Pel·lícules de Bola de Drac
+2
Shruikan
surreak
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Pel·lícules de Bola de Drac
Aquest tema també és perquè últimament me les he anat mirant totes altra vegada. En vaig veure algunes de més petit, però em feia falta remirar-les amb més edat, i per ordre cronològic. A mi, personalment, hi ha moltes pelis de Bola de Drac que em semblen brossa, i trobo que és una llàstima, perquè s'ho podrien haver currat. Aquestes ganes d'obrir i tancar una història en 45 minuts de peli, sempre deixa les coses com fetes amb pressa. De tota manera, a valtros què, us han agradat o no?
La veritat és que també hi ha de tot. Les pitjors pelis són les de bola de drac z, perquè sembla que estiguin fetes pel mateix equip que gt. Però, per exemple, aquell especial que explicava el futur, amb en trunks jovenet i el son gohan gran i sense un braç, em va encantar. Unes imatges:
I la veritat és que la saga del Garlic Jr. tant la peli com el relleno de l'anime (que seria la continuació de la peli) també m'ha agradat sempre força.
Va, va, opineu, també!
La veritat és que també hi ha de tot. Les pitjors pelis són les de bola de drac z, perquè sembla que estiguin fetes pel mateix equip que gt. Però, per exemple, aquell especial que explicava el futur, amb en trunks jovenet i el son gohan gran i sense un braç, em va encantar. Unes imatges:
I la veritat és que la saga del Garlic Jr. tant la peli com el relleno de l'anime (que seria la continuació de la peli) també m'ha agradat sempre força.
Va, va, opineu, també!
Re: Pel·lícules de Bola de Drac
Jo no n'he vist masses i algunes no les recordo però m'encanta la primera en la que surt en Broly. En Català, té unes frases i un doblatge genials. xD De fet, per culpa de la peli en Broly s'ha arribat a convertir en un dels meus personatges preferits de la sèrie.
L'especial aquest que dius em sembla que el vaig començar a mirar i no el vaig acabar, però és interessant perquè ensenya com seria el futur sense en Goku.
Mira que els hi agrada als Japonesos fer futurs apocaliptics.
L'especial aquest que dius em sembla que el vaig començar a mirar i no el vaig acabar, però és interessant perquè ensenya com seria el futur sense en Goku.
Mira que els hi agrada als Japonesos fer futurs apocaliptics.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7409
Reputació : 29
Ubicació : Artés
És veritat, els encanta xD
Jo crec que el Broly és un molt bon personatge, però que el van deixar perdre una mica. Les pel·lícules són "hola sóc en broly" "sóc llegendari" "ara us mataré" "kakarot, deixa-me'l a mi" "ai, no puc" "au, pim, pum, pam" "tots mig morts" "el goku salva tothom". Bé, una o dues vegades, el guió no està mal, però tooootes les pel·lícules són així, i tot passa en tres quarts d'hora. M'hagués agradat molt que en Broly se l'haguessin currat, que el tema del superguerrer llegendari fos més profund. Jo crec que la història hauria guanyat moltíssim.
De fet, la majoria de guions, de bones a primeres m'agraden (en garlic, en broly, els androides a13, a14 i a15...), però deixen perdre les pelis. És una llàstima.
Ah, i encara que la peli tampoc és gran cosa (per la mateixa raó de sempre), a "L'atac del drac" hi ha un personatge que em va quedar marcat, i sempre m'ha agradat molt. En Tapion, que sempre toca una flauta per absorbir un monstre dins seu.
La melodia aquella de la flauta m'encanta, i no deixaria mai d'escoltar-la. Fins i tot n'estic component una versió
[youtube][/youtube]
Jo crec que el Broly és un molt bon personatge, però que el van deixar perdre una mica. Les pel·lícules són "hola sóc en broly" "sóc llegendari" "ara us mataré" "kakarot, deixa-me'l a mi" "ai, no puc" "au, pim, pum, pam" "tots mig morts" "el goku salva tothom". Bé, una o dues vegades, el guió no està mal, però tooootes les pel·lícules són així, i tot passa en tres quarts d'hora. M'hagués agradat molt que en Broly se l'haguessin currat, que el tema del superguerrer llegendari fos més profund. Jo crec que la història hauria guanyat moltíssim.
De fet, la majoria de guions, de bones a primeres m'agraden (en garlic, en broly, els androides a13, a14 i a15...), però deixen perdre les pelis. És una llàstima.
Ah, i encara que la peli tampoc és gran cosa (per la mateixa raó de sempre), a "L'atac del drac" hi ha un personatge que em va quedar marcat, i sempre m'ha agradat molt. En Tapion, que sempre toca una flauta per absorbir un monstre dins seu.
La melodia aquella de la flauta m'encanta, i no deixaria mai d'escoltar-la. Fins i tot n'estic component una versió
[youtube][/youtube]
Com vols que no me'n recordi de la mítica cançó d'en Tapion? Sempre serà recordada xDD
Jo he vist totes les pel·licules, i dir que les que m'han agradat més són la del Bardock (1), la del futur (2) i la del tapion (3), tot i que les altres també són força bones. Per cert la pel·licula de GT 100 anys després també em va agradar, potser pensareu que ja està una mica "fora de sèrie" però em sembla bona.
Jo he vist totes les pel·licules, i dir que les que m'han agradat més són la del Bardock (1), la del futur (2) i la del tapion (3), tot i que les altres també són força bones. Per cert la pel·licula de GT 100 anys després també em va agradar, potser pensareu que ja està una mica "fora de sèrie" però em sembla bona.
Daichi- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6478
Reputació : 14
La de 100 anys després no l'he vist, però la tinc pendent.
Pel que sembla, s'han currat més els especials que les pelis, perquè la del Trunks al futur i la del pare d'en Goku són especials de TV. Encara serà una sort.
Pel que sembla, s'han currat més els especials que les pelis, perquè la del Trunks al futur i la del pare d'en Goku són especials de TV. Encara serà una sort.
Jo vaig veure gairabé totes les pelis ja deu fer 4-6 anys i recordo que no em van entusiesmar massa. De la que sí que esperava alguna cosa diferent és de la nova, Battle Of Gods. M'han dit de tot de la peli, però a mi, sincerament, em va agradar ben prou.
Algú més l'ha vist? Que us va semblar?
- Spoiler si no has vist la peli:
L'eix central no està basat únicament en la batalla contra un enemic que saps que acabaràn derrotan, sinó que recupera l'humor de Toriyama tant comú en la primera part de Bola de Drac i que es trobava a faltar. I el final, no és el típic de la resta de películes de Bola de Drac on, abans de que comenci la batalla, ja saps qui guanyarà. Que més? Que va ser just el que estava buscant en aquesta película.
Algú més l'ha vist? Que us va semblar?
Gokiba- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 302
Puntuació : 4391
Reputació : 11
Ubicació : Barcelona
He de dir que les OVA de Bola de Drac, Especials TV i la Películ•la Battle of Gods han format part de la infancia i del meu creixement com ha persona.
Garlick Jr. Va ser una bona part de Bola de Drac i aprofundint sobre l'historia del Totpoderos i en Satanas Corpetit Daimaoh.
Bardock es un personatge que genial amb una historia encara mes genial. Resta saber si tindra mes aventures o si tornara per apareixer ha Bola de Drac Super.
Els Androides 13, 14 i 15. Va ser una bona historia sobre els androides i em de teñir amb compte que dintre de l'anime podría ser una historia canon per l'assumpte dels cambis dels viatges per l'Espai-Temps d'en Trancs del Futur. Sempre me preguntat que s'en deuen haber fet dels Androides restants que mai van apareixer i si ni había mes de 21 Androides.
En Broli sempre va ser un dels meus destructors d'Universos preferit. l'auténtic Guerrer Llegendari. El Saiyan que esclafara en Son Goku a qualsevol preu.
Cola el germa d'en Frizer, va ser una bona inclusió per donarli mes enfasi a la eterna lluita entre Saiyans i Dimonis del Fred.
Tot aixo va ser el millor sents dubte sobre pelicul•les de Bola de Drac Z.
Despres la Batalla dels Deus ha estat molt interessant pero em vaig quedar amb ganes de mes. Per aixo veure l'ultima peli La Resurrecció d'en Frizer.
Respecte ha Super doncs de moment pasare ha veure el manga i poc mes, per estalviarme els rellenos.
Garlick Jr. Va ser una bona part de Bola de Drac i aprofundint sobre l'historia del Totpoderos i en Satanas Corpetit Daimaoh.
Bardock es un personatge que genial amb una historia encara mes genial. Resta saber si tindra mes aventures o si tornara per apareixer ha Bola de Drac Super.
Els Androides 13, 14 i 15. Va ser una bona historia sobre els androides i em de teñir amb compte que dintre de l'anime podría ser una historia canon per l'assumpte dels cambis dels viatges per l'Espai-Temps d'en Trancs del Futur. Sempre me preguntat que s'en deuen haber fet dels Androides restants que mai van apareixer i si ni había mes de 21 Androides.
En Broli sempre va ser un dels meus destructors d'Universos preferit. l'auténtic Guerrer Llegendari. El Saiyan que esclafara en Son Goku a qualsevol preu.
Cola el germa d'en Frizer, va ser una bona inclusió per donarli mes enfasi a la eterna lluita entre Saiyans i Dimonis del Fred.
Tot aixo va ser el millor sents dubte sobre pelicul•les de Bola de Drac Z.
Despres la Batalla dels Deus ha estat molt interessant pero em vaig quedar amb ganes de mes. Per aixo veure l'ultima peli La Resurrecció d'en Frizer.
Respecte ha Super doncs de moment pasare ha veure el manga i poc mes, per estalviarme els rellenos.
Itram- Nèstor
- Nombre de missatges : 27
Puntuació : 5012
Reputació : 0
Ubicació : Manresa
Jo odio força Bola de Drac, la veritat, va marcar la meva infància però a base d'avorriment total, així que em sap greu, però no puc dir res més sobre la sèrie...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
shira-chan escrigué:Jo odio força Bola de Drac, la veritat, va marcar la meva infància però a base d'avorriment total, així que em sap greu, però no puc dir res més sobre la sèrie...
Doncs no t'aconsello veure DB Super, ja que encara et podría agradar menys.
Itram- Nèstor
No la veuré, no,
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20427
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
surreak escrigué:Si la shira es mira Bola de Drac Super, crema la Toei, em sembla...
Doncs per segurat que apagui el WiFi i desconecti el TDT del televisor.
Itram- Nèstor