Para-para
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Para-para
No se si per aqui hi ha algun fan del para-para però jo en sóc un aficionat XD
jo m'he "apres" aquest La que s'ha de segui es el gran que ha estan els mobiments girants! cada cop va més ràpid fins que arriva a la velocitat normal (jo el veig una mica tallat ara mateix, suposo que deu ser cosa de la linia, però si hos pasa m'ho digeu i en busco un altre! ^^)
jo m'he "apres" aquest La que s'ha de segui es el gran que ha estan els mobiments girants! cada cop va més ràpid fins que arriva a la velocitat normal (jo el veig una mica tallat ara mateix, suposo que deu ser cosa de la linia, però si hos pasa m'ho digeu i en busco un altre! ^^)
Crumusant- Nèstor
- Nombre de missatges : 84
Puntuació : 5400
Reputació : 0
Re: Para-para
Haha! Anava a obrir un post sobre Para-para algun dia d'aquests! Jo no hi entenc gens però volia demanar si algú que en sàpiga em podia explicar com aprendre'n. No sé si tindré mai temps de posar-m'hi però sempre que els he vist al saló del manga o a la japan weekend m'han fascinat. Merci, Crumu! Si tens més coses ves-les penjant!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20431
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Cercant una mica, he trobat uns nois que ho fan força bé, però tot i així el de la dreta del tot no l'acabo de quadrar gaire...
Muajajaja un post de para-para, a mi m'agrada força, però no ho sé ballar, soc 'arritmica' total.
Me'n recordo quan vaig anar al Saló del Manga l'any passat que vaig veure el concurs de para para :
Aquí van ballar el famós Caramelldansen
Me'n recordo quan vaig anar al Saló del Manga l'any passat que vaig veure el concurs de para para :
Aquí van ballar el famós Caramelldansen
Sherry- Nèstor
- Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5454
Reputació : 0
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!