Sword of stranger
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Sword of stranger
Obro aquest fil per si teniu ganes de comentar la peli. La fan aquest diumenge al canal 3xl. La veureu? Jo suposo que sí, ja faré el meu comentari per aquí.
Re: Sword of stranger
Jo ja l'he vist de quan la va fansubejar Animelliure Fansub. Una gran traducció, per cert. No sé si me la tornaré a mirar però ja comentaré si la veieu vosaltres!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Algú se la va mirar?
A mi em va agradar molt. L'animació està molt ben feta, tot i que això té coses bones i dolentes. Bones, perquè gaudeixes de la qualitat d'imatge i amb la bona feina que han fet els autors, la "dolenta" és que és una peli molt crua, i no s'estan de mostrar imatges i escenes que fereixen una mica la sensibilitat.
L'argument també està força bé. Potser una mica vell: un samurai sense senyor que ajuda a un nen perseguit (i no dic res més per no fer spoilers), però crec que tot i així està ben treballat i, què carai, a mi m'ha agradat. I el gos, és genial ^^
I per últim, la banda sonora. M'ha posat la pell de gallines en diversos moments. En general, crec que és una bona pel·lícula, i que pots gaudir fins i tot si no t'agrada el gènere.
A mi em va agradar molt. L'animació està molt ben feta, tot i que això té coses bones i dolentes. Bones, perquè gaudeixes de la qualitat d'imatge i amb la bona feina que han fet els autors, la "dolenta" és que és una peli molt crua, i no s'estan de mostrar imatges i escenes que fereixen una mica la sensibilitat.
L'argument també està força bé. Potser una mica vell: un samurai sense senyor que ajuda a un nen perseguit (i no dic res més per no fer spoilers), però crec que tot i així està ben treballat i, què carai, a mi m'ha agradat. I el gos, és genial ^^
I per últim, la banda sonora. M'ha posat la pell de gallines en diversos moments. En general, crec que és una bona pel·lícula, i que pots gaudir fins i tot si no t'agrada el gènere.
Si, jo la vaig veure. Em va agradar molt l'animació i sobretot el moviment dels personatges,la batalla final també em va molar moltíssim, realment una molt bona pel·lícula.
Jo me la vaig baixar l'altre dia d'Animelliure amb àudio català (suposo que la mateixa versió que van emetre pel 3xl) i em va agradar molt. És tal i com diu en Surreak, molt típica i força previsible, però està tan ben feta que val la pena veure-la. A mi no em va semblar especialment crua, però està clar que tampoc és que es facin petonets al clatell els uns als altres...
L'únic que no em va agradar és que li diguessin "Itatri" a un bon home que es devia dir Itadori. Em penso que no el tenen, el so "TR", els japonesos :S
L'únic que no em va agradar és que li diguessin "Itatri" a un bon home que es devia dir Itadori. Em penso que no el tenen, el so "TR", els japonesos :S
És un tema de pronúncia, no de sil·labari. Sasuke s'escriu així, però es pronuncia saske. Es mengen la u.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!
Dv 22 Des 2023, 17:54 por Dan
» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Dv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan
» M'agradaria unir-me
Dg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan