Potser puc ser d'ajuda.
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Potser puc ser d'ajuda.
Se que no es molt el que us puc oferir, pero puc fer de uploader a sendspace i si se os acut algun cosa més no tinc inconvenient en ajudar, estic també disposat a aprendre.
Narbudis- Nèstor
- Nombre de missatges : 37
Puntuació : 5483
Reputació : 0
Ubicació : Impel Down
Re: Potser puc ser d'ajuda.
Hola! Hi tant, quants més millor!
Jo tampoc en sé massa, només se fer la traducció, solapar, comprimir, edició senzilla...
Vaja, vaig fer el 1r episode de sora no woto una mica cutre, (perquè el vaig fer sol), però si tots ens dividim la feina és molt millor. A mi no m'importa explicar-te quins programes faig servir jo, i com s'usen, com treure subtítols d'un .mkv i traduir-los... Realment tot el que faig és ben simple, i tothom a nivell amateur pot fer-ho.
A més a més al fòrum hi tens manuals, que segurament et faran prescindir dels coneixements d'algú com jo.
Vaja, tot això és per dir-te, que aquí tenint ganes podem fer el que vulguem.
Saluts!
Jo tampoc en sé massa, només se fer la traducció, solapar, comprimir, edició senzilla...
Vaja, vaig fer el 1r episode de sora no woto una mica cutre, (perquè el vaig fer sol), però si tots ens dividim la feina és molt millor. A mi no m'importa explicar-te quins programes faig servir jo, i com s'usen, com treure subtítols d'un .mkv i traduir-los... Realment tot el que faig és ben simple, i tothom a nivell amateur pot fer-ho.
A més a més al fòrum hi tens manuals, que segurament et faran prescindir dels coneixements d'algú com jo.
Vaja, tot això és per dir-te, que aquí tenint ganes podem fer el que vulguem.
Saluts!
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Re: Potser puc ser d'ajuda.
Exactament! Jo vaig començar sense saber fer res, i mira'm, administradora i encara em falten mil coses per aprendre. T'afegeixo al grup del Fansub (si averiguo com es fà). I tal com t'han dit, hi ha manuals dins del forum i si algú dels que fan servir altres mètodes, vol fer-ne algun, sempre serà bonvingut. De moment, crec que hi ha tot l'impressindible. En un fansub hi ha feina per tot tipus d'havilitats!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!