vols dir que hi una versió vella i una de nova, Shru? Què és, com un remake? O són dues parts i la més nova segueix la història on la va deixar la vella?
Què vols dir que hi una versió vella i una de nova, Shru? Què és, com un remake? O són dues parts i la més nova segueix la història on la va deixar la vella?
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Pàgina 2 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!
Dv 22 Des 2023, 17:54 por Dan
» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Dv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan
» M'agradaria unir-me