Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text

+3
Akuma
Manto-kun
surreak
7 participantes

Ir abajo

[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text Empty Re: [Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text

Missatge  surreak Dj 10 Mar 2011, 18:26

Molt i molt bo, Slim, moltes gràcies!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16662
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text Empty Re: [Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text

Missatge  Manto-kun Dj 10 Mar 2011, 20:55

Moltes gràcies nois i bona feina, aquestes tècniques sempre van bé.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6600
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text Empty Re: [Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text

Missatge  Akuma Dj 10 Mar 2011, 23:31

Uohhh, si senyor, estic creant escola... JAJAJAJA.

Molt wapo el tuto, te l'has currat molt. Espero que serveixi per millorar encara més la calitat dels mangues de lluna plena ^^.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7122
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text Empty Re: [Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text

Missatge  Gruay Dv 11 Mar 2011, 23:58

Fuah, sóc un crack xDDD
Jo això ja ho sabia fer Cool
Tot i així bona feina noi, molt currat el tutorial Wink

Es ben bé que el Gray aquest és una mina eh? xD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9471
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text Empty Re: [Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text

Missatge  YamiGhor Dt 23 Ago 2016, 03:59

¿Que passa? :S
No veig cap tutorial...
YamiGhor
YamiGhor
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 57
Puntuació : 2891
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 17/08/2016
Edad : 32
Ubicació : Castelldefels

http://www.frikipand.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text Empty Re: [Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text

Missatge  surreak Dt 23 Ago 2016, 11:09

No sé ben bé per què, però ja fa un temps que va desaparèixer el primer post, que és on hi havia totes les explicacions, i el mateix tutorial que va penjar al dropbox està caigut...
Així que crec que al final haurem de renunciar a aquest tutorial i esborrar el tema...
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16662
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text Empty Re: [Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text

Missatge  YamiGhor Dt 23 Ago 2016, 16:20

Vaja... Doncs res, mala sort hehe.
YamiGhor
YamiGhor
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 57
Puntuació : 2891
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 17/08/2016
Edad : 32
Ubicació : Castelldefels

http://www.frikipand.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text Empty Re: [Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text

Missatge  Syrk Dt 23 Ago 2016, 21:21

Ei Yami, welcome! Perdona que no tinc temps de fer-ho amb imatges, però el que faig jo quan he de posar imatge per sobre de text:
1. Poso el text com aniria de normal
2. Selecciono la capa del fons i la duplico (CTRL + J)
3. Retallo* la part que vull posar per sobre del text de la resta de la capa duplicada del fons
* O sigui, amb l'eina de selecció rectangular (M) seleccino la part, i amb CTRL + Shift + I faig la selecció inversa i m'ho carrego amb Supr. (Sincerament no sé si fa falta fer-ho, jo ho faig perquè m'és més còmode treballar amb capes petites).
4. Retallo amb la vareta els blancs que no necessito de la capa duplicada i la resta de la capa que quedi per sobre del text a tapar.

Sí, sé que tinc la capacitat d'explicació d'una patata congelada, i més a aquestes hores  Razz ... Si hi ha algun pas que no entenguis particularment puc intentar fer-ne alguna imatge quan torni a obrir el Potoxop!

Salut!
Syrk
Syrk
TCNRM - Manga
TCNRM - Manga

Nombre de missatges : 123
Puntuació : 3125
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 25/11/2015
Edad : 33
Ubicació : Turku

Tornar a dalt Ir abajo

[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text Empty Re: [Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text

Missatge  shira-chan Dc 07 Set 2016, 17:55

Jo crec que ho faig com deia el manual desaparegut.

- Faig la capa amb el text
- Creo una capa nova normal
- Combino les dues de manera que la capa de text es torna una capa normal (crl+e)
- Esborro el tros de text que en principi tapa el dibuix.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20229
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text Empty Re: [Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text

Missatge  YamiGhor Dc 07 Set 2016, 23:27

Syrk escrigué:Ei Yami, welcome! Perdona que no tinc temps de fer-ho amb imatges, però el que faig jo quan he de posar imatge per sobre de text:
1. Poso el text com aniria de normal
2. Selecciono la capa del fons i la duplico (CTRL + J)
3. Retallo* la part que vull posar per sobre del text de la resta de la capa duplicada del fons
* O sigui, amb l'eina de selecció rectangular (M) seleccino la part, i amb CTRL + Shift + I faig la selecció inversa i m'ho carrego amb Supr. (Sincerament no sé si fa falta fer-ho, jo ho faig perquè m'és més còmode treballar amb capes petites).
4. Retallo amb la vareta els blancs que no necessito de la capa duplicada i la resta de la capa que quedi per sobre del text a tapar.

Sí, sé que tinc la capacitat d'explicació d'una patata congelada, i més a aquestes hores  Razz ... Si hi ha algun pas que no entenguis particularment puc intentar fer-ne alguna imatge quan torni a obrir el Potoxop!

Salut!

shira-chan escrigué:Jo crec que ho faig com deia el manual desaparegut.

- Faig la capa amb el text
- Creo una capa nova normal
- Combino les dues de manera que la capa de text es torna una capa normal (crl+e)
- Esborro el tros de text que en principi tapa el dibuix.

Perfecte, a veure si m'ensurto, gràcies per l'aclaració ^^
YamiGhor
YamiGhor
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 57
Puntuació : 2891
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 17/08/2016
Edad : 32
Ubicació : Castelldefels

http://www.frikipand.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

[Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text Empty Re: [Edició Manga] Superposar el dibuix sobre el text

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum