Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI

+6
Akuma
tyrex
Gruay
Gray Slimner
shira-chan
surreak
10 participantes

Ir abajo

Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI Empty Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI

Missatge  surreak Dt 10 Maig 2011, 16:15

Segons una macroenquesta a més de 4000 mil fans, Angel Beats! ha sortit escollida com la millor sèrie de la primera dècada del segle XXI. I em sento molt orgullós de tenir-la al nostre catàleg! ^^

Podeu veure-ho aquí: http://www.misiontokyo.com/noticias/8475/los-mejores-50-animes-de-la-decada
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16651
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI Empty Re: Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI

Missatge  shira-chan Dt 10 Maig 2011, 16:44

Que bé, no? I que fort. No vull menys tenir Angel Beats!, crec que s'ho mereix, però no pot haver-hi jugat el factor que Angel Beats fa molt poc que s'ha emès i en canvi, coses com Planetes (que no la considero pas millor, que consti), tingui quasi 10 anys?

De tota manera, i taaaaant! Molt i molt contenta que estigui en català i a més, feta per nosaltres!! Crec que s'hauria de posar el resultat d'aquesta enquesta a dades de la sèrie ^.^ de l'estil "Guanyadora de l'enquesta de blabla".

Tothom qui no l'hagi vista, a fer-ho, eh!!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20218
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI Empty Re: Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI

Missatge  Gray Slimner Dt 10 Maig 2011, 18:11

No és per treure-li mèrits a Angel Beats, que no l'he vista i segur que està molt bé, però jo, d'una llista que té en el número 4 a K-ON! (que no està malament, però 4º!!?), en el número 8 a Haruhi (WTF!!?) i en l'11 a Ore no Imōto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai (no comments)... no me'n refiaria massa, francament xD
Dit això, algun dia d'aquests començaré Angel Beats!, ho prometo xD Això sí, ara mateix té prioritat Yankee-kun to Megane-chan.
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9051
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI Empty Re: Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI

Missatge  Gruay Dt 10 Maig 2011, 20:20

Una gran notícia!!! Som uns cracks i quina visió l'onee xDDDD

Gray Slimner escrigué:No és per treure-li mèrits a Angel Beats, que no l'he vista i segur que està molt bé, però jo, d'una llista que té en el número 4 a K-ON! (que no està malament, però 4º!!?), en el número 8 a Haruhi (WTF!!?) i en l'11 a Ore no Imōto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai (no comments)... no me'n refiaria massa, francament xD
Dit això, algun dia d'aquests començaré Angel Beats!, ho prometo xD Això sí, ara mateix té prioritat Yankee-kun to Megane-chan.
Gray, el tema és que sèries com K-ON, Haruhi i Ore no Imouto han tingut MOLT ressó, MOLT i per això la gent els vota tant
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9460
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI Empty Re: Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI

Missatge  tyrex Dt 10 Maig 2011, 20:55

Que bé! Potser és perquè és actual la sèrie, com diu la Shira, però n'estic molt i molt content! Quan vaig acabar la sèrie en el seu moment vaig dir: al fansub va de cap!
I sobre que K-ON! surti en 4rt lloc, doncs no em sembla pas estrany, els japonesos senten una atracció immensa pel moe. Pel que fa a Imouto, també tenen aquests fetitxes per les germanes petites. I la Haruhi, havia de sortir necessàriament, hi ha molts i molts friquis japonesos d'aquesta sèrie, i que segueix tant animes, com la peli que han fet i les novel·les lleugeres, sobretot... Vaja, és com ha dit en Gruay.

I vaja, tots a mirar Angel Beats!. Cop de fuet Que hi hem dedicat esforç a acabar-la Llengota 2
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9167
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI Empty Re: Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI

Missatge  Akuma Dt 10 Maig 2011, 22:22

Bé, doncs he de vindre a desprestigiar jo...

Sincereament. És una bona serie, amb un bon dibuix i tal. Ara bé (que vol dir moro), n'he vist unes quantes de millors. Una de les coses que ha fet que hagi tingut tant de resó és per el tema Haruhi, que li va donar molt empenta.

Per tant, a mi personalment, m'agrada que reconeguin la sèries que m'ha agradat, i la tenim al fansub gràcies als que heu treballat tan durament, però no és la millor. Pot ser li posava jo un 8 o així.

Inga, ja us podeu tirar damunt meu! xDDD
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7111
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI Empty Re: Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI

Missatge  Shruikan Dt 10 Maig 2011, 22:42

WTF amb la llista?! Naruto i Bleach uns dels millors animes?! Slam Dunk?! Però si aquest anime el van fer quan vaig néixer jo! No és del segle XXI! I per que coi no hi ha Tenguen Toppa a aquesta llista?! Ni Hellsing!!! Maleïts siguin, els hi cremaré la casa. Evil or Very Mad

Sóc culpable de no haver vist angel beats!. Però si tan ho recomaneu ho intentaré. Quan acabi les altres séries que tinc pendents.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7200
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI Empty Re: Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI

Missatge  Rini Dt 10 Maig 2011, 23:13

Akuma, en la meva opinió, és una serie de 9.
I no, no m'agrada GENS Haruhi, em sap greu, així que no és un argument vàlid en contra meva xD
He llegit opinions de gent que diuen que la història va anar massa de pressa. Crec que si hagués estat així, i haver-hi posat més "palla", hagués perdut la gràcia i l'emoció de continuar amb el següent capitol.

No ho se, a mi sí que m'ha semblat molt bona, però ni idea si realment es mereix el primer lloc. Només m'he vist poques de les altres, i que K-on estigui al 4t lloc.. Bé, si és una enquesta realitzada al Japó, ho podria entendre... Però no té res en especial, per fer que t'hi enganxis.
Però bé, cadascú té la seva idea i opinió i per tant, és normal que no coincidim xD

Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6766
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI Empty Re: Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI

Missatge  Manto-kun Dt 10 Maig 2011, 23:39

Veig que Monster i One Piece s'ho han passat per la pedra. Suspect

Però tampoc en podem fer gaire cas, trobo que és un ranking molt poc meditat, poc treballat.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6589
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI Empty Re: Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI

Missatge  lostbrain Dc 11 Maig 2011, 00:12

Doncs jo estic amb la Rini, es una serie de 9, i tant!! A mi em va agradar molt, és un dels millors animes que he vist mai!! I mira que n'he vist un bon piler:D
Bé, guanyant aquesta enquesta demostra ser un gran anime!! Totalment d'acord!

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7656
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI Empty Re: Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI

Missatge  Akuma Dc 11 Maig 2011, 07:31

Rini, a mi personalment tampoc em va agradar Haruhi, però es va sentir a parlar molt per els fanboys de la serie, y per això és tan reconeguda. Angeal Beats li dona patades a Haruhi, però no la veig de 9 jo.

Estic més d'acord amb en Manto. Monster? One Piece? Hajime no ippo? RAINBOW -Nisha Rokubou no Shichinin? Kimikiss pure rouge?...

N'hi ha moltes que he vist i que m'han agradat mil, i que els hi posaria millor nota que a Angel Beats, tot i que Angel Beats està bé, hi ha algun capitol que em sobra una mica, i altres que es queden massa curts.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7111
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI Empty Re: Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI

Missatge  Rini Dj 12 Maig 2011, 16:37

Et sobren capítols!? Neutral
A veure, tot són gustos... Monster em va agradar, tot i que quan la van treure pel 3xl hi havia dies que no la podia veure, així que el fil l'anava perdent, etc. Totes les altres no em sonen o no m'agraden... A mi, One Piece... No em diu res xD

És clar que deu haver influit que sigui dels últims que han tret, que la protagonista s'assembla a la Haruhi i això ha fet que se'n parli... I per tant, poder no era la que es mereixia el primer lloc. Però això no treu que sigui molt bona la sèrie. No sé, potser vaig ser la única que s'esperava algun anime més típic, amb combats previsibles, i després resulta que em surten amb una història i personatges profunds i ben definits. (I començar tenint una opinió d'alguna personatge, i quan acabes, adonar-te del canvi).
Suposo que el no esperar-ne'n res d'especial, va fer que m'impactés més xD

Igualment, i resum pels que no volen llegir tantes parrafades: Angel Beats! és una molt bona sèrie en la meva opinió Llegint el diari
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6766
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI Empty Re: Angel Beats!: Millor anime de la primera dècada del s. XXI

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum