Ultimate Quedada Nadalenca!
+11
Mr.Hentai
Nury
Manto-kun
Shruikan
surreak
Gose
shira-chan
Al-Vhandrel
Akuma
tyrex
Gruay
15 participantes
Pàgina 2 de 5
Pàgina 2 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ultimate Quedada Nadalenca!
Bueno, ja tinc les vacances més o menys decidides. I voldria proposar-vos una nova data.
El dia 31, jo faré el cap d'any a barcelona, de manera que m'aniria de conya que quedéssim aquell dia. Dinem plegats, fem la ruta del frikilao i a l'hora de sopar, piro cap a celebrar el cap d'any. Ho dic, perquè si he de venir el 28 expressament, és un engorro (i una pasta) haver d'anar i tornar de reus el mateix dia.
El dia 31, jo faré el cap d'any a barcelona, de manera que m'aniria de conya que quedéssim aquell dia. Dinem plegats, fem la ruta del frikilao i a l'hora de sopar, piro cap a celebrar el cap d'any. Ho dic, perquè si he de venir el 28 expressament, és un engorro (i una pasta) haver d'anar i tornar de reus el mateix dia.
Bona idea lo de quedar! Jo m'hi apunto! 8D
A mi, dels dies proposats, el que em va millor és el 28. Per cap d'any no hi sóc i suposo que després aniré de cul amb el treball de recerca. Així que per mi, el 28. A Barcelona jo he anat un parell de vegades a un Japonès bastant decent a la zona del Paral·lel, on hi ha tots els teatres. Que us semblaria anar a dinar per allà? O no es correspon amb la ruta del fikilao? xD
Si en tyrex és el "youngest"... jo què sóc? D:I sóc l'unica persona que s'ha llegit tots els llibres de la saga d'Eragon? Tothom que conec em diu que no se'ls ha acabat...
A mi, dels dies proposats, el que em va millor és el 28. Per cap d'any no hi sóc i suposo que després aniré de cul amb el treball de recerca. Així que per mi, el 28. A Barcelona jo he anat un parell de vegades a un Japonès bastant decent a la zona del Paral·lel, on hi ha tots els teatres. Que us semblaria anar a dinar per allà? O no es correspon amb la ruta del fikilao? xD
Si en tyrex és el "youngest"... jo què sóc? D:I sóc l'unica persona que s'ha llegit tots els llibres de la saga d'Eragon? Tothom que conec em diu que no se'ls ha acabat...
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Ei, mola! També he llegit els 3 llibres d'Eragon que han sortitShruikan escrigué:
I això de posar nicks... com vols que t'anomenem? Free choice! xD
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
tyrex escrigué:Ei, mola! També he llegit els 3 llibres d'Eragon que han sortitShruikan escrigué:
I això de posar nicks... com vols que t'anomenem? Free choice! xD
En els dos anys que fa que ha sortit Brisingr ets l'única persona que conec que no és de casa meva i se l'ha llegit! (Em sap greu Gruay, però en tyrex t'ha pres aquest lloc. xD) Ja començava a creure que mai arribaria aquest dia!
A mi, el senyor dels nicks em diu jove.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
xDD Ara sóc Lord Nicks? xDDD
A veure parem ja de trollejar i posem-nos al tema xD
A mi el 31 em va fatal, jo ho faria el 28. I sobre el restaurant, a mi m'és ben bé igual xD
A veure parem ja de trollejar i posem-nos al tema xD
A mi el 31 em va fatal, jo ho faria el 28. I sobre el restaurant, a mi m'és ben bé igual xD
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
A també em va malament el 31. M'aniria millor el 28, probablement... (I ara és quan el 28 no puc vindre! xD).
tyrex- Ex-fansuber
surreak escrigué:Dinem plegats, fem la ruta del frikilao i a l'hora de sopar, piro cap a celebrar el cap d'any. Ho dic, perquè si he de venir el 28 expressament, és un engorro (i una pasta) haver d'anar i tornar de reus el mateix dia.
Si és un engorro per a tu Surreak, imagina't per mi.
M'encantaria fer una quedada amb vosaltres, paios, però com que ho tinc una mica negre a més a més afartanades familiars, amics invisibles, aniversaris (Cagon tot, sembla que gairebé tota la meva colla va nèixer en dies de nadal també...), cap d'any...
Al menys us ho podrieu currar i fer-vos una foto de grup per poder-vos veure a tots. Que us sembla la idea? Així després amb el Photoshop, agafo jo i em poso allí a un costat per fer veure que jo també hi era a la quedada
Aviam si cara l'any vinent, em trasllado a Bcn i és pugui quedar de nou si tot va bé ^^
PD: Per cert que és això de la ruta del Frikilao?
Creec q es refereixen a paseijar per el traingle friki, per on esta l'arc del trionf hi han varies botigues frikis: Norma, Ninja, Gigamesh, Freaks, Black Lotus...Manto-kun escrigué:PD: Per cert que és això de la ruta del Frikilao?
i em falta una botiga q no m'enrecordo del nom, q van possar ja fa cosa d'un any aprox, que te bar i tot, q esta al costat de la Norma
Sobre la quedad per mi genial, també m'aniria millor el 31:p, pero dic el mateix q en surreak a l'hora de sopar m'envaig a casa amb la family
Nury- Nèstor
- Nombre de missatges : 57
Puntuació : 5273
Reputació : 0
Ubicació : Mundodisco
Jo encara no tinc la suficient confiança com per a anar-hi xD
Potser a la propera hi vaig
Mr.Hentai- Nèstor
- Nombre de missatges : 15
Puntuació : 5109
Reputació : 0
Ubicació : Raftel
És que a mi quedar el 31 em va molt malament... em passo la tarda preparant el sopar-festa del vespre... No estaré ni a Barcelona...
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
Mr.Hentai escrigué:Jo encara no tinc la suficient confiança com per a anar-hi xD
Anima't home! Aquí només ens hem vist un cop alguns, (i alguns encara no), al saló del manga, si és per això no pateixis xD
I estic igual que la Shira, el 31 segur que no podré... però podríeu fer una altra quedada si en teniu ganes aquell dia!
tyrex- Ex-fansuber
surreak escrigué:Potser pel dia 28 m'ho podré arreglar.
Això ho hauríem de dir nosaltres no? xDD És vosté qui té un nom sospitós xDDDD Nah, no has de tenir molta confiança tampoc, només has d'anar amb compte amb en Tyrex, però ja intentarem que no t'hi quedis a soles i ja ta. xDMr.Hentai escrigué:Jo encara no tinc la suficient confiança com per a anar-hi xD
Guaaaisurreak escrigué:Potser pel dia 28 m'ho podré arreglar.
Gruay- TCNM-Correcció
Sempre fent-me les coses fàcils... Moltes mercès.Gruay escrigué:Això ho hauríem de dir nosaltres no? xDD És vosté qui té un nom sospitós xDDDD Nah, no has de tenir molta confiança tampoc, només has d'anar amb compte amb en Tyrex, però ja intentarem que no t'hi quedis a soles i ja ta. xDMr.Hentai escrigué:Jo encara no tinc la suficient confiança com per a anar-hi xD
surreak escrigué:Potser pel dia 28 m'ho podré arreglar.
tyrex- Ex-fansuber
A mi el dia mes bastant igual a priori. Quan decidiu un dia ja m'adaptaré.
La cosa sembla que està entre el 31 el 28 i el 27.
La cosa sembla que està entre el 31 el 28 i el 27.
Al-Vhandrel- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7716
Reputació : 28
Bueno, muntem-ho pel 28, va. Encara no us puc assegurar que vingui, però si m'ho arreglar, que sigui pel 28, que és quan podeu tots.
Com no vinguis... xDDsurreak escrigué:Bueno, muntem-ho pel 28, va. Encara no us puc assegurar que vingui, però si m'ho arreglar, que sigui pel 28, que és quan podeu tots.
Doncs decidit, el 28.
Gruay- TCNM-Correcció
Ei macus,
No sé si al final podré quedar amb vosaltres, que ahir em van obrir el cotxe i robar tot lo de dins, entre ells el portatil i el disc dur extern. I com alguns sabeu, jo soc programador i sense portatil no puc estar o sigui que demà niré a comprar-ne un, depenent de lo que em quedi al banc ja us diré si puc o no anar-hi.
Uncha!
No sé si al final podré quedar amb vosaltres, que ahir em van obrir el cotxe i robar tot lo de dins, entre ells el portatil i el disc dur extern. I com alguns sabeu, jo soc programador i sense portatil no puc estar o sigui que demà niré a comprar-ne un, depenent de lo que em quedi al banc ja us diré si puc o no anar-hi.
Uncha!
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Ànims company.
Si per quedar no et preocupis, hi han més dies que llonganisses, alguna altre quedada hi haurà. Ja ens diràs com et va la cosa.
Saluts
Si per quedar no et preocupis, hi han més dies que llonganisses, alguna altre quedada hi haurà. Ja ens diràs com et va la cosa.
Saluts
tyrex- Ex-fansuber
Joder tio quina mala sort... Com diu en Young si no pots don't worry que hi ha més dies que... que... *afegir comentari enginyós de'n Tomàtic*Akuma escrigué:Ei macus,
Uncha!
Gruay- TCNM-Correcció
Ostres Akuma, que fort. No sé com h pot haver gent que t'obri el cotxe i a sobre se t'emporti una cosa tan important com el portàtil! Tan debó no t'hagi portat molts problemes. I ja veuràs com es tornarà a quedar!
Bé, si no és massa tard ja, jo també voldria anar a la quedada el dia 28 (és sants innocents... ui, ui, ui) I això de la ruta frikilao sona genial, i si li sumem dinar en un japonès encara més!
Bona nit! ✩ ✩
Bé, si no és massa tard ja, jo també voldria anar a la quedada el dia 28 (és sants innocents... ui, ui, ui) I això de la ruta frikilao sona genial, i si li sumem dinar en un japonès encara més!
Bona nit! ✩ ✩
oharu-chan- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5974
Reputació : 4
Ubicació : Olesa de Montserrat
Guai Oharu-chan!
Encara hem de decidir hora i tot, companys!
P.D.: I tens raó, quina por... encara ens faran la novatada els grans... xD
Encara hem de decidir hora i tot, companys!
P.D.: I tens raó, quina por... encara ens faran la novatada els grans... xD
tyrex- Ex-fansuber
Potser és una mica massa... però jo el 28 tinc el pis buit, si després de la ruta del frikilao volguéssiu venir a sopar al meu piset... i el que surga està a la vostra disposició. Ara, jo el 29 treballo, a les 9:30 tothom fora del pis (si és que es fa pijama i tot). Jo ho deixo a l'aire, però per fer-ho preferiria que fóssim més de 6, sóc de les que fan o tot o res: o festa enorme, o val més que reposi.
Llavors... no s'ha decidir restaurant però tenint en compte que som estudiants, jo tiraria pel buffet giratori (que em sona uns 8€) o el Kiku-chan. Al Kiku-chan se li ha de sumar transport però el menú val 7,20. El buffet, hi he anat un sol cop i no en sé ni el nom... però valia 8€ i ens desplaçaríem a peu (a no ser que sigueu vagos...) El Machiroku, al ser carta, doncs em fa patir una mica, però si voleu anem a aquest i vigilem què gastem. La veritat, és el més ben localitzat i després això ho agraïrem. Digueu-m'ho ja perquè som:
Gruay
Tyrex
Gose
Shruikan
Al
Surreak
Oharu-chan
Shira-chan
Akuma ?
Nury ?
I crec que no em deixo ningú = 8-9
Hem de reservar taula com més aviat millor.
