Hetalia Axis Powers
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Hetalia Axis Powers
Hi ha algú que segueixi aquest anime? És molt curiós, i alhora també complicat, perquè has de saber una mica d'història. Si algú se la mira, comentem-la per aquí, perquè jo hi ha coses que no entenc i que podem debatre.
Re: Hetalia Axis Powers
Jo he llegit uns quants capítols del manga i m'ha semblat molt original. L'anime no l'he vist però miraré de localitzar-lo per algun lloc, ja que tinc ganes de veure'l. ^^
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Jo me l'he baixat tot de McAnime. Està bé perquè són minicapítols de 5 min. Així te'ls vas polint ràpid. Porto 24 capítols vistos, que equivaldrien a 6 capítols normals.
Jo he vist fins al capítol 50, i la sèrie és bastant bona. Tot i així, em vaig aturar al 50 perquè no n'hi havia més de nous, però suposo que ara ja els deuen haver tret...
Sí, ara ja hi ha tres temporades, i la 4a és a punt de començar a ja ho ha fet.
Tu creus que et perds coses pel fet de no saber el context històric exacte, o que es pot seguir bé?
Tu creus que et perds coses pel fet de no saber el context històric exacte, o que es pot seguir bé?
La veritat es que jo em perdia moltes coses, perquè no sóc gaire d'història i em dedicava a l'endemà a demanar-ho tot a un amic que fa la carrera d'història, i, és clar, així em quedava una mica més clar tot.
Però què va, a mi el que em feia gràcia eren les tonteries que feia, però de bromes relacionades amb la història no en devia pillar ni una XD Suposo que és per això que em va cansar i vaig parar de mirar-la... Y_Yu
Però què va, a mi el que em feia gràcia eren les tonteries que feia, però de bromes relacionades amb la història no en devia pillar ni una XD Suposo que és per això que em va cansar i vaig parar de mirar-la... Y_Yu
Jo fa temps q vaig llegir uns cuants capitols i hem va agradar molt, i ara q has dit q hi han fins la 4º temporada o així, hem descarregare els capitols ^^
es molt divertida, jo sobre els acodits d'historia sí q entenia algun pero no tots :p
es molt divertida, jo sobre els acodits d'historia sí q entenia algun pero no tots :p
Nury- Nèstor
- Nombre de missatges : 57
Puntuació : 5273
Reputació : 0
Ubicació : Mundodisco
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!