Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip. EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip. EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip. EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip. EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip. EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip. EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip. EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip. EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip. EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip.

2 participantes

Ir abajo

Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip. Empty Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip.

Missatge  Reng Dc 08 Ago 2012, 12:56

M'agradaria fer una petita introducció abans d'exposar el "quid de la qüestió".

Soc una persona molt aficionada als videojocs. Des dels 4 anys que he tingut consola. Vaig començar amb una Super NES, amb el Super Mario, Mario Kart, Donkey Kong i similars. Poc després (6 o 7 anys) em van regalar una Game Boy "Totxo", amb la que vaig jugar hores i hores (la de piles que vaig gastar!). Em vaig actualitzar a la Game Boy Color (Pokémon, edició blava) i Nintendo 64 (Pokémon Stadium), i vaig comprar jocs i més jocs passant-m'hi hores i hores. Després vaig passar-me a l'ordinador i la PS2. A l'ordinador recordo que el primer joc al que vaig jugar era un d'uns prehistòrics, que havia d'anar recollint pedres per fer destrals, fusta per fer foc, i demés. Després el meu millor amic i jo vem descobrir la saga Age of Empires. No sé si he jugat tant al World of Warcraft com a l' AoE2: The Conquerors. Entre el WoW i l' Age, vaig passar per jocs shooter com Quake II i III, Doom II, i el meu preferit del gènere, Return to Castle Wolfenstein, o per jocs F2P com MU Online. A la PS2 vaig viciar molt a la saga de PES, i al Final Fantasy X (tinc una partida de 1104 hores xD). Ara bé, des que vaig començar al WoW (2005), he deixat la resta de jocs a banda gairebé al 100%. Només en moments molt puntuals jugaba a algun altre joc.
Desde 2005, però, ha passat molt de temps. Concretament, 7 anys. Com podreu imaginar, 7 anys jugant al mateix videojoc són molts, i si el joc no es renova de forma que t'agradi, acabes aborrint-lo. I en el meu cas, World of Warcraft no és una excepció. El joc en si segueix estant força bé, però la majoria de canvis que han anat fent, sobretot els últims 4 anys , m'han portat a l'aborriment i "falta de motivació" per seguir jugant. En aquest últim any (agost 2011) només he jugat 3 mesos, i de manera molt fluixa (entrar, jugar 30 minuts a primera hora de la tarda, sortir, tornar a entrar després de sopar i jugar 30 minuts més), de manera que no em renta.

I ara, al tema:
Fa uns dies vaig descobrir la sèrie Sword Art Online. La història es basa en el protagonista comprant un MMORPG que funciona com a realitat virtual (et poses un casc i et connectes al món), i per una sèrie de circumstàncies, no pot deixar de jugar.

Fa bastant que no jugo a MMORPGS (l'últim va ser el SWTOR que el vaig comprar d'oferta per provar-lo. Està bé, però trobo que li falta impressionisme. Després de veure lluites en les pel·lícules, els combats dins el joc són molt "sosus"), i després de veure la sèrie, vaig pensar "i si em busco un MMORPG F2P?".
He estat buscant diferents opcions. He vist el Last Chaos, Runes of Magic, l'Aion (que l'han passat a F2P + P2W) i no recordo quins altres... Però tots tenen un problema en comú:
En tots es depèn de l'equip i nivell del personatge.

Ara ve quan algú em diu "Però no se suposa que els MMORPG han de ser així?"
Jo fins fa poc, també pensava això. Però no sé perquè, després de veure SAO (abreviatura de la sèrie), he pensat que potser hi hauria algú que va tenir la genial idea de fer un joc en el que l'equipació i el nivell fóssin secundaris, i que l'habilitat del jugador fós la font principal "de poder" del personatge.

Per tant, la pregunta clau del tema és...
Algú coneix un MMORPG (a poder ser F2P) de fantasia (màgia, edat mitjana o similar) en el que l'atractiu principal sigui l'habilitat del jugador i no l'equip, classe, rol del personatge? Que per exemple, un jugador que vagi vestit amb robes lleugeres (com un jedi, per exemple) i una espasa (com les de l'edat mitjana), sigui igual de fort que un tio amb una armadura que no se sap ni com la pot arrossegar, amb una destral de dues mans que és més gran que el portador.

Reng
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 41
Puntuació : 5213
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip. Empty Re: Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip.

Missatge  Akuma Dc 08 Ago 2012, 13:26

Pots jugar al Guild Wars 1, aquest mes treuen el 2, que pel que m'han dit segueix sent bastant equalitari tot i que els personatges tinguin diferent nivell. En quant al guild wars 1, no et diré que no hi hagi nivells, però bàsicament només n'hi ha 20, i al menys jo sóc capaç de pujar els personatges fins aquest nivell en 1 o 2 dies, si tens totes les extensions, pots pujar en una tarda.

Lo que m'agradava a mi del GW és primerament que és FreeToPlay, i per altra banda, que depenies més de la forma en que fessis servir les habilitats, que d'aquestes. Tampoc hi influeix categòricament l'equip del personatge. No sé, a mi m'agradava molt jugar-hi, però ara per falta de temps no puc jugar-hi ^ ^'. Esperem que quan surti el dos hi pugui jugar, ni que sigui una mica cada dia. Ara tens l'avantatge que el primer deu estar a un preu molt baix, per això que deia que surt ara el segon, i a sobre, si vols no cal que juguis amb ningú, ja que et donen uns bots que t'acompanyen, que els anomenen herois. Tanmateix, pots personalitzar les seves habilitats i alguna coseta més, amb lo qual és un altre repte fer-te el teu party suficientment bo per no dependre de ningú, i si t'avorreixes de jugar sol sempre pots trobar algú, tot i que no sé si hi deu jugar gaire gent encara, tot i que de vegades surt més a compte jugar sol, pq hi ha cada paquete... xD

Espero haver ajudat amb això.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7122
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip. Empty Re: Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip.

Missatge  Reng Dc 08 Ago 2012, 13:41

Li he donat al botó Thanks, però per si de cas, gràcies per l'aportació.
He vist que tenen una opció trial, així que el provaré.

En referència als nivells, no és el "defecte" que més m'importi. El que em preocupa molt és el que passa als grans jocs. Que si una classe només funciona bé amb una configuració d'habilitats concreta, que si una classe és superior a l'altra...
El que busco és un joc en el que puguis fer-te el personatge com et roti, sense que repercuteixi en possibilitats de fer-ho igual de bé que una altra persona que es faci un personatge amb altres habilitats.
En el WoW, per exemple, els problemes que trobo és que cada classe de personatge només té uns talents concrets viables. "Arms" en el cas del Warrior, o "Affliction" en el cas del Warlock. Si no portes aquests talents, ets inútil en JcJ. Alhora, un Warlock no té res a pelar contra un Rogue, de la mateixa manera que un Warrior no té res a fer contra un Mage.
Busco un joc equilibrat, on totes les classes ho facin igual de bé, i que l'única diferència sigui que un personatge utilitza màgia, un altre una arma gran, un altre una de petita, alguns dues armes, etc. I això, no ho té cap joc que jo conegui d'aquest gènere.

Reng
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 41
Puntuació : 5213
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip. Empty Re: Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip.

Missatge  Akuma Dc 08 Ago 2012, 14:14

Doncs aleshores aquest és el teu joc des del meu punt de vista. He vist mags petant tancs guerrers, guerrers matant a mags, etc. Ja et dic, jo el trobo molt equilibrat, a més, pots tindre dues professions, que fa que puguis intentar arreglar petits mancances de la teva raça.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7122
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip. Empty Re: Existeix? MMORPG Fantasia sense dependència d'equip.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum