Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Mireu aixó perque és MOLT serios EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Mireu aixó perque és MOLT serios EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Mireu aixó perque és MOLT serios EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Mireu aixó perque és MOLT serios EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Mireu aixó perque és MOLT serios EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Mireu aixó perque és MOLT serios EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Mireu aixó perque és MOLT serios EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Mireu aixó perque és MOLT serios EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Mireu aixó perque és MOLT serios EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Mireu aixó perque és MOLT serios

5 participantes

Ir abajo

Mireu aixó perque és MOLT serios Empty Mireu aixó perque és MOLT serios

Missatge  Surrui Dv 06 Abr 2012, 02:05



Cada cop estan fotent més merda a tot...
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Puntuació : 5189
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 15/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Behind you!!

https://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Mireu aixó perque és MOLT serios Empty Re: Mireu aixó perque és MOLT serios

Missatge  Gray Slimner Dv 06 Abr 2012, 21:32

No és el primer cop que dic això, però crec que no anirà enlloc, aquesta llei. No hi ha prou presons al món per tancar a tothom qui ha pujat alguna cosa amb copyright. No diguem ja engarjolar a tothom qui s'hagi baixat algun arxiu en la seva vida. És totalment impossible. Suposo que deu ser una mesura intimidatòria.
Ara, toca molt els collons, que ens tinguin tan controlats que no puguem fer res sense que ho sàpiguen ¬¬
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9057
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Mireu aixó perque és MOLT serios Empty Re: Mireu aixó perque és MOLT serios

Missatge  Surrui Dv 06 Abr 2012, 21:53

Ja, esque es aixó... Perqué tenen que anar creant coses cada cop més prohibitibes? (perdó pero no se si s'escriu així XD). Que volen pretendre amb tota aquesta merda? No ho entenc...
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Puntuació : 5189
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 15/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Behind you!!

https://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Mireu aixó perque és MOLT serios Empty Re: Mireu aixó perque és MOLT serios

Missatge  Mortimer Dv 06 Abr 2012, 22:35

Doncs jo diria que el que a dit el Gray es veritat probablement passi com amb la SOPA o al ACTA que van quedar en res pero aixo a sigut gracies a que s'han filtrat noticies d'aquestes lleis pero si per un casual la noticia de una nova llei no es fes publica fins que estigues practicament acceptada seria aprovada i practicament desapareixeria la "llibertat" que hi ha a internet. Trobo que son mesures bastant exagerades contra la pirateria ja que segurament el mateix president o cualsevol dels dirigents de cualsevol païs del mon han descargat algun arxiu amb copyrigth o de fet nomes que hagin escoltat una canço amb copyrigth al Youtube mateix. Bull dir que ningu esta lliure de "pecat" no? I pensant'ho be diria que aixo també afecta a fansubs com aquest que puja arxius a internet i no crec que aquesta llei arrivi a funcionar mai pero si aquesta o alguna similar ho aconseguis ho tindriem molt fotut.
Mortimer
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 234
Puntuació : 4884
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 06/01/2012
Edad : 27
Ubicació : Castellar del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Mireu aixó perque és MOLT serios Empty Re: Mireu aixó perque és MOLT serios

Missatge  Akuma Ds 07 Abr 2012, 09:34

Estic d'acord amb el que diu en Gray, tot això crec que no pasará d'aqui. Altrament això es convertiría en una mesura totalment per barrar un del drets més importante que tenim, el dret a expresar-nos lliurement. A més, no veig clar que puguin ganar tancant Torres les web que ella creguin que vulneren drets d'autor, per que tarde o d'hora tancarien coses que no toquen, i per tanto, hi hauria ''revoltes''.

En total cas, esoero i desitjo que la cosa no es conerteixi ni en la novela que anomena el tío del video, ni en farenhieght 256, pq consideraría que estariem totalment cardats, pro una mica de control ta be considero que es correcte, sino, penseu com uso sentirieu vosaltres si pirategessin alguna cosa que haguéssiu fe amb molt d'esforç i amb molta dedicació.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7117
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Mireu aixó perque és MOLT serios Empty Re: Mireu aixó perque és MOLT serios

Missatge  Al-Vhandrel Ds 07 Abr 2012, 10:46

Respecte això segon que dius Akuma sobre com ens sentiriem nosaltres si pirategessin alguna cosa que hem fet amb esforç i tal. No se a vegades penso que haig de canviar de mentalitat respecte a aquest assumpte i assumir que a partir d'ara qualsevol cosa que pugui fer podrà ser compartida per altres persones lliurement independentment de la meva voluntad i no ho considero dolent pel fet de que impliqui una perdua de calers relativa o altres coses. Entenc però que és un problema complex i que costarà trobar algun mecanisme que ens complagui a tots. Ara bé és cert que no ho sabré fins que m'hi trobi i potser em fotra però l'internet que conec fins ara ja m'agrada tal i com és.
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7512
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Mireu aixó perque és MOLT serios Empty Re: Mireu aixó perque és MOLT serios

Missatge  Akuma Ds 07 Abr 2012, 15:07

Home, és cert que a mi també m'agrada que pugui disposar de certes coses que no en podria gaudir en condicions normals. Amb això vull dir per exemple el manga, que tots sabem que fins arribar aquí, les editorials hi donen moltes voltes, i fins i tot de vegades et cancel·len les sèries i ja et pots cagar en tot, que no et retornen els diners ni segueixen la sèrie (cas de team medical dragon amb Planeta DeAgostini).

També és cert que hi ha jocs que es paguen de sobres amb les compres que es fan, i de vegades la feina que es fa tampoc és tan enorme (lease fifas, que tots em semblen lo mateix...), però tambè és cert que jo com a programador veig que cadacop és més difícil fer productes amb la pirateria existent a internet, i els models de negocis tendeixen a ser tots basats en publicitat, i així costa pagar-se un les garrofes. Pot ser per això mateix jo estic d'acord amb certa regularització.

En tot cas, em sembla que iTunes és un model de negoci excepcional sense anar més lluny, on pagues per lo que t'agrada, ni més ni menys, i crec que estaria bé disposar de més sistemes així (i això que no sóc un fanboy de apple ni molt menys). Per altra banda, i seguint amb això, em sembla que ens prenen el pél amb moltes altres coses, com per exemple els llibres electrónics, on s'estalvien la imprenta, la logística i tota la pesca, i realment només et rebaixen 3 euros. A mi això em sembla una presa de pél de campionat.

Últimament he estat pensant molt en aquest últim tema, perquè fa temps hi vaig estar donant voltes al tema de editorials electróniques i tal, i crec que si es fes més barat tot plegat tothom hi sortiria guanyant. Tan debó tingui temps un dia d'aquests i em pugui posar amb el tema. Fins llavors suposo que hem de lluitar tant per els drets com a autors, com per el dret de que no ens prenguin el pél.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7117
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Mireu aixó perque és MOLT serios Empty Re: Mireu aixó perque és MOLT serios

Missatge  Mortimer Ds 07 Abr 2012, 21:19

Aixo que dius tu Akuma ho trobo be en casos com tu programadors, editorials etc. Pero crec que en el cas de cualsevol music, escriptor o actor per exemple i no parlo dels que ja son coneguts que a aquets diners no els hi fan falta si no gent que o a començat fa poc o no te un extens public potser el fet de el pirateig jo el veij com a element de promocio vull dir si algu posem per cas un music es descarga una canço teva vulguis o no pot ser que ensenyi la teva musica a mes gent i amb el boca a boca aconsegueixi una mica mes de public. I aixo es pot aplicar a cualsevol altre ambit sigui actor o escriptor que algu es descargui una pel·li o un llibre teu pot genera una mica de public i aixi de mica en mica donar-se a coneixer clar que en el cas d'un programador les descargues si que dificulten bastant la feina etc... simplement diria que una regulacio no una completa censura Twisted Evil
Mortimer
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 234
Puntuació : 4884
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 06/01/2012
Edad : 27
Ubicació : Castellar del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

Mireu aixó perque és MOLT serios Empty Re: Mireu aixó perque és MOLT serios

Missatge  Akuma Ds 07 Abr 2012, 23:00

Home, jo crec que el boca a boca també es feia quan la gent comprava discos i no es piratejava tot de forma indiscriminada xD. A més, han aparegut una gran quantitat de formes de autopomocionar-se.

Tan mateix, la majoria de cantants s'emporten una quantitat irrisoria de cada disc que venen, i per tant comencen a optar per els nous canals de difusió, cosa que fa que les grans distribuidores, que eren les que fins fa temps s'emportaven la pasta, estiguin indignades pq no guanyen el que abans, i com que estan tant forrades, i tenen molts advocats al seu servei pre-fereixen forçar a que se segeixi fent servir els métodes clàssics en comptes d'adaptar-se a les tendencies actuals on tenen el camp perdut pq ja hi ha hagut gent que els ha passat la mà per la cara fa temps.

Tampoc estic a favor ni molt menys que hi hagi censura a internet si és el que ha semblat que volia dir, i si, mortimer, jo també prefereixo només cert control hehe.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7117
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Mireu aixó perque és MOLT serios Empty Re: Mireu aixó perque és MOLT serios

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum