The Sky Crawlers
2 participantes
Pàgina 1 de 1
The Sky Crawlers
Fa poc vaig veure aquesta peli, que per cert, està doblada al català.
És del Mamoru Oshii, director també de Ghost in the Shell. La pel·lícula està molt bé. És una adaptació vàries novel·les, i això resulta a vegades problemàtic, perquè la pel·lícula dóna poques pistes, o coses per sabudes. Així que jo recomano llegir-se una sinopsi abans de veure la peli, i una crítica després (a Ramen para Dos n'hi ha una que està força bé).
És una peli un pèl lenta en alguns passatges, però visualment molt atractiva. A més, el rerefons argumental també és molt bo.
Si la veieu, comenteu-la per aquí!
És del Mamoru Oshii, director també de Ghost in the Shell. La pel·lícula està molt bé. És una adaptació vàries novel·les, i això resulta a vegades problemàtic, perquè la pel·lícula dóna poques pistes, o coses per sabudes. Així que jo recomano llegir-se una sinopsi abans de veure la peli, i una crítica després (a Ramen para Dos n'hi ha una que està força bé).
És una peli un pèl lenta en alguns passatges, però visualment molt atractiva. A més, el rerefons argumental també és molt bo.
Si la veieu, comenteu-la per aquí!
Re: The Sky Crawlers
Ei! Doncs jo ja la vaig veure fa un temps, i la veritat és que la vull tornar a veure (està a "feines pendents XD") perquè em va agradar força, però hi havia moments en que em costava una mica seguir-la, es donen moltes coses per sabudes. Tot i així, és una molt bona peli; l'animació em va agradar molt!
Matagalls- Nèstor
- Nombre de missatges : 7
Puntuació : 5248
Reputació : 0
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!
Dv 22 Des 2023, 17:54 por Dan