Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Catalunya prohibeix les curses de Braus EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Catalunya prohibeix les curses de Braus EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Catalunya prohibeix les curses de Braus EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Catalunya prohibeix les curses de Braus EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Catalunya prohibeix les curses de Braus EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Catalunya prohibeix les curses de Braus EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Catalunya prohibeix les curses de Braus EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Catalunya prohibeix les curses de Braus EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Catalunya prohibeix les curses de Braus EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan

Catalunya prohibeix les curses de Braus

+3
Manto-kun
Daichi
Sherry
7 participantes

Catalunya prohibeix les curses de Braus Empty Catalunya prohibeix les curses de Braus

Missatge  Sherry Dc 28 Jul 2010, 18:08

No sé que en penseu vosaltres d'això, però jo me'n alegro profundament. Ja va sent hora de que deixem d'anomenar "cultura" a la crueltat.
Encara que només sigui a Catalunya, crec que és un pas important en favor dels drets dels animals. I un gest o una manera de dir que Catalunya no forma part d'aquest circ i que tenim el suficient criteri i autonomia per decidir el que volem i el que no.
D'aquesta manera el parlament ha decidit l'abolició d'aquest "espectacle" amb 68 vots a favor i 55 en contra (ha anat molt just, per cert) essent així la segona comunitat de l'Estat Espanyol que prohibeix les curses de Braus, després de Canàries.

Diari Avui
Sherry
Sherry
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5451
Reputació : 0

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya prohibeix les curses de Braus Empty Re: Catalunya prohibeix les curses de Braus

Missatge  Daichi Dc 28 Jul 2010, 18:12

Digne d'aplaudir, si senyor!! Reverència Reverència Reverència
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6479
Reputació : 14

Tornar a dalt Ir abajo

Catalunya prohibeix les curses de Braus Empty Re: Catalunya prohibeix les curses de Braus

Missatge  Manto-kun Dc 28 Jul 2010, 20:47

Malauradament, hi ha qui utilitzarà aquesta decisió per fer fotre una mica més de llenya al foc de la crispació entre Catalunya i Espanya. Diuen que no, que no és vol anar per aquest camí, però home després de la patacada de l'Estatut (i coneixent com són alguns periodistes i col·laboradors d'algunes cadenes de dretes) més d'un s'ho prendrà com una venjança.

En fi, però jo en contra de les curses de braus mai hi he estat en contra, del que sí és de matar-lo. Matar un animal al mig d'una plaça de toros ho trobo fastigós, ara bé si no és matés ni clavés cap estaca al toro i se li saltés al damunt com fan a Portugal, per mí que és celebrin. (Passa que sí que claven estaques al toro a Portugal..., però surt pel seu peu).

Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6799
Reputació : 18
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Gruay Dj 29 Jul 2010, 11:27

Totalment agraït de que hagin prohibit una cosa així, com diu en Manto, el problema és que la gent ho veurà com un intent de trencar llaços amb Espanya i tal, ja que ells no ho veuen com una crueltat i, per tant, nosaltres no ho fem perquè sigui cruel sinó per eliminar tot el que sigui d'Espanya.
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  shira-chan Dj 29 Jul 2010, 11:33

I ara la volen declarar festa nacional perquè resulti anticonstitucional prohibir-les. Venga ya! Per què no van fer el mateix quan les va prohibir les Canàries? A no, llavors res. Ara ho fan els catalans i tothom a la iugular.
Pos molt contenta estic de que les hagin prohibit, sí senyor! M'encanta. De totes maneres, no sé si triomfarà gaire aquesta idea de la festa nacional, a Espanya també hi deu haver molta gent en contra, per més patriòtics que siguin, no?
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Daichi Dj 29 Jul 2010, 12:40

shira-chan escrigué: De totes maneres, no sé si triomfarà gaire aquesta idea de la festa nacional, a Espanya també hi deu haver molta gent en contra, per més patriòtics que siguin, no?

Potser aquest serà el problema.. És clar! però bé, s'haurà de veure si prefereixen tenir com a festa nacional una crueltat de festa com la de matar animals per gust o no, que per mi és més pròpia de cavernícoles que no pas de gent civilitzada. Però no ens fem masses ilusions, que quan hi ha Catalunya pel mig, tots sabem què passa. De cara a la paret
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6479
Reputació : 14

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  oharu-chan Dj 29 Jul 2010, 19:02

Ostres, com que no estic per Espanya, no he sabut de la notícia fins aquest matí anunciat al diari d'Àustria (mireu si ha arribat lluny la notícia). M'ha alegrat el dia, per molt que ara estigui plovent aquí, és que mai he estat d'acord amb això. ßé, tot i que només hagui sigut a Catalunya, s'ha respectat els drets dels animals, és que m'encongia el cor veure com li clavaven aquelles coses al brau, i la gent aplaudint...

Adéu!!
oharu-chan
oharu-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5974
Reputació : 4
Ubicació : Olesa de Montserrat

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Sothe Dj 29 Jul 2010, 23:20

Ei, pero no han sigut abolides al 100%. La festa aquella tradició catalana en la que posaven foc a les banyes no s'ha abolit, a més aquesta mesura comença el 2012.
Quan aquest migdia m'ho ha dit la meva mare m'he posat molt content perquè estic des de ja fa molt de temps en contra d'això. És ja un pas que es treguin de Catalunya (encara que, realment, no som els que més corrides fem de tota Espanya...), ara només queda que es treguin a tota Espanya, que cultura, això es una matança, es miri com es miri.
La meitat dels espanyols ja ens estaran mirant malament (de nou), però millor això que no que es continui fent, per lo menys aquí.
Sothe
Sothe
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 138
Puntuació : 5584
Reputació : 0
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum