Renders
+4
Gose
shira-chan
surreak
Akuma
8 participantes
Pàgina 1 de 1
Renders
Wolas gent!
Un renderitzat, és la extracció d'un personatge de tot el fons que l'envolta. L'aplicació pràctica més comú d'aquest tipus d'element, és per a la creació de firmes, banners, etc.
Aprofitant la marató de tutorials que estic fent, he pensat a fer-ne un referent als renderitzats. Us el deixo aquí penjat, per a que el consulteu quan vulgueu:
I bé, si us sembla bé, us animo a que fem una mena de recolecta de renders, de forma que tinguem una bona galeria entre tots els que fem, i d'aquesta forma poder fer firmes més macas i currades.
Quan tingui un moment, ja en faré algún maco de render i us el poso per aquí.
Ja ne!
Un renderitzat, és la extracció d'un personatge de tot el fons que l'envolta. L'aplicació pràctica més comú d'aquest tipus d'element, és per a la creació de firmes, banners, etc.
Aprofitant la marató de tutorials que estic fent, he pensat a fer-ne un referent als renderitzats. Us el deixo aquí penjat, per a que el consulteu quan vulgueu:
I bé, si us sembla bé, us animo a que fem una mena de recolecta de renders, de forma que tinguem una bona galeria entre tots els que fem, i d'aquesta forma poder fer firmes més macas i currades.
Quan tingui un moment, ja en faré algún maco de render i us el poso per aquí.
Ja ne!
Akuma- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7321
Reputació : 32
Re: Renders
Sips! Sort que ho dius al final, sinó m'hagués pensat que tota la vida ho havia fet malament! Jo ho faig amb el llaç. Totes les barretes, etc, les he fet renderitzant amb el llaç poligonal Ara em toca aprendre a fer anar la ploma!!
Uau, estic aprenent un munt!!
Uau, estic aprenent un munt!!
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
M'alegro de que us agradin els tutorials i aprengueu coses.
Us volia comentar, que quan guardeu la imatge després d'haver renderitzat, ho deu en format png, ja que conservarà la transparencia i tindrà bona qualitat, a falta de fer una imatge una mica més pesada.
Us volia comentar, que quan guardeu la imatge després d'haver renderitzat, ho deu en format png, ja que conservarà la transparencia i tindrà bona qualitat, a falta de fer una imatge una mica més pesada.
Akuma- Ex-fansuber
Ale, aqui un intent meu amb la ploma( le fet amb el gimp, que tambe en te i funciona igual)
- Spoiler:
Gose- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 404
Puntuació : 5814
Reputació : -1
Ubicació : Barcelona
Mola molt, Gose! T'ha quedat genial
shira-chan- TCANMVK - La mestressa
- Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20428
Reputació : 169
Ubicació : Gràcia
shira-chan escrigué:Mola molt, Gose! T'ha quedat genial
Sort del tuto del akuma ke sino...
PD:ha veure si pengeu vosaltres!!!!!!!!!!
Gose- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 404
Puntuació : 5814
Reputació : -1
Ubicació : Barcelona
Molt bons els tutorials Akuma!, Quan tingui temps ho posaré en pràctica aquest mètode.
Merci!
Merci!
Doncs a mi no m'agraden! hmm! xDDDAkuma escrigué:M'alegro de que us agradin els tutorials i aprengueu coses.
Gruay- TCNM-Correcció
- Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9670
Reputació : 16
Ubicació : Artés
Gruay escrigué:Doncs a mi no m'agraden! hmm! xDDDAkuma escrigué:M'alegro de que us agradin els tutorials i aprengueu coses.
Me l'he mirat i mola... Ara falta baixar-me el fotoxop xD
tyrex- Ex-fansuber
- Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9377
Reputació : 20
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors
Gruay escrigué:Doncs a mi no m'agraden! hmm! xDDDAkuma escrigué:M'alegro de que us agradin els tutorials i aprengueu coses.
Per gustos colors... I sino... flors
Akuma- Ex-fansuber
És molt interessant. Ara per fi sé quina útilitat donar-li a la ploma. xD És una de les meves eienes marginades del photoshop.
Al principi no sé per què em pensava que estavem parlant d'imatges vectorials. Seria interessant trobar-ne també un tutorial.
Al principi no sé per què em pensava que estavem parlant d'imatges vectorials. Seria interessant trobar-ne també un tutorial.
Shruikan- TCAMK-Traducció
- Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7410
Reputació : 29
Ubicació : Artés
Shruikan escrigué:És molt interessant. Ara per fi sé quina útilitat donar-li a la ploma. xD És una de les meves eienes marginades del photoshop.
Quan tingui temps i ganes miraré de fer-ne un sobre vectoritzats. El problema és el temps que porta fer-ne, o sigui q suposo que es qüestio d'anar parant i reprenent el video en un tutorial com aquest.
Akuma- Ex-fansuber
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Ds 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan
» Vull traduir
Dl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención
» M'agradaria participar!
Dv 22 Des 2023, 17:54 por Dan