Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Fairy Tail [ritme japonès]

+14
Nina-chan
Luffy
Natsu_Dragneel
Minamino Shuuichi
Gray Slimner
Akuma
Nury
Daichi
Shruikan
Mark Sànchez
Gruay
Sikanda
shira-chan
surreak
18 participantes

Pàgina 4 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Al-Vhandrel Dt 02 Ago 2011, 01:00

Dude fail total... acaba la saga igual a la saga dels oracion Seis.

Com a minim em conegut al Zeref, però vaja despres d'acabar aquesta saga (si en Natsu peta al lider) se'm
passen per el cap idees extranyes.

M'agradaria que fo el mestre Makarov o algu altre qui acabes el combat... per reduir el protagonisme d'en Natsu

Foc+electricitat

Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Fecha de inscripción : 10/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Akuma Dt 02 Ago 2011, 17:06

Bé nanus, ja he arribat al ritme japonés. Suposo que aneu pel del manga.
Estic d'acord amb l'Al. Jo preferiria que fos algú altre que no pas en Natsu. De fet a mi m'hagués agradat que fos en Luxus. En tot cas encara està per veure com acaba la cosa. Tampoc crec que en Natsu pugui guanyar així com així contra algú que ha derrotat en Makarov. Tot i que ja hem vist impossibles d'en Natsu en més d'una ocasió.

Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Shruikan Dt 02 Ago 2011, 21:53

Jo esperava més cosa d'en Luxus, la veritat. I si, just quan vaig acabar de llegir aquest capítol vaig pensar perquè els protas sempre ho han de solucionar tot ells. Ja sé que per això són protas, però em fa ràbia. Mad
Jo crec però, que al final qui dirà l'última paraula en tot aquest assumpte serà en Zeref. Vull dir, tard o d'hora haurà de fer alguna cosa, no? Perquè jo encara no l'he vist fer res de res! Bé, matar un paio, però com que és sense voler no compta. xD
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7206
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Gray Slimner Ds 17 Set 2011, 19:26

Jo m'he posat al dia fa molt poc i tinc un dubte sobre l'última pàgina el capítol 234. Qui coi és aquell nen!? Primer vaig pensar que podia ser en Gray, però ni s'hi assembla ni té el tatuatge de Fairy Tail al mateix lloc. La roba que duu és semblant a la d'en Natsu, i també porta una bufanda, però és obvi que no és ell, i a més, tampoc té el tatuatge al mateix lloc. Podria ser en Zeref? I què collons hi feia, de nen, a Fairy Tail!? No se suposava que havia estat el creador de la màgia, que era etern? Mi no entendre T_T

Per cert, pels que us queixeu del fanservice, deveu estar contents, amb aquest últim episodi xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9057
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Shruikan Ds 17 Set 2011, 21:10

Gray, lo del nen és un trauma. xD Fa temps vam estar discutint amb en Gruay a veure qui podia ser, però ni idea. Sí que podia ser en Zeref, s'hi assembla. O el seu fill secret amb en Natsu, que també hi té una retirada.
Bé, tornant als últims capítols, Grimoire Heart ha estat derrotat, bla, bla, bla, tothom feliç i content i en Zeref és awesome. Fot el que li rota, sense donar explicacions a ningú i parlant de coses que només ell enten. Em fa molta gràcia el que va fer l'altre capítol, allò de " odio matar, per tant us mataré per haver-me fet matar" o una cosa així. No s'aclara aquest home. I bé, lo de la Kana i en Gildarts ha estat bé, ja tocava, tot i que jo a en Gildarts no el veia tan sentimental. xD I ei, ei, una cosa que se m'ha acudit. Pot ser que l'Acnologia que ha invocat en Zeref sigui un drac? És que al veure l'última imatge d'el capítol d'aquesta setmana m'ha vingut la idea.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7206
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Minamino Shuuichi Ds 17 Set 2011, 22:16

Buff!! A mi l'últim capítol de FT m'ha semblat un puke rainbows en tota regla, com a mínim, la part de la Kana i en Gildarts. I pel que fa al "despertar" d'en Zeref... tot pot ser, no?

Tot i així, quin sentit podria tenir que un drac, els quals se pressuposa ultrapoderosos, hagués despertat l'única persona (crec) que els podria plantar cara i exterminar-los? Jo penso que aquell drac (si de veritat ho és) s'ha deixat caure per l'illa sagrada de FT atret pel poder d'en Zeref. Per mi que s'acabarà unint a en Natsu and co.

