Trivial d'anime
+27
Gray Slimner
Nina-chan
Monkey.D.Kirito
Eudald
Cano
Luffy
Natsu_Dragneel
Rini
Surrui
itrebla
Minamino Shuuichi
barretdepalla
Nury
Al-Vhandrel
Daichi
Shruikan
kohaku_93
Sherry
Akuma
Gruay
Natsu
Crumusant
shira-chan
Manto-kun
tyrex
Sothe
Narbudis
31 participantes
Pàgina 5 de 17
Pàgina 5 de 17 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17
Re: Trivial d'anime
Doncs va, seguint amb el tema, què significa el nom d'en Toya?
I, posats a fer, també el de la Sakura, que és facilet ^^
I, posats a fer, també el de la Sakura, que és facilet ^^
Toya: Porta de casa
Sakura: Crec recurdar que era flor de cirare o algu així no?
Sakura: Crec recurdar que era flor de cirare o algu així no?
Crumusant- Nèstor
- Nombre de missatges : 84
El de la Sakura és correcte, "flor de cirerer", però el d'en Toya no... ^^U
Una pista: A la sèrie CardCaptor Sakura molts personatges tenen noms de flors o plantes ^^
Una pista: A la sèrie CardCaptor Sakura molts personatges tenen noms de flors o plantes ^^
Sakura és flor de cirerer
Toya és flor de préssec
Toya és flor de préssec
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Digueu-me els noms dels quatre esperits de l'esfera dels quatre esperits d'Inuyasha xD
Gruay- TCNM-Correcció
O sigui... et refereixes a allò de l'amor, la saviesa, el valor i la fe?? (o alguna cosa així XD)
Si però no en català, en japonès xD És que no sabia com ficar-ho i he pensat: si després algu ho pregunta doncs ho dic i si cola pos pa'lante xDkohaku_93 escrigué:O sigui... et refereixes a allò de l'amor, la saviesa, el valor i la fe?? (o alguna cosa així XD)
Gruay- TCNM-Correcció
Ammms dooncs eren arami, nigimi, kushimi i sakimi?? (no em faceu gaire cas, no sé si s'escriu així, potser ho he somiat XD)
És... Correcte! Et toca xDkohaku_93 escrigué:Ammms dooncs eren arami, nigimi, kushimi i sakimi?? (no em faceu gaire cas, no sé si s'escriu així, potser ho he somiat XD)
Gruay- TCNM-Correcció
Va, doncs continuo amb la mateixa tònica de la anterior pregunta que vaig fer: Significat del nom de la mare de la Sakura
Correcte!!! Més aviat seria un clavell silvestre (O clavellina, com vulgueu) però com que són prou semblants no passa res XD
Torn teu!
Torn teu!
Anava a dir una rosa... però ho he hagut de cercar.. jajaja xDD, Tot i així no sabia ben bé si era un clavell o m'estava equivocant de flor, però mira he tingut sort jajaja.
Continúo amb la sère de Sakura Cardcaptor...em... Quin era el motiu, perquè en Shaoran és posava vermell quan vèia a en Yukito?
Molt fàcil.
Continúo amb la sère de Sakura Cardcaptor...em... Quin era el motiu, perquè en Shaoran és posava vermell quan vèia a en Yukito?
Molt fàcil.
[ironia]Clar, per aixo sera...[/fi_ironia] El cas es q mai vaig entendre q s'hi sentis atret per els poders.kohaku_93 escrigué:Perquè es sentia atret pels forts poders màgics de la Lluna d'en Yue
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Correcte!. De fet no ho explica molt profundament, més aviat crec que és en Shaoran que s'en adona després d'adonar-se que en Yukito és en Yue i descobreix els poders de la lluna.
Bé aqui hi pot haver molts punts de vista, en fi et toca Kohaku!
Bé aqui hi pot haver molts punts de vista, en fi et toca Kohaku!
Bé, de fet li diu en Yue directament a en Shaoran en un dels capítols de la darrera temporada ^^U
(Però així com són les CLAMP... dubto que només ho posessin en aquesta intenció ¬¬U)
Bueeenu pregunta (A mi no em traureu de CCS, valdrà més que el pròxim canvii de tema XD)...: Quina és la darrera carta que la Sakura "transforma" en carta seva (no en la versió manga, sinó a la "televisiva"?
(PISTA: No us centreu en la sèrie, perquè no és la llum ni la foscor, ja us ho dic ara XD)
(Però així com són les CLAMP... dubto que només ho posessin en aquesta intenció ¬¬U)
Bueeenu pregunta (A mi no em traureu de CCS, valdrà més que el pròxim canvii de tema XD)...: Quina és la darrera carta que la Sakura "transforma" en carta seva (no en la versió manga, sinó a la "televisiva"?
(PISTA: No us centreu en la sèrie, perquè no és la llum ni la foscor, ja us ho dic ara XD)
La carta brillant...? (No ho he cercat he pensat en el capítol aquell que anàven al Santuari pero... si no no la sé.)
-----
Ei Kohaku deixa'm fer-te una pregunteta doncs relacionat amb la pregunta que vaig fer; En Yue li diu a en Shaoran, que és per la Lluna? O li diu quan aquest ja ho sabia? (parlo de l'anime), esque he respós una mica en funció d'aquest dubte que tenia, potser que m'hagi descuidat de veure aquell capítol en concret que ja pot ser.
-----
Ei Kohaku deixa'm fer-te una pregunteta doncs relacionat amb la pregunta que vaig fer; En Yue li diu a en Shaoran, que és per la Lluna? O li diu quan aquest ja ho sabia? (parlo de l'anime), esque he respós una mica en funció d'aquest dubte que tenia, potser que m'hagi descuidat de veure aquell capítol en concret que ja pot ser.
Mmmmm noo no és la carta brillant...
pista: la sakura no la va atrapar en forma de carta de clow
---
Això a què em referia jo és que aquell capítol que en Shaoran portava l'osset de peluix i es va trobar amb en Yukito, van anar a berenar o no sé què i en Yukito li va demanar si donaria l'osset a algú. Llavors en Shaoran es va posar vermell per en Yukito i més tard per la Sakura, pel que va partir a córrer deixant l'osset. Després es va trobar amb la Sakura, i quan la va veure encara es va posar més vermell i va córrer fins a una mena de parc. Allà es va trobar en Yue, que li portava l'osset, qui també li va dir que no és que li agradés en Yukito, només era que se sentia atret pels forts poders de la lluna d'en Yue; que mirés dins el seu cor i veuria "qui li interessava de debò". Aquí en Shaoran va entendre clarament (més encara) que estimava la Sakura, i per això a les pistes de neu li va dir allò de que no es que li agradés en Yukito, sinó que simplement se sentia atret pels seus poders i qui li agradava realment era una altra persona. Llavors la Sakura li va demanar qui i quan en Shaoran estava a punt de contestar ella el va tallar demanat-li discuples per haver-li fet una pregunta tan directa.
Bé, em sembla que això és l'explicació XD perdó pel "totxo" X'D
pista: la sakura no la va atrapar en forma de carta de clow
---
Això a què em referia jo és que aquell capítol que en Shaoran portava l'osset de peluix i es va trobar amb en Yukito, van anar a berenar o no sé què i en Yukito li va demanar si donaria l'osset a algú. Llavors en Shaoran es va posar vermell per en Yukito i més tard per la Sakura, pel que va partir a córrer deixant l'osset. Després es va trobar amb la Sakura, i quan la va veure encara es va posar més vermell i va córrer fins a una mena de parc. Allà es va trobar en Yue, que li portava l'osset, qui també li va dir que no és que li agradés en Yukito, només era que se sentia atret pels forts poders de la lluna d'en Yue; que mirés dins el seu cor i veuria "qui li interessava de debò". Aquí en Shaoran va entendre clarament (més encara) que estimava la Sakura, i per això a les pistes de neu li va dir allò de que no es que li agradés en Yukito, sinó que simplement se sentia atret pels seus poders i qui li agradava realment era una altra persona. Llavors la Sakura li va demanar qui i quan en Shaoran estava a punt de contestar ella el va tallar demanat-li discuples per haver-li fet una pregunta tan directa.
Bé, em sembla que això és l'explicació XD perdó pel "totxo" X'D
Doncs ni idea... jajaja, no m'en recordo quina fou la última carta.
---
I gràcies per la resposta, si que és cert, al capítol de l'osset de peluix negre ho diuen, fa molt temps que la vaig veure i no hi havia caiut, m'has anat bé perquè m'has refrescat una mica l'argument. Merci! ^^
---
I gràcies per la resposta, si que és cert, al capítol de l'osset de peluix negre ho diuen, fa molt temps que la vaig veure i no hi havia caiut, m'has anat bé perquè m'has refrescat una mica l'argument. Merci! ^^
Pot ser que et refereixis a la carta que surt a la segona pel·lícula? La Carta segellada o algo així.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Efectivament, però m'hauries de dir quina carta és. La carta està segellada, però aquest no és el seu nom ^^U
Buf, aquí m'enganxes. xD No en tinc ni idea. Com no em torni a mirar la peli...
Edito: És possible que aquesta carta no tingui nom? xD
Edito: És possible que aquesta carta no tingui nom? xD
Jejeje no crec que calgui mirar la pel·lícula, crec que buscant-ho al google es troba xD
I sí, sí que té nom (Ja veig per on anaves, una de les "parts" de la darrera carta és una que no té nom, però al final sí que n'agafa, de nom)
I sí, sí que té nom (Ja veig per on anaves, una de les "parts" de la darrera carta és una que no té nom, però al final sí que n'agafa, de nom)
Diria que és la carta Esperança. Pot ser que es digui així?
Pàgina 5 de 17 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17