Llavors... no s'ha decidir restaurant però tenint en compte que som estudiants, jo tiraria pel buffet giratori (que em sona uns 8€) o el Kiku-chan. Al Kiku-chan se li ha de sumar transport però el menú val 7,20. El buffet, hi he anat un sol cop i no en sé ni el nom... però valia 8€ i ens desplaçaríem a peu (a no ser que sigueu vagos...) El Machiroku, al ser carta, doncs em fa patir una mica, però si voleu anem a aquest i vigilem què gastem. La veritat, és el més ben localitzat i després això ho agraïrem. Digueu-m'ho ja perquè som:
Gruay
Tyrex
Gose
Shruikan
Al
Surreak
Oharu-chan
Shira-chan
Akuma ?
Nury ?
I crec que no em deixo ningú = 8-9
Hem de reservar taula com més aviat millor.
Jo tiro pel buffet giratori o Kiku-chan. Menjar bé, quedar tip i a baix preu. Si a sobre després fem ruta, segur que caurà algun còmic o altre, així que prefereixo gastar-me el mínim en dinar.
I jo piraré cap a casa a la tarda.
I jo piraré cap a casa a la tarda.
Bé veig bé lo del buffet i el kiku. tot iq ue no se quin triar. Suposo que em decantaria pel que fos mes facil trobar taula etc.
I sobre lo de sopar, doncs per mi bé però n'estas segura? I si es fa que tens pensat?
I sobre lo de sopar, doncs per mi bé però n'estas segura? I si es fa que tens pensat?
Gose- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 404
Puntuació : 5814
Reputació : -1
Ubicació : Barcelona
Crec que he trobat el buffet giratori: http://barcelona.salir.com/kaitensushi_villarroel
Diuen que la qualitat de la teca no és per tirar coets... i la beguda va a part (pujaria a uns 9 €) jo h vaig anar ara fa dos anys i vaig quedar contenta... però diuen que ha empitjorat
Buffet giratori + un plat, diuen... Al buffet hi ha una mica de tot, sushi i tot (encara que diuen que no massa bó... nuc).
Al Kiku-chan, l'arròs els sol quedar empastat (el dels Dons, el sushi no), l'amananida no és res de l'altre món i la sopa és aigüeta amb poc gust però va beguda i postre per 7,20€...
Decidiu, gent, jo als dos els veig coses bones. Al Kiku-chan "em coneixen" (però no per això em tractaran millor, eh ) i em conec els truquets, a l'altre anirem tots des de 0. Venga, que reservo!
I lo de després, no. No n'estic segura, i el plan... pos tampoc tinc massa idea, podríem mirar alguna peli molona, però només tinc el meu portàtil, de suport audio-visual (i una tele esquifida). No ho sé, jo ofereixo el pis per si us animeu, sinó, cap problema i tots a casa a descansar, que ben cansats que estarem!
Diuen que la qualitat de la teca no és per tirar coets... i la beguda va a part (pujaria a uns 9 €) jo h vaig anar ara fa dos anys i vaig quedar contenta... però diuen que ha empitjorat
Buffet giratori + un plat, diuen... Al buffet hi ha una mica de tot, sushi i tot (encara que diuen que no massa bó... nuc).
Al Kiku-chan, l'arròs els sol quedar empastat (el dels Dons, el sushi no), l'amananida no és res de l'altre món i la sopa és aigüeta amb poc gust però va beguda i postre per 7,20€...
Decidiu, gent, jo als dos els veig coses bones. Al Kiku-chan "em coneixen" (però no per això em tractaran millor, eh ) i em conec els truquets, a l'altre anirem tots des de 0. Venga, que reservo!
I lo de després, no. No n'estic segura, i el plan... pos tampoc tinc massa idea, podríem mirar alguna peli molona, però només tinc el meu portàtil, de suport audio-visual (i una tele esquifida). No ho sé, jo ofereixo el pis per si us animeu, sinó, cap problema i tots a casa a descansar, que ben cansats que estarem!
Pàgina 2 de 5 • 1, 2, 3, 4, 5