Vés a saber, com a mínim, dono gràcies a que en Mashima ha acabat amb la saga contra Grimoire Heart, se m'estava fent molt pesada.
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6500
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Gray Slimner Ds 17 Set 2011, 22:22

Shruikan escrigué:Pot ser que l'Acnologia que ha invocat en Zeref sigui un drac? És que al veure l'última imatge d'el capítol d'aquesta setmana m'ha vingut la idea.
Síp, això mateix he pensat jo. O és una criatura creada a partir del "Nèmesi" aquell, la màgia oculta que fa servir l'Hades per fer néixer monstres de les pedres (diu que és d'un llibre d'en Zeref, o sigui que la deu saber fer), o és un drac. Home, si fos la segona opció... significaria que la sèrie s'acaba, ja que el principal objectiu dels guerrers del drac és trobar els seus mestres, i se suposa que es mostrarien... vaja, o no, mai se sap xD El que no sé és què coi hi va a fer, en Zeref, a Tenrou island... potser busca en Natsu, que al principi semblava molt interessat en ell xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9057
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Gray Slimner Dv 23 Set 2011, 16:44

És increïble les coses que arribes a veure quan ja les saps xD

Spoiler:
No crec que me n'hagués adonat pas si no portés al dia el manga xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9057
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  shira-chan Ds 01 Oct 2011, 16:37

Capítol 253: ...

El 252 em va agradar i de fet el 253 torna a ser el Fairy Tail carrincló de sempre però les dues últimes pàgines... silent

Crec que ningú s'esperava aquesta volta argumental, no? I ara tornem a veure el nen que no sabíem qui era... m'he quedat de pasta de moniato... :S
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20224
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Gray Slimner Ds 01 Oct 2011, 19:31

Hmmm... interessant... qui haurà succeït a en Makarov? Perquè tots els bons eren a l'illa :S En Macao? En Nab? Mare meva, deu ser el pitjor gremi del món, a hores d'ara T_T
Però tranquils, que segur que els ressusciten o algo... Dubto molt que aquesta sigui la fi d'en Natsu, tan guai que el pintaven fins ara.

Per cert, i la nena aquella de les ales d'àngel al cap? Per què estan sortint tants personatges estranys i desconeguts, últimament? T_T
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9057
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  surreak Dg 02 Oct 2011, 01:05

Colló, estan de moda les llacunes temporals, eh?
Ara, aquí hi ha teca per rato:

- El nen aquell torna a aparèixer, però es veu precisament amb la mateixa edat quan representa que han passat 7 anys.
- La nena àngel aquella, un altre personatge misteriós.
- Quan es retroben tots, rotllana pastel i a rebre el cop del drac.
- Qui és el drac? Podria haver-hi la mateixa relació Zeref-Drac Acnowlogia (o com es digui), que en Natsu, la Wendy i en Gajeel amb els seus dracs?
- Dubto que s'hagin mort tots els de Fairy Tail, precisament perquè es posen en rotllana i tal... O s'han mort tots i estan feliços i contents en algun lloc, o alguna cosa van fer. Tindria poc sentit fer un canvi argumental que eliminés tots els personatges principals.

Això sí, sorprenent ha sigut. Té tota la part bona del zasca que ens ha fotut, però alhora, sempre sap greu quan passen anys en una sèrie llarga, no? Recordo que em va passar amb bola de drac, naruto o one piece. Després t'hi acostumes i tal, però al principi fa por.

PD: Per cert, Gray, representa que es moren tots els de Fairy Tail i a tu et preocupa qui succeïrà en Makarov? xDD
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16657
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Shruikan Dg 02 Oct 2011, 19:46

Jo, com diu la Shira, em vaig quedar de pasta de moniato. xD I vaig entendre que quan va sortir el nen aquell per primer cop va ser com un "flashforward", que ja ens ensenyaven que passaria més endavant. Ara queda veure qui és, es clar.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7206
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Al-Vhandrel Dg 02 Oct 2011, 23:30

Tinc la sospita que el nen es el fill d'en Makao. (Es deia així?). Bé bon capitol, ja m'ha agradat que els "matessin" amb tanta collonada de felicitat i roses ja els hi tocava hombre. Com a minim ha trencat el ambient pastel que s'estava creant entre els personatges.

Realment podrien estar morts pero encara queden misteris al voltant de la Lucy i els guerrers del Drac o sigui que res de res... probabilitats del 2 % d'estar morts
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7512
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Al-Vhandrel Dg 09 Oct 2011, 19:39

Quina gràcia en Makao el nou lider ^^. Bueno esperava una mica més dels membres de FT. Ara tocarà la reconquesta.

Per cert si en Natsu tenia uns 16 anys + 7 anys = 23 anys. Lucys i Grays de 23 anys Bavós xD.

Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7512
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  shira-chan Dg 09 Oct 2011, 20:03

Sí, eh. Jo crec que han canviat molt amb 7 anys... són ben vells quan jo no els feia més de 40 anys. Ara sembla que en tinguin 60... els dos jefes... I bé, la Visca i l'altre (ara no recordo nom) deuen tenir l'edat aquesta que dius, Al, ja veus que molt no han canviat. La Wendy segur que sí que serà diferent... Aviam aviam!!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20224
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Akuma Dg 09 Oct 2011, 20:39

Veig que no sóc l'únic que tenia ganes de comentar.

