Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

+6
kyoraku
Shruikan
Rini
Akuma
shira-chan
Gruay
10 participantes

Ir abajo

Com heu vist la peli?

Al cinema, en català i en 3D
 
Al cinema, en català i en 2D
 
Al cinema, en castellà i en 3D
 
Al cinema, en castellà i en 2D
 
Me l'he baixat :D
 
Cap de les anteriors (digues com xD)
 
 
 
Veure resultats

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Empty Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

Missatge  Gruay Dg 24 Jul 2011, 23:13

Atenció possibles SPOILERS
Fil per parlar sobre la peli i Harry Potter en general.
També m'agradaria saber com heu vist la peli, jo l'he anat a veure al cinema, en català, 2D i amb la família com totes les pelis de la saga.
Doncs avui he anat a veure l'última peli de Harry Potter, ha sigut "dur" perquè és el final d'una etapa.
A mi la peli m'ha agradat, hagués preferit que el final hagués sigut més com el llibre però bé, no es pot demanar tot.

M'ha agradat sobretot el tros de Gringotts amb el drac i els objectes que es multipliquen.

Per cert, una cosa, vosaltres per què creieu que en Harry resucita? Jo sóc dels que diuen que en realitat morir, morir, no mor, que en Voldemort (sí, li dic pel seu nom) només arriba a matar la seva part del Harry i que el Harry autèntic no li passa res.

Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9461
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Empty Re: Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

Missatge  shira-chan Dl 25 Jul 2011, 11:32

A mi també em va agradar molt!

La vaig veure en català i 2D ja que l'opció de català i 3D no existeix. Si t'ho va dir en Masumi i tot, Gru... ò.ó

I a mi, la millor part, va ser la cambra de foc. Em van encantar els efectes del foc. I un altre moment èpic és quan en Neville talla la serp. Vaig aplaudir i tot (jo soleta, al cine... Embarassed )

I no la vaig poder veure més ben acompanyada! Amb el meu germà amb qui he vist totes les anteriors i amb el meu xicot! Huhuhu! Tots tres ben friquis del tema, anàvem comentant les coses. ^.^

PD: Gran Masumi, no digueu que no.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20219
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Empty Re: Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

Missatge  Akuma Dl 25 Jul 2011, 13:10

Falta opció de: No l'he vist pq no m'ha convençut cap de les anteriors películes després d'haver llegit els fantàstics llibres.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7112
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Empty Re: Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

Missatge  Rini Dl 25 Jul 2011, 15:15

Cinema, català, i 2D.
Però he de dir que jo la volia veure en castellà i en 3D xD El que passa que m'agafava més aprop de casa veure-la en català...


Vaig sortir amb un bn sabor de boca, de la 7a, 2a part. No com a la 6a, que em vaig sentir estafada, la veritat.

Per cert SPOILER SPOILER com és que s'estiren de la cara mentre cauen, en Harry i en Voldy, tenint a mà varetes? Suspect

Falta opció de: No l'he vist pq no m'ha convençut cap de les anteriors películes després d'haver llegit els fantàstics llibres.
Comenta el llibre llavors jaja
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6767
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Empty Re: Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

Missatge  Shruikan Dl 25 Jul 2011, 20:39

Doncs a mi el que em va agradar més van ser els records de l'Snape. L'escena en que surt plorant, aganfant la Lily morta i amb el Harry de petit plorant el fons em va colpir molt, la vaig trobar preciosa. I parlant de l'Snape, de petit era adorable, a que sí? També em va tocar la vena sensible quan surten en Remus i la Ninfadora morts. I en Neville també mola moltissim, és un gran heroi. xD
Però bé, en general vaig trobar que era una gran peli, molt millor que les anteriors. Tot i així sí, hi havia moments raros, com el que diu la Rini que comencen a estirar-se la cara. I en Voldemort, com sempre, em feia riure. xD En Castellà però, té una veu odiosa.
El que segurament em va agradar menys va ser el final, lo de 19 anys més tard. Ho vaig trobar molt fals, la veritat.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7201
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Empty Re: Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

Missatge  kyoraku Dt 26 Jul 2011, 16:08

Jo l'he vista en català i 2D (2 cops xD) La película està molt bé si no has llegit el llibre, però si ho has fet et portes les mans al cap més d'un cop... Per mi ho millor són les mémories del Snape, i el que no m'agrada gens és la batalla super-èpica de Howgarts (però s'ha de fet atractiu...)
Jo estic amb el Gruay,crec que en Voldemort (ja no hem de tenir por Very Happy) és carrega la part d'en Harry que és l'horricreu que sense voler havia creat, aixó segurament és degut a que en Harry es sacrifica per salvar els altres i es crea un conjur extrany, al estil quan maten a la Lily que permet en Harry sobreviure, ja que cal recordar que un horricreu no es pot eliminar amb un conjur normal, tot i que el poder de l'amor és una força totalment contrària a la naturalesa d'un Horricreu i segurament és una forma (la més dificil, s'ha d'estimar de debó) de destruir-los.
kyoraku
kyoraku
AK-Anime
AK-Anime

Nombre de missatges : 282
Puntuació : 5039
Reputació : 4
Fecha de inscripción : 11/05/2011
Edad : 32
Ubicació : Mataró

Tornar a dalt Ir abajo

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Empty Re: Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

Missatge  Gruay Dc 27 Jul 2011, 22:05

shira-chan escrigué:La vaig veure en català i 2D ja que l'opció de català i 3D no existeix. Si t'ho va dir en Masumi i tot, Gru... ò.ó
Mentida! A ma cosina li van tocar les entrades per a la preestrena i era en 3D i en català, per això l'he posada! ò.ó
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9461
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Empty Re: Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

Missatge  Sherry Dj 28 Jul 2011, 02:16

Jo la vaig veure en castellà en 2D. Em va agradar força, tenint en compte que no m'he llegit els llibres i que la primera part de l'última entrega va ser infumable. Per mi li van faltar coses, però coincideixo amb vosaltres, la millor part va ser la dels records de l'Snape. Per cert algú em podría dir perquè la Lily i l'Snape tenien el mateix patronus que en Harrry? Em vaig quedar amb el dubte i a la peli no ho diu
Sherry
Sherry
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5242
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Empty Re: Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

Missatge  Shruikan Dj 28 Jul 2011, 13:00

No és exactament el mateix patronus. En Harry té un cèrvol (el seu pare es podia transformar en cèrvol) i el patronus de la Lily era una cèrvola, la femella. L'Snape com que s'estimava la Lily, el seu patronus va acabar agafant també la seva forma. En no sé quin llibre expliquen que els patronus poden canviar de forma depenent de les emocions del que els convoca o una cosa així.
No sé si m'hé explicat gaire bé. ^^u
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7201
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Empty Re: Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

Missatge  shira-chan Dj 28 Jul 2011, 13:11

No és el mateix. En Harry i son pare tenen el mateix, que és un cèrvol. I l'Snape i la Lili tenen una Daina. O això crec... :S

Quin morro, català i en 3D! Només a la preestrena? Si saps algun cine que la facin, sóc capaç d'anar-hi!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20219
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Empty Re: Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

Missatge  Gruay Dj 28 Jul 2011, 23:10

Només en tinc constància de la preestrena :S Van tenir molta llet... Els va tocar a ells i a uns seus amics que ni s'havien llegit els llibres ni havien vist cap peli, òbviament no els va agradar, ja li vaig dir que per això me les podrien haver donat... Evil or Very Mad
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9461
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Empty Re: Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

Missatge  Akuma Dv 29 Jul 2011, 10:15

Gruay escrigué:Només en tinc constància de la preestrena :S Van tenir molta llet... Els va tocar a ells i a uns seus amics que ni s'havien llegit els llibres ni havien vist cap peli, òbviament no els va agradar, ja li vaig dir que per això me les podrien haver donat... :evil:

És lo que té Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Its_free xDDD
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7112
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Empty Re: Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

Missatge  Gray Slimner Ds 30 Jul 2011, 13:49

Gruay escrigué:Només en tinc constància de la preestrena :S Van tenir molta llet... Els va tocar a ells i a uns seus amics que ni s'havien llegit els llibres ni havien vist cap peli, òbviament no els va agradar, ja li vaig dir que per això me les podrien haver donat... Evil or Very Mad
Les entrades que van guanyar... eren les de "El món a Rac1"? Si eren aquelles, la preestrena la van fer als cinemes Splau de Cornellà-El Prat, i em sona que sí que feien Harry Potter en català i 3D, però no n'estic del tot segur... potser només era FullHD xDD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9052
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Empty Re: Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

Missatge  Sherry Dl 01 Ago 2011, 12:13

Gràcies Shruikan i Shira, ara ja m'ha quedat clar. Very Happy
Penso que L'Snape és un del personatges més complexos i importants de tot Harry Potter. M'haig de llegir els llibres com sigui!
Sherry
Sherry
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5242
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Empty Re: Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

Missatge  lostbrain Dj 01 Set 2011, 21:19

Bé, ara ja puc comentar que m'ha semblat!
En aquest 2 últims dies he fet marató de Harry Potter, i he vist la 5a, la 6a i l'última(les dos parts)! Es que em vaig quedar a la 4a fa molt temps... xd
I la meva opinió: M'han agradat força totes, però la de la ordre del fènix es va quedar molt per sota comparat amb les altres!
Lo que potser si queda una mica fals es el final, quan són grans... I posar-li de nom Albus Severus Potter al fill... WTF!
Però en general molt bé, m'ha agradat força tota la saga!

L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7657
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Empty Re: Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

Missatge  otakun Dl 05 Set 2011, 10:14

jo hauria de votar 2 cops XDD la vaig veure en Castellà en 3d i en català en 2d
otakun
otakun
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 28
Puntuació : 4743
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 21/07/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2 Empty Re: Harry Potter i les Relíquies de la Mort Part 2

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum