Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui.

+3
lostbrain
Surrui
Nykai
7 participantes

Ir abajo

Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. Empty Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui.

Missatge  Nykai Ds 04 Feb 2012, 21:44

Crec que amb el títol ja ho he dit tot xD
Nykai
Nykai
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 18
Puntuació : 4535
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 13/01/2012
Edad : 29

http://nykai.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. Empty Re: Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui.

Missatge  Surrui Ds 04 Feb 2012, 21:47

Vols editar Chrno? XDDD

No, es conya, per s'agraeix que la gent s'animi a donar un cop de mà. Ja et direm on podries fer algo

Nois... m'agrada dir aquestes coses, em sento important X_D
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Puntuació : 5183
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 15/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Behind you!!

https://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. Empty Re: Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui.

Missatge  lostbrain Ds 04 Feb 2012, 22:09

Benvinguda! Espero que t'ho passis molt bé per aquí i a veure quina feina t'agrada més de les que hi han, que són unes quantes...
Gaudeix molt treballant i comentant! Smile
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7656
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. Empty Re: Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui.

Missatge  Gruay Ds 04 Feb 2012, 23:16

Benvinguda mossa!
Ara que has entrat al fansub ja no cal que siguem bones persones amb tu, a treballar! Cop de fuet

És broma, poma Wink
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9460
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. Empty Re: Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui.

Missatge  Nykai Dg 05 Feb 2012, 00:06

Sho Minamimoto escrigué:Vols editar Chrno? XDDD

De fet, sí, m'agradaría participar en aquest manga. Més que en DBZ, per exemple, que no m'atrau gaire... no sé, no em mola x_D

Dieu-me a on faig més falta i si cal m'agragueu al msn o al skype (normalment hi soc més a l'skype). Si d'això, que m'agregui el cap del projecte, per passarme les imatges o donar-me les instruccións i aquestes coses.

PD: Per si em voleu agregar, em demaneu petició per MP, prefereixo en privat perquè no m'agreguin a lo loco (si fos el cas, que no crec) xD


Editat per darrera vegada per Nykai el Dg 05 Feb 2012, 00:10, editat 1 cop en total
Nykai
Nykai
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 18
Puntuació : 4535
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 13/01/2012
Edad : 29

http://nykai.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. Empty Re: Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui.

Missatge  Al-Vhandrel Dg 05 Feb 2012, 00:07

Benvinguda doncs al fansub, espero que trobis alguna serie que et faci el pes. ^^
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7506
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. Empty Re: Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui.

Missatge  tyrex Dg 05 Feb 2012, 00:35

Molt benvinguda al fansub!!

Si vols agregar-me com a cap d'anime podem parlar d'alguna feina que et faci el pes...

carlesceru5 @hotmail . com

No m'importa massa posar el correu, perquè a part d'spam i msn, no el faig servir per massa més xD
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9167
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. Empty Re: Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui.

Missatge  Rini Dg 05 Feb 2012, 00:49

Doncs benvinuda a la part interna del fansub, on tots som iguals i ens ajudem els uns als altres! Espero que trobis alguna feina que t'agradi i aprenguis a fansubejar com cal.

Res, espero que t'ho passis bé per aquí treballant Razz
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6766
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. Empty Re: Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui.

Missatge  Surrui Dg 05 Feb 2012, 04:37

Nykai escrigué:
Sho Minamimoto escrigué:Vols editar Chrno? XDDD

De fet, sí, m'agradaría participar en aquest manga. Més que en DBZ, per exemple, que no m'atrau gaire... no sé, no em mola x_D

Em vol treure feina la noia XDDDD

Home, si hi ha algun manga que necesitin netejadors et puc donar aquest lloc i jo netejar, a mi no m'importa o.o
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Puntuació : 5183
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 15/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Behind you!!

https://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui. Empty Re: Podría participar, d'alguna manera? Disposada allá on calgui.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum