Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Parlem sobre Angel Beats! EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Parlem sobre Angel Beats! EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Parlem sobre Angel Beats! EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Parlem sobre Angel Beats! EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Parlem sobre Angel Beats! EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Parlem sobre Angel Beats! EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Parlem sobre Angel Beats! EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Parlem sobre Angel Beats! EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Parlem sobre Angel Beats! EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Parlem sobre Angel Beats!

+7
Rini
tyrex
lostbrain
Akuma
shira-chan
Doumekxkai
surreak
11 participantes

Ir abajo

Parlem sobre Angel Beats! Empty Parlem sobre Angel Beats!

Missatge  surreak Dc 07 Jul 2010, 12:40

Per parlar sobre l'argument.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16651
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Angel Beats! Empty Re: Parlem sobre Angel Beats!

Missatge  Doumekxkai Ds 25 Set 2010, 21:23

Be donç ami aquest anime ma agradat molt me le vist amb castella i ara mel remirare en catala.
El argument es nota que es una visual novel de Key per el seu contingut d'humor barrejat amb drama al igual que CLANNAD (-After Story- / -Another World Kyou Chapter- / -Tomoy's Ep-) jo la veritat es que la estic buscant ja que ara me aficionat a llegir visual novels sobretot les de 7th Expansion Umineko no naku koro ni e Higurashi no naku koro ni.

La manera en que es presenta el argument al principi del anime deixa amb moltes incognites que es van resolguent a amb el pas de els episodis. Ames de la caracteritzacio dels personatges que esta molt ben tractada un altre punt que es nota de les novels de Key, tots amb una personalitat que els caracteritza molta força timda, raret, cool, BAKA.
Amb aquest anime s'ha parlat de plagi amb la maravellosa semblança que hi havia de la Yurippe amb la Haruhi
Spoiler:
pero tractanse de una adaptacio de la visual novel crec que plagi res l'unic que el estudi P.A. Works la ba caracteritzar de aquella manera res mes.

Un altre punt bo d'aquest anime son els maravellosos inners i cançons que hi han que acompanyen tot el anime oferint un ambient agradable durant la visualitzacio, el grup de Girls Dead Monster es el que ha fet tots els inners que tambe es el mateix que surt durant tot el anime. Per el meu gust les cançons que canten son molt bones sobretot la Crow Song (per els que no sapiguen quina es es la que surt aquesta linea "find a way koko kara") y la de Alchemy la que no m'agrada tant es la de Brave Song, i el openign tambe molt bo cantat per Lia My Soul Your Beats.

Els personatges que mes m'han agradat han sigut TK ell es deu (es una expresio no es deu en realitat) la seva personalitat la manera de comprtarse estrambotica y esbojarrada apart de que te aquest toc de misteri que no saps realment com es diu sempre esta ballant.

El altre es en Nao (El que s'anomena Deu XD) La seva personalitat fosca els seus poders hipnotics i que tambe se li enva la olla un rato XDD apart de la seva historia dramatica cuan mor, te un paper bastant important ja que es el que ajuda a l'Otonashi a recupera els records (Pur drama T.T snif snif )

Despres hi ha en Hinata (No naruto no, El amic de l'Otonashi el del cavell blau) es una mica mes centrat pero tambe te la seva historia dramatica, ell protagonitza una de les histories d'amor molt emotiva per el meu gust i que em ba acaba arrivant al cor.

Per acabar els personatges no podia faltar Tenshi - Tachibana Kanade, la seva personalitat timida i un pel yandere la fan el personatge que mes m'agrada apart que es el protagonista tots pensem que es l'Otonashi pero no es la Kanade, no parlare molt per que seria un gran spoiler.

Per acabar la nota que li posaria es de 9 no li poso el 10 per que era bastant curta encara que compleix amb tot BSO historia personatges i final tencat m'agues agradat mes que haguesisn fet mes episodis ja que al ferne nomes 13 la historia esta molt comprimida i penso que si se n'aguesin fet com minim 22 s'agues merescut el 10, pero comparant amb les notes que poso als animes un 9 es una nota bonisima.

Parlem sobre Angel Beats! 1284399702785

Doumekxkai
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 25
Puntuació : 5001
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 21/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Angel Beats! Empty Re: Parlem sobre Angel Beats!

Missatge  shira-chan Ds 09 Abr 2011, 23:18

Jo ara vaig pel capítol 10!! Encara no m'he llegit el comentari de dalt per por a spoilers, però he de dit que m'ha sorprès molt i molt.

M'imaginava un anime d'estudiants amb pistoles i coses sobrenaturals (al dir que estan morts...) però és un anime molt profund i amb molts i molts detalls.

Cada personatge està realment ben trobat, rodó i complex. Amb passats infeliços i presents esbojarrats.

M'encanta que estigui carregat d'humor, tot sovint negre. La tonteria que porten els personatges no s'arriba a fer carregosa i, a contrari, porta frescor al tema.

L'argument juga molt en amagar informació a l'espectador i anar-la revelant mica en mica, sorprenent-te a cada pas.

Hi ha acció, indicis de romanç, shonen ai humoritzat ( Bavós ) ecchi... ho té tot!

I sí (l'spoiler de dalt sí que l'he obert) la Yurippe és idèntica a la Haruhi. I per aquest motiu em fot dels nervis la seva aparença. Però de personalitat no les trobo semblants, cosa que em fa apreciar la Yurippe Wink

Avui me l'acabo! Aviam què tal!!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20218
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Angel Beats! Empty Re: Parlem sobre Angel Beats!

Missatge  Akuma Dj 05 Maig 2011, 10:52

Ja he acabat de veure la sèrie. L'especial m'ha deixat una mica fora de combat al finals fins que ha aparegut una mica més després dels títols. M'ha agradat molt.

Bona feina a tots els que hi heu participat. Sou uns cracks!
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7111
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Angel Beats! Empty Re: Parlem sobre Angel Beats!

Missatge  lostbrain Dj 05 Maig 2011, 18:13

Enhorabona nois!! Una serie genial!! M'ha agradat molt l'especial!! Però en general una gràn serie, i en català encara més!! Very Happy
Altre cop gràcies!!

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7656
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Angel Beats! Empty Re: Parlem sobre Angel Beats!

Missatge  tyrex Dj 05 Maig 2011, 20:24

Genial! Em complau molt que us hagi agradat la sèrie, amb lo que ha costat fer-la! Sou uns solassos...

Ara estic extra-motivat per treballar més!! Tortuga feliç
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9167
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Angel Beats! Empty Re: Parlem sobre Angel Beats!

Missatge  Rini Dj 05 Maig 2011, 23:24

Com pot ser que no hagués vist aquest tema!? xD

A mi també m'ha encantat la série, de debò!
La veritat és que als primers minuts del primer capitol no m'esperava res d'especial... Però després va canviar totalment la meva opinió. M'ha encantat, molt emotiva, divertida, i en general, molt bona série!
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6766
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Angel Beats! Empty Re: Parlem sobre Angel Beats!

Missatge  surreak Dg 08 Maig 2011, 00:11

Doncs jo també acabo de veure el capítol 10, i l'estic trobant molt i molt bonica, aquesta sèrie. La història entre en Hinata i la Yui és preciosa.
De tota manera, no ho he acabat d'entendre. Quan aconsegueixen tot el que els fa feliços, desapareixen per tenir una vida més justa o més feliç, diguem. No entenc, però, la història d'ells dos. Que es tornen a conèixer, i s'enamoren... Això què representa que és? Tornen a la vida real sense conèixe's?
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16651
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Angel Beats! Empty Re: Parlem sobre Angel Beats!

Missatge  tyrex Dg 08 Maig 2011, 02:07

Us ho deixo en spoiler per si encara no heu vist la sèrie, aquí em sembla que cadascú ha de fer la seva pròpia interpretació:
Spoiler:
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9167
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Angel Beats! Empty Re: Parlem sobre Angel Beats!

Missatge  Extraterrestre_asexual Dt 24 Maig 2011, 23:52

La labor de traduir un document visual dedicat a l'entreteniment és, certament, encomiable. Mitjançant la visualització d'aquestes obres de ficció tant els Nostres Benefactors com jo pretenem apropar-nos més a la comprensió de la humanitat. Com a curiositat, al nostre planeta dominem tots els nostres llenguatges des d'abans d'eclosionar de l'ou, i no ens calen subtitols. Trobo que com a estudiant d'intercanvi interplanetari em son molt útils, per a iniciarme a aprendre les curioses llengües humanes.
Extraterrestre_asexual
Extraterrestre_asexual
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 8
Puntuació : 4739
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 23/05/2011
Edad : 29
Ubicació : Ur(anus), Solar System

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Angel Beats! Empty Re: Parlem sobre Angel Beats!

Missatge  tyrex Dc 25 Maig 2011, 00:17

Fantàstic! Vol dir això que ja has vist l'esmentada sèrie? Opinions?

Va, va... *_*
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9167
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Angel Beats! Empty Re: Parlem sobre Angel Beats!

Missatge  Shawl Dv 12 Ago 2011, 01:08

A mi m'ha encantat! Al principi de veure-la no li trobava la gràcia, però a cada capitol, qe t'esperes qe cada cop es resolguin més dubtes, de sobte n'apareixen més! I el final és magnific! Un 10 de serie per mi, feia molt qe no m'agradava tant una serie.
Shawl
Shawl
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 37
Puntuació : 4714
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/08/2011
Edad : 30
Ubicació : Èdoras

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Angel Beats! Empty Re: Parlem sobre Angel Beats!

Missatge  Daichi Dv 12 Ago 2011, 02:41

Sens dubte és una de les millors sèries que he vist, llàstima que sigui tan curta. De totes maneres la recomano a tothom, un cop la vaig acabar de veure em va deixar KO, em van saltar les llàgrimes de l'emoció, poques sèries són capaces d'aconseguir-ho.
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6269
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Angel Beats! Empty Re: Parlem sobre Angel Beats!

Missatge  Arashino Dt 14 Feb 2012, 02:29

De moment vaig pel capi 6 i la veritat és que la sèrie m’ha sorprès gratament. No l’hi falta de res, tot i que destaquen els moments còmics i els de gran melodrama, cosa no massa bona pel cor: vaig de les grans rialles a la tristesa per quan desapareixen o expliquen la seva vida anterior. En fi, a veure que m’espera, que de moment la cosa ta molt interessant.

Sols dues coses. On he de firmar per fer-me fan oficial de la Yui? I per abraçar la Kanade? És que fa una pinta tsundere amb la seva cara de poker >.<

Per cert, m’ha recordat però molt Cross†Channel. No se si el guionista és el mateix o que, però tant per argument com per personatges i estereotips... és clavat. No hi ha ningú del nivell del Taichi, però crec que trobar-me amb un altre pj tan desequilibrat em mataria XD
Arashino
Arashino
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4686
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 24/01/2012
Ubicació : Depèn

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Angel Beats! Empty Re: Parlem sobre Angel Beats!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum