Edició limitada del volum 26 de Fairy Tail
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Edició limitada del volum 26 de Fairy Tail
Al mercat japonès, el volum 26 de fairy tail tindrà dues edicions: la normal, i una d'especial, limitada, acompanyada d'un DVD amb un capítol especial de 25 minuts i un strap d'en Happy (una figureta d'aquestes que es pengen al mòbil). El capítol correspon a l'adaptació de l'especial de novembre de la Shonen Magazine, que es diu Yôkoso Fairy Tails!, i tot plegat sortirà a la venda a l'abril.
A l'edició espanyola encara van pel 17, així que haurem d'esperar a veure si Norma també portarà aquesta edició especial o no.
A l'edició espanyola encara van pel 17, així que haurem d'esperar a veure si Norma també portarà aquesta edició especial o no.
Re: Edició limitada del volum 26 de Fairy Tail
Bones Surreak!! Aquí tens el meu primer comentari! xd
Doncs bé, tinc un dubte sobre quin es el volum especial de Fairy Tail. Tu has dit que era el 26 però, si per exemple, vas al google i poses exactament això: "Fairy Tail 24 DVD", sembla que l'especial hagi de ser el volum 24 i no el 26. M'agradaria que m'aclaressis aquet dubte, ja que es una edició limitada i m'agradaria aconseguir-la. Però com bé has dit, l'edició espanyola encara va pel volum 17, així que encara queda per saber si Norma llençará al mercat aquesta edició!.
Gràcies, ja parlarem per aqui o per la web del canal 3xl.
Adeu!
Doncs bé, tinc un dubte sobre quin es el volum especial de Fairy Tail. Tu has dit que era el 26 però, si per exemple, vas al google i poses exactament això: "Fairy Tail 24 DVD", sembla que l'especial hagi de ser el volum 24 i no el 26. M'agradaria que m'aclaressis aquet dubte, ja que es una edició limitada i m'agradaria aconseguir-la. Però com bé has dit, l'edició espanyola encara va pel volum 17, així que encara queda per saber si Norma llençará al mercat aquesta edició!.
Gràcies, ja parlarem per aqui o per la web del canal 3xl.
Adeu!
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7865
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu
Hehe, m'alegro que t'hagis decidit a postejar!
Doncs em sap greu, però no et puc resoldre el dubte. Jo vaig treure la notícia de Ramen para Dos, i és l'única font que vaig fer servir. Pots mirar-ho allí, si vols.
Doncs em sap greu, però no et puc resoldre el dubte. Jo vaig treure la notícia de Ramen para Dos, i és l'única font que vaig fer servir. Pots mirar-ho allí, si vols.
Moltes gracies!! i Bon any 2011!!
lostbrain- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7865
Reputació : 25
Ubicació : Esterri d'Àneu