Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Torna LAWFUL DRUG EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Torna LAWFUL DRUG EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Torna LAWFUL DRUG EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Torna LAWFUL DRUG EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Torna LAWFUL DRUG EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Torna LAWFUL DRUG EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Torna LAWFUL DRUG EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Torna LAWFUL DRUG EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Torna LAWFUL DRUG EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Torna LAWFUL DRUG

2 participantes

Ir abajo

Torna LAWFUL DRUG Empty Torna LAWFUL DRUG

Missatge  Minamino Shuuichi Dg 04 Des 2011, 21:47

Fans de CLAMP... torna un dels yaoi més meravellosos que he tingut el plaer de llegir; torna LAWFUL DRUG!! Això si, amb el nom canviat; ara es diu "DRUG & DROP".

Després de 10 anys amb el manga penjat, les CLAMP s'hi tornen a posar i continuen amb la història d'en Rikuo i en Kazehaya. Tot segueix al mateix lloc, amb les mateixes incògnites i els personatges de sempre. Pel moment tan sols s'ha publicat el primer capítol de D&D (o el 17è si comptem els de Lawful i, per tant, el capítol que donaria lloc a un 4t volum) a la revista Young Ace: http://www.kadokawa.co.jp/ya/.

Val a dir que, com a primer capítol, tampoc s'hi diu res de l'altre món ni passa cap cosa espectacular. Tot el contrari, és un capítol bastant light però... són molts anys, s'ho han de prendre amb calma.

Anyway, vaig estar buscant algun lloc per a poder llegir D&D on-line i vaig topar-me amb Mangafox (busqueu per Lawful Drug). La qualitat és molt bona i la traducció està prou bé, per tant... a llegir D&D!!

Us deixo la doble imatge a color corresponent al primer capítol i les que anuncien la publicació d'aquest ^^

Torna LAWFUL DRUG Drug-and-drop

Torna LAWFUL DRUG Drugdrop2

Torna LAWFUL DRUG Drugdrop

RI-KU-OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! Mare meva, com està l'home aquest!!! És tan genial!! >w<


P.D: Els tres primers volums han estat publicats per NormaEditorial i la qualitat és boníssima. Totalment recomanable ^^
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6500
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Torna LAWFUL DRUG Empty Re: Torna LAWFUL DRUG

Missatge  shira-chan Dg 04 Des 2011, 21:59

SEEEEEEH!!!

Moltíssimes gràcies per aquesta informació!!!

Tinc els 3 primer de norma (d'una amiga, però quasi els he adoptat) i em feia força ràbia que no seguissin. Si sembla com si els nois haguessin crescut una mica i tot!!

Guai! Una altra sèrie xul·la a seguir!

Es traurà mai les ulleres fosques, el paio de les ulleres fosques? hehehe
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20224
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Torna LAWFUL DRUG Empty Re: Torna LAWFUL DRUG

Missatge  Minamino Shuuichi Dg 04 Des 2011, 22:06

Ho sabia!! Sabia que series la primera, shira!!! xD

Tens raó, és una gran notícia que Lawful torni. Amb una miga meva teniem la teoria que, ja que les CLAMP són molt aficionades a acabar els seus manga en altres manga (com va passar amb Tokyo Babylon i X i amb no-sé-quin a Tsubasa), Lawful acabaria a Holic o quelcom semblant. Per sort, no ha estat així. I jo que ho agraeixo. Ara només queda esperar que Norma reprengui la publicació de Lawful i puguem gaudir d'aquest manga tan genial aquí ^^

I pel que fa en Saiga i les seves ulleres... noia, ni ho sé ni m'interessa, jo el que vull és fanservice pur i dur d'en Rikuo!!! >w<
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6500
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Torna LAWFUL DRUG Empty Re: Torna LAWFUL DRUG

Missatge  shira-chan Dg 04 Des 2011, 22:37

Offtopic: m'acabo d'adonar que a una del es imatges que has penjat hi ha coses de Fate Zero!!

A mi en Saiga m'agrada, també... hehehe, aquesta parella és encara més yaoi que la protagonista Razz
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20224
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Torna LAWFUL DRUG Empty Re: Torna LAWFUL DRUG

Missatge  Minamino Shuuichi Dl 05 Des 2011, 11:33

Molt més yaoi, i tant! Ara, quan en Rikuo i en Kazahaya s'estan en aquell Institut només per nois... jujujuju, l'escena de sota l'arbre va ser una OMG!!! Llàstima que en Kazehaya va espatllar el moment xD.

Ara, aquell especial en que descobrim que a en Rikuo li encanta la xocolata i en Kazahaya es veu influenciat per aquests sentiments i es, paraules literals d'en Rikuo, "comença a contornejar-se com una ballarina de striptease amb cara lasciva" ÉS BRU-TAL! Molt bo.


By the way, un altre manga que, gràcies a totes les Deesses, torna a moure's és Gravitation Ex, la segona part de Gravitation. Jo tinc el primer volum i és impossible deixar de riure ni un sol segon... fins i tot després d'haver-lo llegit un mínim de 20 vegades en els útlims tres anys (que va ser quan el van editar xD). El podeu trobar a manga.animea.net ^^
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6500
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Torna LAWFUL DRUG Empty Re: Torna LAWFUL DRUG

Missatge  Minamino Shuuichi Dl 05 Des 2011, 22:44

Acabo (de fet, és la que he penjat al meu bloc... però es que em feia massa mandra pujar-la al imagshack xD) de trobar la portada del capítol dos (que encara no ha estat traduït a l'anglès). És aquesta... i mola mil!

Torna LAWFUL DRUG Drug%2526drop02
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6500
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Torna LAWFUL DRUG Empty Re: Torna LAWFUL DRUG

Missatge  shira-chan Dl 05 Des 2011, 23:10

Sí, és que són una passada! Aquest pont fijo que em rellegeixo els 3 primers i segueixo amb lo que has passat d'online.

I Gravitation, hahaha! Mítica! La Ex no sabia ni que existia. La tinc baixada, però em pensava que eren extres i prou, no que fos una segona part. Ja me la miraré!

Gravitation sempre em portarà bons records... com a física que sóc, hi ha un llibre força important de física teòrica que precisament es diu "Gravitation". Lol, un dia, en un sopar de classe, una amiga meva (la que m'ha deixat Lawful Drug) ens vam posar a parlar de Gravitation i un company nostre ens va sentir i va dir "Això llegiu?!" I vam quedar de pasta de moniato de que ho conegués. Es veu que el pobre havia estat buscant el "Gravitation" formal pel google i que no paraven de sortir-li imatges yaoi i de nois insinuants. Hahaha! Encara és hora que ric de la cara que feia al explicar-nos-ho!!

Anyway, que potser també m'acabi llegint EX, si trobo el moment ^.^
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20224
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Torna LAWFUL DRUG Empty Re: Torna LAWFUL DRUG

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum