Us agrada el heavy metal?
+6
barretdepalla
Luffy
Sothe
tyrex
surreak
Sikanda
10 participantes
Pàgina 1 de 1
Us agrada el heavy metal?
Com deia:
AC/DC
Metallica
Blind Guardian
Iron Maiden...
Estic citant als topics però si us agrada el tema, benvinguts!
AC/DC
Metallica
Blind Guardian
Iron Maiden...
Estic citant als topics però si us agrada el tema, benvinguts!
Sikanda- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 143
Puntuació : 5602
Reputació : 0
Re: Us agrada el heavy metal?
Em flipa! Però no només el heavy, sinó totes les vessants del metal (o gairebé totes). M'alegro que s'hagi obert aquest tema!
In Flames rulz!
In Flames rulz!
Jajaj, a mí també m'agrada, de les que has anomenat, doncs Blind Guardian, Iron Maiden i Metallica, i escolto algunes cançons de Rhapsody
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
El metal en general m'agrada, és el meu gènere preferit de música y de les branques que he sentit de metal m'agraden quasi bé totes... Per exemple, el Nu metal no m'agrada xD.
Three Days Grace és un dels meus grups de metal alternatiu preferit!
Three Days Grace és un dels meus grups de metal alternatiu preferit!
Sothe- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 138
Puntuació : 5584
Ubicació : Barcelona
M'apunto el grup, a veure què tal està. Home, el nu metal té molt mala fama, però es poden trobar coses força bones, com System of a Down (tot i que amb un estil molt propi), limp bizkit (discos molt concrets, d'altres, no estan gaire bé), linkin park (sobretot el Meteora) i Clawfinger (tot i que tenen un toc d'industrial).
m'agrada el haevy metal a mi, pero que no sigui "puro i duro" m'agrada Sonata Arctica i Heavenly aquests grups em flipen a mi els podeu escoltar si voleu, les camçons que m'agraden més de Sonata Arctica són: Ain't Your Fairytale, We are free (flag in your ground) i blacksheep. Raphsody també m'agrada ( per fi algú que m'enten)
Doncs si,m'agrada bastant.
barretdepalla- Dupont
- Nombre de missatges : 735
Puntuació : 6095
Reputació : 1
Ubicació : Artés
Welcome To The Jungle!!!! Ready for the Game!!!!
M'encanta el metal!!! Des de el Death Metal al Nu Metal!!! Tinc metal en comptes de sang!!! YEAH!!!
M'encanta el metal!!! Des de el Death Metal al Nu Metal!!! Tinc metal en comptes de sang!!! YEAH!!!
Visca el Metal!!!! Des del Power al death i al melodic!! M'encanta. Sobretot el death metal melodic japones, el black metal tambe japones i bé quasi totes les branques del metal japones
Alguns grups com: Galneryus (power) death/black: Followbane, Blood Stain Child, Serpent, Ablaze, Sorrow of Tranquility, lost eden... i molts més. Nu metal japones: Maximum the hormone, Girugamesh.
I altres grups que escolto que no són japonesos: Heavenly, Dragonland, Dyonisus, Shade Empire, Nightwish.
Vaja, que es el genere de musica que més escolto!!
L.B.
Alguns grups com: Galneryus (power) death/black: Followbane, Blood Stain Child, Serpent, Ablaze, Sorrow of Tranquility, lost eden... i molts més. Nu metal japones: Maximum the hormone, Girugamesh.
I altres grups que escolto que no són japonesos: Heavenly, Dragonland, Dyonisus, Shade Empire, Nightwish.
Vaja, que es el genere de musica que més escolto!!
L.B.
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7866
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
ola nois, aquí us deixo les dues coses que suposo que us agradaria, una barreja d'anime y heavy metal, espero que us agradi!!!
Raphsody: (El vídeo conté spoilers importants de one piece.)
Sonata Arctica:
EDIT by Gruay: per l'amor de Déu Luffy, no posis un vídeo així que potser hi ha algú que no segueix tan one piece i no ha arribat tan endavant... El segon no l'edito ja que els spoilers que té no són tan importants i de fet crec que al 3xl ja hi han arribat tot i que no n'estic segur
Raphsody: (El vídeo conté spoilers importants de one piece.)
- Spoiler:
Sonata Arctica:
EDIT by Gruay: per l'amor de Déu Luffy, no posis un vídeo així que potser hi ha algú que no segueix tan one piece i no ha arribat tan endavant... El segon no l'edito ja que els spoilers que té no són tan importants i de fet crec que al 3xl ja hi han arribat tot i que no n'estic segur
D'ACORD HO SENTO haig de aclarar que al 3xl no han arribat amb el segon video (amazon lily) es van kedar un cap abans a i si heu llegit primer akest missatge k el de dalt SI NO HEU ARRIBAT A LA VERSIÓ JAPONESA NO MIREU AKEST VIDEO JA K COMTÉ MOLTES SPOILERS DE ONE PIECE
A mí mai m'ha apassionat aquest estil musical, tot i què hi ha temes que són espectaculars, en general no ha estat mai una vessant que m'atragués.
Tot i què AC/DC sempre m'ha agradat molt, però Heavy? És Heavy AC/DC? Perquè sé que és Hard Rock però... és el mateix? Jo crec que no...
Tot i què AC/DC sempre m'ha agradat molt, però Heavy? És Heavy AC/DC? Perquè sé que és Hard Rock però... és el mateix? Jo crec que no...
No, no és heavy. És hard rock. Tot i que s'hi acosta força, no et pensis. I per època també. Seria un principi del heavy metal més pur, quan encara era una variant del rock, i no un estil propi amb variants.
Jo vaig introduir-me al metal gràcies a un amic que em va deixar l' àlbum Reckoning Night de Sonata Arctica fa ja 7 anys aprox. M' agraden gairebé totes les variants del metal, pero en especial m' agrada moltíssim el Symphonic (Nightwish, Epica, Lunatica, Within Temptation) i el Power (Sonata Arctica, Stratovarius, Allen Lande, etc.).
A mi mentre no em posin flamenco o reggaeton soc feliç jejeje. A part del metal m' agrada moltíssim la música clàssica, en especial els adagios.
A mi mentre no em posin flamenco o reggaeton soc feliç jejeje. A part del metal m' agrada moltíssim la música clàssica, en especial els adagios.
AMNS1990- Nèstor
- Nombre de missatges : 13
Puntuació : 4584
Ubicació : Barcelona