De totes formes, jo posaré una teoria més esbojerrada. I crec que els altres no hauran envellit. Crec que tindran la mateixa edat que quan van desaparèixer. De totes formes, si no és el cas, la Wendy sabem quina aparença tindrà. I a la Lucy li explotaran els pits xDDD.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7117
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Gray Slimner Dg 09 Oct 2011, 20:43

Ja està!? Per una idea innovadora que té en Mashima i 1 capítol després ja diu que tot això era mentida i que en realitat l'illa encara hi és!? Boh... estic indignat ¬¬ Acamparé a plaça Catalunya u.U
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9057
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Akuma Dg 09 Oct 2011, 20:53

Home, jo crec que l'aparició del drac és molt torbadora. No sabem que pot haver passat amb la illa. De fet, jo crec que deu haver desaparescut. Això està clar, sinó l'haguèssin trobat abans, no?

Per altra banda, crec que l'aparinció tindrà a veure amb els altres dracs. No crec que els altres dracs es quedin esperant que matin els seus deixebles. De fet, recordo una conversa entre l'Igneel i no sé quin drac, que deia: "En el món dels humans, deixem que s'espavilin els humans." o algo semblant. O sigui que bé, a saber que ha passat.

Crec que encara ens ha de sorprendre tot plegat, i de fet, pot ser els membres desaparescuts no hi siguin, lo cual encara seria més molon xD.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7117
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Al-Vhandrel Dg 09 Oct 2011, 22:09

La teoria del Akuma es interessant. Tots els altres són igual de grans però passa una cosa, primer la Visca i l'altre si fa no fa tenen set anys mes i qui ho diria. Per altra banda, vist l'afició que te en Mashima pels pits grans no crec que deixi escapar l'oportunitat de dibuixar la Wendy de gran ^^. Recordem que ja la intentat despullar alguna vegada ^^.
Si Gray m'apunto a l'acampada a plaça Catalunya, l'emocio ha durat una setmana T_T
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7512
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Akuma Ds 15 Oct 2011, 15:17

M'hauria d'haver apostat algo a que no envellirien... xD En tot cas, a veure que passa ara. Obviament en Natsu haura d'acabar amb en Zeref, o sigui que tinc curiositat per veure el que passa d'ara endavant. Sobretot tenint en compte els numbrosos canvis que deuen haver aparegut durant aquest 7 anys.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7117
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Gray Slimner Ds 15 Oct 2011, 16:21

Llegit el capítol 255. Patètic. Cada dia m'agraden menys els shonens. M'hauria d'haver imaginat que acabaria així, la cosa ¬¬
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9057
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  surreak Ds 15 Oct 2011, 17:52

Buf, déu n'hi do com et dono la raó, Gray. A mi cada vegada m'agrada menys Mashima. Em sap greu dir-ho perquè la shira se m'enfada, però és que no ho puc evitar. Ho he trobat, com sempre, poc treballat, poc pensat. Això sí, m'ha agradat molt que la salvadora fos la marvis vermillion, la primera cap de Fairy Tail. Ho he trobat bonicot. Però l'argument, poc treballat. Un capítol amb un peazo gir i passen 7 anys. Deixes els lectors espaordits. Passa un capítol més on veiem la gent canviada. I al següent ja arriben tots els antics de Fairy Tail, sense haver envellit. És que va massa ràpid, amb les coses...

Per cert, és possible que hagi agafat algun recurs de l'anime per dibuixar el manga? Quan vaig veure els encanteris a l'anime, que feien dibuixos i tal, no recordava que al manga es veiés així. I ja fa uns quants capítols que diria que ho veig més. Pot ser?
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16657
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Akuma Ds 15 Oct 2011, 18:57

Home, sí que és cert que m'ha semblat fluixa la resolució. A més, es podria haver currat una recerca més tediosa de l'illa, però no sé. Trobo que ha estat bé. La primera mestra trobo que debia ser molt forta per fer una cosa com aquesta.

Em pregunto si en Makarov tornarà a ser el mestre ara que ha tornat.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7117
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  shira-chan Dg 30 Oct 2011, 19:30

mmmm m'he quedat així: Neutral amb els extres del capítol d'aquesta setmana... Ok amb el fanservise, però que en faci per tots els fans. Molt pit i cuixa, però si és així, que també hi hagi nois sexis, no?

I el capítol m'ha semblat desordenadíssim. M'ha arribat el missatge, i amb els dibuixos en Mashima expressa molt, però tan desordenat m'ha ben desorientat.

Ara, la Mirajane i l'Erza sempre molen * - *
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20224
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Gray Slimner Dg 30 Oct 2011, 20:14

Els extres? Si només hi havia allò de Halloween, no? Doncs no sé on has vist el fanservice, francament xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9057
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  surreak Dg 30 Oct 2011, 20:45

Jo tampoc Surprised

D'on t'ho llegeixes, shira?
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16657
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  shira-chan Dg 30 Oct 2011, 20:59

http://submanga.com/Fairy_Tail/257/133401
¬¬' si no el veieu esteu secs...
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20224
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Fairy Tail [ritme japonès] - Página 4 Empty Re: Fairy Tail [ritme japonès]

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 4 de 9 Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum