Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES) EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES) EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES) EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES) EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES) EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES) EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES) EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES) EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES) EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES)

4 participantes

Ir abajo

WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES) Empty WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES)

Missatge  otakun Dj 21 Jul 2011, 23:15

WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch i les mateixes Game & Watch (JUAGABLES) Zelda, Mickey & Donald,Castle Adventure,Terminator etc.. Una gran web pels amants del retro més pur. Molt ben presentada fins i tot en algunes es pot veure la caixa amb la què venia i tot.

Aquí teniu la direcció : http://www.pica-pic.com/#

WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES) Tumblr_lik72vQZ611qa4e09o1_500
otakun
otakun
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 28
Puntuació : 4742
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 21/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES) Empty Re: WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES)

Missatge  lostbrain Dj 21 Jul 2011, 23:40

Oh, brutal!! Merci per la pàgina Otakun!! Ja he jugat a tots!!
Sempre m'han agradat els jocs així! Very Happy

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7656
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES) Empty Re: WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES)

Missatge  surreak Dv 22 Jul 2011, 09:37

Molt interessant! Vaig a fer-hi una ullada.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16651
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES) Empty Re: WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES)

Missatge  otakun Dv 22 Jul 2011, 12:24

per desgracia falten models però vaja..
otakun
otakun
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 28
Puntuació : 4742
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 21/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES) Empty Re: WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES)

Missatge  Akuma Dv 22 Jul 2011, 21:16

Épic win la pàgina! Mola molt jajaja
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7111
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES) Empty Re: WEB amb recopilació de consoles estil Game & Watch (JUAGABLES)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum