Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi?

+7
Manto-kun
oharu-chan
surreak
Shruikan
lostbrain
Ragna
Akuma
11 participantes

Ir abajo

Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? Empty Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi?

Missatge  Akuma Dg 24 Abr 2011, 13:52

Wolas,

Doncs això, anem a obrir un tema per trolejar una mica sobre els llibres que ens han caigut a les mans durant aquest Sant Jordi. Si voleu dir tambè el que heu regalat pues tb hi té cabuda jajaja.

A mi el meu pare m'ha regalat "El vendedor de sueños". La veritat es que com que els llibres estaven embolicats li va donar el meu llibre (en català) a me mare i a mi em va donar aquest per error, però li donarem una oportunitat, que al menys ell si que s'enrecorda de la meva existencia (forever alone....).

Apali, vull veure comentaris!!!
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7121
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? Empty Re: Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi?

Missatge  Ragna Dg 24 Abr 2011, 14:52

No ets l'únic (forever alone....)!!
Estic content el meu pare m'ha regalat "L'assassí del làser" i la mare la segona part de "Cancion de hielo y fuego: Choque de reyes" ara toca posar-me a llegir que amb tot últimament se m'ha acumulat molta cosa per llegir !! tot i que aquests dos acaben de passa a la primera posició de la llista !! ^^
Ragna
Ragna
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 652
Puntuació : 5364
Reputació : 5
Fecha de inscripción : 13/12/2010
Edad : 32
Ubicació : Vic - Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? Empty Re: Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi?

Missatge  lostbrain Dg 24 Abr 2011, 15:24

Doncs jo, per aquest Sant Jordi he regalat tres roses, una a ma mare, una altra a la iaia i l'altra a una amiga.
Aquesta amiga m'ha regalat un llibre ("Mar de foc"), i jo m'he n'he comprat un altre.("Parides del meu pare")

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7666
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? Empty Re: Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi?

Missatge  Shruikan Dg 24 Abr 2011, 17:21

Doncs a mi m'han regalat unes tres roses i un llibre: El ladrón de cuerpos, la quarta part de les Cròniques Vampíriques de l'Anne Rice. Very Happy

Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? El+ladron+de+cuerpos

L'argument és fàcil de resumir: que passa quan a un vampir cansat de viure i que ha intentar suicidar-se sense èxit se li ofereix l'oportunitat de tornar a ser mortal? Txan txan! Emoció! Intriga!
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7210
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? Empty Re: Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi?

Missatge  surreak Dg 24 Abr 2011, 19:08

Doncs jo m'he comprat dos llibres de monòlegs de Luís Piedrahita. Es diuen "Dios hizo el mundo en siete días... y se nota" i "Si un cacahuete cae en una piscina... sigue siendo un fruto seco?". Són hilarants.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16661
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? Empty Re: Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi?

Missatge  oharu-chan Dg 24 Abr 2011, 20:12

Doncs a mi, mun pare em va regalar una rosa i "Empremtes que mai s'esborren" de Camilla Läckberg, és la cinquena part d'una sèrie de novel·les de detectius. =) També va caure el llibre de "Les bodes del diable" de Pau Faner. Aquest el vaig elegir jo, així que no va ser exactament un regal XD jojoj
oharu-chan
oharu-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 506
Puntuació : 5774
Reputació : 4
Fecha de inscripción : 09/01/2010
Edad : 28
Ubicació : Olesa de Montserrat

Tornar a dalt Ir abajo

Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? Empty Re: Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi?

Missatge  Manto-kun Dl 25 Abr 2011, 17:09

Doncs jo nanai de la Xina xD.

Aquest any no m'he compra't cap llibre i mira que hi vaig anar a passejar-me per les paradetes, però no em vaig decidir al final.
I ningú m'ha regalat cap llibre tampoc amb l'excusa de "Aai esque no sé quins llibres t'agraden" doncs aqui ni pà. I mira que vaig regalar un parell de roses: Una a una cosina meva i l'altra a una amiga. (Bé a part de les que vam comprar amb el meu pare a la meva mare)

L'any que vé un plat de bledes regalaré, cagon tot.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6599
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? Empty Re: Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi?

Missatge  shira-chan Dl 25 Abr 2011, 17:54

Doncs a mi en Tyrex em va regalar una rosaaa, hehehe Razz

I jo encara no li he comprat el llibre... en tinc un de pensat però al meu coi de poble ni en coneixien el títol!! Mad així que li compraré demà tan aviat com pugui.

I ja està, no he rebut res més.

També he regalat una mona a la meva fillola. I tampoc n'he rebut cap... arg... sort de la roseta... * _ *
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20228
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? Empty Re: Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi?

Missatge  Gruay Dl 25 Abr 2011, 22:34

Aaaaish, aquest Tyrex xDD
Doncs jo encara no he rebut els meus llibres, ja que els llibres encara han d'arribar, no sé quins són, poden ser o la saga de Ender's Game o els dos primers de Song of Ice and Fire.
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9470
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? Empty Re: Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi?

Missatge  Gray Slimner Dt 26 Abr 2011, 01:09

Doncs jo estava currant com un desgraciat, o sigui que no vaig tenir temps de comprar-li la mona a la fillola. Sort de ma mare, que em va regalar "No em deixis mai" de Kazuo Ishiguro (ja el vaig anomenar en un altre fil) i va encomanar "Por trece razones", recomanat per l'Oharu, que no el tenien ¬¬


Editat per darrera vegada per Gray Slimner el Dl 18 Jul 2011, 11:31, editat 1 cop en total
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9061
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? Empty Re: Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi?

Missatge  Gruay Ds 07 Maig 2011, 14:49

Finalment ja tinc tots els meus llibres de Sant Jordi, aquest any me n'han regalat un munt xD Massa...
M'han regalat els 4 llibres de la saga Ender's Shadow (al final ma mare es va equivocar i va comprar els que no eren xD) que tot i que no són els que volien són awesome i no fan spoiler de Ender's Game, per tant, és perfecte!! xDDD
I també m'han regalat el A game of Thrones i els dos de A storm of swords, el 1r i tercer llibre de A song of ice and fire, no entenc perquè no em van regalar el 2 en comptes del 3 però és igual xDDD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9470
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? Empty Re: Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi?

Missatge  tyrex Ds 07 Maig 2011, 15:45

Oh, oh... Doncs la Shira em va regalar el 1r de Canción de Hielo y Fuego ( Ruboritzat ), així que ja saps Gru, el podem comentar junts... Embarassed
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9177
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? Empty Re: Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi?

Missatge  Gray Slimner Dl 09 Maig 2011, 01:37

I avui, dilluns dia 9 de maig, comencen l'emissió de la sèrie pel +!! Bavós Visca! Hurra! Aplaudiments Reverència Tortuga feliç Súper salt
Diuen que no és tan bona com els llibres (normal, perquè són l'hòstia xD) i que surt algun spoiler de les novel·les següents que no es nota si no te les has llegit (són detallets que et passen desapercebuts). Doncs això, feu el que vulgueu xD jo la miraré i ja us diré el què ;D
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9061
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? Empty Re: Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi?

Missatge  Gruay Dl 09 Maig 2011, 20:14

Jo no me la miraré pas xD Primer perquè encara m'he de llegir el primer llibre i segon perquè a mi les adaptacions de llibres a pelis o series no m'acostumen a fer pels i tampoc és que tingui temps per mirar-la...
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9470
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi? Empty Re: Què us han regalat o autoregalat per St. Jordi?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum