Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub

+3
Kvothe
shira-chan
surreak
7 participantes

Ir abajo

Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub Empty Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub

Missatge  surreak Dg 29 Jul 2012, 19:02

Pos això: Minamino, jo t'invoco en aquest tema!

Més que res, perquè si no farem un offtopic brutal a la presentació del kvothe, que no s'ho mereix.

Doncs no sé si em sento gran o què, era una mica una reflexió retòrica en veu alta (i els dits, que anaven sols), però tot i que no sé l'edat de la Minamino, m'atreviria a dir que és de les grans del fansub (adultes, que queda més políticament correcte)... A lo que anava, que desbarro. Que des que es va acabar Harry Potter, no he tornat a seguir una saga de llibres, així esperant que tradueixin el següent. Joc de trons m'he llegit els dos primers, però no m'ha enganxat tant com per esperar el següent amb ganes. I això del Nom del vent, n'he sentit a parlar alguna vegada, però veig que ho havia confós amb l'ombra del vent del Ruiz-Zafón, i anava tot locu, sense entendre res.

D'altra banda, tot el tema de mundodisco em va interessar molt fa uns anys, quan em llegia (no me'n recordo el títol), però hi sortia un mag que es deia Raistlin amb pupil·les en forma de rellotges de sorra, un nan que es deia Flint...
Shru, il·lumina'm una mica, perquè quan entres a la fantasia medieval aquesta no hi ha qui en surti... Mundodisco quants llibres són? Són aquells que parlen d'una mena de món amedievalat, però que s'ubicaria després d'un apocalipsi de l'era moderna?

Ala, no sé què passa avui que estic suelto, ja ho veieu.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16661
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub Empty Re: Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub

Missatge  shira-chan Dg 29 Jul 2012, 20:10

Jo crec que t'estàs fent un embolic, pot ser?
En Rainstlin i en Flint són de la immensa saga de la Dragonlance de les autores Margaret Weis i Tracy Hickman (jo vaig llegir-me un volum i mig de les Cròniques, després venien les Leyendas i no sé què més, bufa) Wink
Mundodisco és la saga i el món de Terry Pratchett Wink Jo m'estic llegint el primer "El color de la Màgia" però no sé pas quants en té... Pel que diu aquí: http://es.wikipedia.org/wiki/Mundodisco 39... affraid

Segurament la Srhu t'explicarà més bé tot plegat Wink
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20228
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub Empty Re: Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub

Missatge  Kvothe Dg 29 Jul 2012, 20:16

Surreak!! He trigat molt, però a la meva presentació havia dit que obriria un tema per explicar això del llibre! Ja ho he fet, i he trigat tant a escriure'l que ens hem solapat Neutral. Si vols tanco l'altre i ho copio tot aquí...
Kvothe
Kvothe
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 74
Puntuació : 4382
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/07/2012
Edad : 28

Tornar a dalt Ir abajo

Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub Empty Re: Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub

Missatge  surreak Dg 29 Jul 2012, 20:19

Nah, tranquil. Jo he invocat a la Minamino i he fallat, o sigui més val anar al teu tema Angelet o no?

Això, shira! Les cròniques de Dragonlance! És que no em sortia...
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16661
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub Empty Re: Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub

Missatge  Shruikan Dc 01 Ago 2012, 00:28

Efectivament, la col·lecció del Mundodisco té 39 llibres publicats en anglès, el més nou que he vist publicat en castellà és el de ¡Zas! (En català no n'he vist ni un). Els llbres en si són bastant curts, no n'he llegit cap que arribi a les 500 pàgines i bàsicament es podria dir que són una paròdia del món i la societat moderns en una ambientació fantàstica/medieval: el Mundodisco, un món que com diu el seu nom és pla, està posat sobre el llom de quatre elefants que a l'hora estan drets sobre la closca d'una Tortuga gegant que surca l'espai. Tal com raja.
Llavors, generalment pots començar a llegir pel llibre que vulguis independenment del seu ordre cronològic sense perdre't pràcticament gens de l'ambientació, la història i els personatges (amb la excepció de La luz fantàstica, que és la continuació directa del Color de la Mágia, i de Tiempos Interesantes, que si no t'has llegit els dos anteriors vas una mica perdut però la gràcia li trobes igual). Hi ha alguns llibres que són històries independents, mentre que d'altres segueixen sempre les aventures del mateix personatge. D'aquesta manera tenim la saga d'en Rincewind, un mag inepte al que sempre li passen desgràcies, la de la Guàrdia de la Ciutat d'Ankh-Morpork, l'equivalent als policies moderns i un grup de gent molt "bariopinta", la de la Mort (el millor personatge de tots!), les tres germanes bruixes que no sé com es diuen, etc.
Les novel·les toquen una gran quantitat de temes, des de política, a la guerra i l'exèrcit, civilitzacions estrangeres, déus i religió, les dones, el feminisme i la igualtat, la vida, la mort i l'existència, i un llaaaaaaarg etcètera. Tot amb dosis altes de sarcasme, sentit de l'humor i mala baba, tot i que cada llibre té la seva "moraleja" (ara no em surt en català, sorry) la seva reflexió que, tot i ser en un món fantàstic i més aviat absurd, ens és molt propera.
En fi, que són llibres molt guais que haurien de ser lectura obligatòria a l'ESO com a mínim. xD El més tostón és el primer, que no explica gran cosa, però la resta milloren! Si més no els que jo he llegit.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7210
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub Empty Re: Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub

Missatge  Rini Dv 03 Ago 2012, 00:53

Com que canalla? Sad
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6776
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub Empty Re: Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub

Missatge  Akuma Dv 03 Ago 2012, 08:39

Rini escrigué:Com que canalla? Sad

http://lema.rae.es/drae/?val=canalla

Ha acertat xDDD
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7121
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub Empty Re: Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub

Missatge  surreak Dv 03 Ago 2012, 09:42

La mitjana d'edat del fansub surt baixeta... Razz

Akuma! No em tergiversis les coses! Cop de martell
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16661
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub Empty Re: Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub

Missatge  Minamino Shuuichi Dv 03 Ago 2012, 12:19

No has fallat Surri!! És que no havia vist el tema encara!! Mwahahahaha!! Estic fent tantes coses a la vegada que ja no sé on haig d'estar i quan! En fi.

Pobre Surri, se sent gran... i només en té 24! Noi, que faràs als 25? Abandonar aquest món o què? Jajajaja...

Doncs pels dubtes que t'han sorgit sobre Mundodisco... bé, la Shru els ha contestat tots. De fet, no fa ni 30 minuts que m'he acabat el de Fausto Eric... i, la veritat sigui dita, m'he fet un fart de riure. Jo només en tinc cinc... però com te'ls pots anar llegint de manera independent, tant hi fa. Són força entretinguts. El primer, "El color de la magia" està molt bé... però un dels que més m'ha agradat ha estat "Regimiento Monstruoso"... oh, Maladicto, quina llàstima!

I pel que fa a La Crònica de l'Assassí de Reis... bé, no fa falta estar gaire despenjat del món de la fantasia per no haver-ne sentit a parlar. Jo vaig conèixer la saga per pura casualitat amb un reportatge de El Periódico" quan va sortir. I com que el meu racó preferit de l'FNAC és el de literatura juvenil (tot i no encaixar en el rang d'edat... teòricament xD), me'l vaig comprar. Evidentment, quan vaig llegir que en Kvothe tenia els cabells vermells i els ulls verds... la meva ment va fer una sèrie d'associacions, a cada cual más perversa, i vaig decidir que no podia no tenir aquell llibre. Total, que quan va sortir el 2n en anglès, me'l vaig demanar pel meu aniversari... jujujuju.

I ara estic amb Joc de Trons!!... i com que no t'ha enganxat!!?? Però si és una delícia! Encara que de fantasia més aviat poc... però, de fet, tant és: mai hauria pensat que el tema política, conspiracions i matrimonis concertats podria ser taaaaaaaaaaan addictiu! A més, si a això li sumes ********* i ******** i en Jon Neu, tens la barreja perfecta perquè la Minamino devori el llibre! En quan pugui, em compro el 4t, jeje.

Però tens raó, ja que en Kvothe ha obert tema, s'haurà d'anar cap allà a fer-la petar.

By the way, si algú vol llegir fantasia de la bona, de la mà de tota una mestra en el tema, us recomano "La trilogia de la Tinta": Corazón de tinta, Sangre de tinta i Muerte de tinta, de Cornelia Funke! És sublim! M'entusiasma llegir els llibres d'aquesta bona dona... el millor de tots El Senyor dels Lladres, que té lloc a Venècia: és un diamant en brut... si fins i tot tinc la pel·lícula en DVD!! Sóc molt friki d'aquest llibre; pel cap baix, me'l llegeixo un parell de cops l'any.

També està molt bé una saga sobre bruixes, vampirs i màgia més enfocada al món adult; parlo de El Descobriment de les Bruixes. A primera vista, sembla un llibre sobre fantasia més però... és adult, per dir-ho d'alguna manera, no hi ha la tonteria intrínseca dels llibres per adolescents, on tot acaba sent de color rosa. El segon llibre es diu Shadow of Night i va ser publicat el passat 10 de Juliol en anglès. A veure si arriba aviat ^^. Resulta que l'autora, la Deborah Harkness, investiga sobre tractats de literatura medieval i va trobar una còpia d'un còdex molt buscat... total, que el va usar com a pilar central de la seva novel·la. I així va sortir el llibre. És un totxo considerable però el recomano amb totes les lletres: Shru, em jugo amb tu un pèsol que t'agradarà força. Segur.

I què més us puc recomanar...? La trilogia del Senyor dels Anells, que és una passada. Memòries d'Idhun, una altra joia. I, tot iq ue no casa molt amb el gènere, Orgullo y Prejuicio y Zombis... boníssim! A més, té il3lustracions i tot! xD

Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6504
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub Empty Re: Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub

Missatge  Shruikan Dv 03 Ago 2012, 21:22

Minamino Shuuichi escrigué:
Doncs pels dubtes que t'han sorgit sobre Mundodisco... bé, la Shru els ha contestat tots. De fet, no fa ni 30 minuts que m'he acabat el de Fausto Eric... i, la veritat sigui dita, m'he fet un fart de riure. Jo només en tinc cinc... però com te'ls pots anar llegint de manera independent, tant hi fa. Són força entretinguts. El primer, "El color de la magia" està molt bé... però un dels que més m'ha agradat ha estat "Regimiento Monstruoso"... oh, Maladicto, quina llàstima!

Oh, oh! Regimiento Monstruoso! Jo també me l'he llegit, em va encantar! Gran Maladicto, gran! xD Tot i que la Polly també m'agrada molt. I continuo pensant que fan bona parella... :/

I la d'El senyor dels Lladres també me'l vaig llegir fa temps, tot i que tampoc el vaig trobar tan espectacular com per arribar al teu punt de llegir-lo dos cops l'any. Ara que hi penso, em recorda a l'Assassin's Creed amb això de gent engalanada saltant per les teulades d'Itàlia.

Déu ni do la de llibres dels que hem parlat! Aquests dies miraré d'anar a la biblioteca a veure si en trobo cap, que molts d'aquests em sona haver-los vist.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7210
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub Empty Re: Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub

Missatge  Minamino Shuuichi Ds 04 Ago 2012, 10:16

Shruikan escrigué:
Minamino Shuuichi escrigué:

Oh, oh! Regimiento Monstruoso! Jo també me l'he llegit, em va encantar! Gran Maladicto, gran! xD Tot i que la Polly també m'agrada molt. I continuo pensant que fan bona parella... :/

Jo també!!!! Quan vaig llegir allò que tu i jo sabem d'en Maladicto, vaig fer un crit!! Noooooooooo és possible!! xD... que gran que és! Ho té tot! Penso que en Pratchett el podria fer sortir de nou.

Dona, a mi El Senyor dels Lladres em va impactar moltíssim quan el vaig llegir (més que res, per l'edat), i ara s'ha convertit en un dels meus llibres cliché: és com la gent que està enamorada d'Alicia al País de les Meravelles; jo me l'he llegit i no n'hi ha per tant, sincerament. Trobo que és una fumada mooooooooooolt gran, la veritat. Peeeeeeerò...

Entre els uns i els altres, estem fent una llista de llibres per anar llegint que tela xD
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6504
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub Empty Re: Saga aquesta famosa que coneix tota la canalla del fansub

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum