Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
[Programació] Comença l'emissió de Kamichama Karin EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
[Programació] Comença l'emissió de Kamichama Karin EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
[Programació] Comença l'emissió de Kamichama Karin EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
[Programació] Comença l'emissió de Kamichama Karin EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
[Programació] Comença l'emissió de Kamichama Karin EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
[Programació] Comença l'emissió de Kamichama Karin EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
[Programació] Comença l'emissió de Kamichama Karin EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
[Programació] Comença l'emissió de Kamichama Karin EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
[Programació] Comença l'emissió de Kamichama Karin EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


[Programació] Comença l'emissió de Kamichama Karin

Ir abajo

[Programació] Comença l'emissió de Kamichama Karin Empty [Programació] Comença l'emissió de Kamichama Karin

Missatge  surreak Ds 08 Oct 2011, 12:42

Kamichama Karin

[Programació] Comença l'emissió de Kamichama Karin Big-kamichama-karin-ost

Avui la Karin està molt trista perquè se li ha mort la Shiichan, la gata que s'estimava tant. Aviat, però, li passarà una cosa que li canviarà la vida. Coneixerà en Kazune, un noi molt misteriós que sembla ben bé que sigui un príncep. L'anell de color rosa que li va deixar la mare començarà a brillar i a provocar tot de fenòmens cada cop més estranys...

Kamichama Karin s'emet de dilluns a divendres al Canal Super 3, a doble capítol, a les les 6:35 el primer i a les 6:59 el segon.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16674
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum