Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona

+5
Gray Slimner
tyrex
Akuma
shira-chan
moddius
9 participantes

Ir abajo

11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona Empty 11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona

Missatge  moddius Dj 06 Set 2012, 04:31

Bon dia,
no sé si el tema va en aquesta secció o si tans sols es poden obrir temes d'aquesta índole... si no es pogués demano disculpes Llegint el diari

Al tema, vosaltres assistireu a la manifestació?
Es prevén mes de 3 millons de persones, la mes multitudinari de tota la democràcia mes hi tot que la del '77

Personalment mai he assistit a una manifestació però aquest tema hem toca tant d'aprop que faré l'esforç d'assistir-hi, crec que entre tots (i amb uns bons polítics) es possible el canvi.

Adjunto el vídeo de la convocatòria i el manifest de la manifestació.



http://ca.wikipedia.org/wiki/Manifestaci%C3%B3_%22Catalunya,_nou_estat_d'Europa%22[url][/url]
moddius
moddius
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 33
Puntuació : 4513
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 31
Ubicació : Catalonia

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona Empty Re: 11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona

Missatge  shira-chan Dj 06 Set 2012, 11:59

Alguns de nosaltres sí que hi anirem. Alguns amb amics, d'altres ens hem agrupat alguns d'aquí del fansub i hi anirem plegats. Segur que dir "ja ens veurem per allà" és del tot fals, però bé, allà hi serem uns quants cridant! Murmuracions
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20224
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona Empty Re: 11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona

Missatge  Akuma Dj 06 Set 2012, 19:25

Jo realment m'ho estic pensant molt si anar o no anar, ja que tot i que voldria reivindicar el dret a la independència, crec que amb els polítics que tenim actualment, sense carisma, i sense visió en cap sentit que no sigui el del benefici pròpi no anem enlloc. Realment, no sé si amb la gent que governa actualment la independència seria una cosa bona o més aviat tot el contrari.

Està clar que sempre se'ns ha venut com els dolents de la película, però tambè he tingut el gran honor de conèixer gent molt maca de la resta d'España que no s'han deixat menjar el tarro per els polítics amb la intenció de desviar la fúria de la ciutadania envers ells cap a nosaltres. Però malauradament tambè he vist molta gent que si que són d'aquest grup de persones.

Segurament hi acabi anant, però per reivindicar un canvi general. Sobretot en la forma de política actual. Crec que ara és el moment en que nosaltres, els més joves hauriem de fer pinya, i intentar canviar les coses.
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7117
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona Empty Re: 11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona

Missatge  shira-chan Dj 06 Set 2012, 20:01

Jo vull deixar clar que no tinc cap tipus de mania a cap espanyol, tot al contrari. Però els vull com a veïns i ja està Razz També em cauen molt bé els francesos, els alemanys, etc, etc, els espanyols no haurien de ser diferents.

Bé, això és generalitzar, eh, no és que em caigui bé tothom i ale, el que vull dir és que no faig diferències entre nacionalitats. No és una mani contra Espanya i els espanyols, per mi és una mani pq ens deixin anar d'una vegada que tots estarem més contents.

Sí que és veritat que els polítics, caca, però precisament per això sortiré al carrer, pq és la gent la que està parlant ara. ^.^
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20224
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona Empty Re: 11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona

Missatge  tyrex Dj 06 Set 2012, 20:04

No cal deixar-se menjar el tarro. En el moment que el català està sent atacat per totes bandes (mireu balears i la franja) i que ja ens pispen 16.000.000€ anuals, o el que és el mateix, un 8% del pib anual, no cal pas buscar odis. Volem respecte, no? Razz
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9173
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona Empty Re: 11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona

Missatge  Gray Slimner Dj 06 Set 2012, 21:12

Tota la raó, Tyrex! No cal buscar odis (existents o inexistents, aquí ja no m'hi fico) ni recórrer a les ideologies, és una qüestió purament econòmica!
Tant de bo només fossin 16 milions d'€ els que ens pispa l'estat espanyol cada any! Segons les balances fiscals fetes públiques l'any 2008, en són 22.000 milions!

Us recomano donar un cop d'ull a aquest Power Point del Cercle Català de Negocis. De ben segur que no us deixarà indiferents Wink
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9057
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona Empty Re: 11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona

Missatge  Rini Dv 07 Set 2012, 17:08

Jo sóc partidaria d'anar-hi tants com puguem.
Deixeu-vos estar dels polítics d'"ara vinc, ara no vinc"... El que compta és demostrar que la població catalana està descontenta amb tot això que passa. Que se'ns pixen a sobre la cultura i la llengua catalana, i és més, ens prenen els diners!
Però el que encara em fa enfadar més, és que des de fora ens veuen com que "només demanem".

Arf, m'indigna tot. No sóc cap experta en cap dels temes, però qualsevol és capaç de veure que el bullying contra els catalans és present. És trist, però és així. I el creen els polítics. I el pitjor no són els temes econòmics, sinó la suma de l'odi al catalanisme amb els diners. És un paquet.

Almenys, un dia com l'11 de setembre... Demostrar que no en som aliens i que ens adonem de tot el que passa al nostre entorn.
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6772
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona Empty Re: 11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona

Missatge  Minamino Shuuichi Ds 08 Set 2012, 10:03

Rini escrigué:Jo sóc partidaria d'anar-hi tants com puguem.
Deixeu-vos estar dels polítics d'"ara vinc, ara no vinc"... El que compta és demostrar que la població catalana està descontenta amb tot això que passa. Que se'ns pixen a sobre la cultura i la llengua catalana, i és més, ens prenen els diners!
Però el que encara em fa enfadar més, és que des de fora ens veuen com que "només demanem".

Arf, m'indigna tot. No sóc cap experta en cap dels temes, però qualsevol és capaç de veure que el bullying contra els catalans és present. És trist, però és així. I el creen els polítics. I el pitjor no són els temes econòmics, sinó la suma de l'odi al catalanisme amb els diners. És un paquet.

Almenys, un dia com l'11 de setembre... Demostrar que no en som aliens i que ens adonem de tot el que passa al nostre entorn.

Exactament. Aquest és el problema, que fa anys que Catalunya pateix bullying constant i fora d'aquí es veu com la cosa més normal del món, com si aquesta fos la única manera de tractar amb Catalunya.

Evidentment, hi ha gent "bona" i "dolenta" arreu, això és innegable... però! tot i que la paciència és la mare de la ciència, arriba un punt en que la corda està massa tensada i es trenca. No sé si la independència seria la solució, però el que està clar és que necessitem un tracte d'igualtat, que d'això no n'hi ha. I no només a nivell polític sinó també social. I em refereixo als tòpics: com a broma, jo sóc la primera que els fa servir, l'humor és l'humor. Però basar la teva opinió en quelcom que no és més que una burla i que ni tan sols saps si és real... d'això se'n diu demagògia; i els polítics en saben molt d'aquest tema. Vosaltres sabíeu que el nostre Sr.President del Govern, tant que malparla de Catalunya i dels Catalans, ha vingut a la Clínica Tekknon de Barcelona perquè la seva Sr.Esposa donés a llum els seus fills aquí? No els fa catalans de naixement, això? Aquest home és un dels majors hipòcrites que ha tingut aquest país, només superat per l'Home del Bigoti.

Desafortunadament, treballo el dia 11 i no podré anar enlloc més que de casa a la feina i viceversa.

Reivindiqueu de part de tots els que no podem venir... i no us fiqueu en merders! ^_^
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6500
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona Empty Re: 11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona

Missatge  Manto-kun Dg 09 Set 2012, 21:06

En primer lloc gaudiu de la manifestació perquè ja hauré de baixar a Bcn la setmana següent i doncs amb el que em costa desplaçar-me fins a la capital, em surt millor que em quedi aquí i ja baixi per la Mercè.
Tot i què m'agradaria anar-hi, des de fa uns anys cap aquí m'he moderat molt i sovint penso que hi hauria altres vies si el Govern d'Espanya no fos tant centralista ni homogèni ni hi hagués tants sectors de la política que s'encarreguin d'enverinar la gent.

Ja que la gent d'Espanya està enverinada des de fa molts anys i tot gràcies als mitjans de comunicació i la classe política, que titllant-los d'incompetents i aprofitats és poc, ha fet una feina excel·lent a l'hora d'inculcar unes idees equivocades sobre com és Catalunya i els catalans. El resultat? Les últimes eleccions generals on gràcies a la manca de participació i al vot de càstig, el PP va plagar el país de blau cel.
La independència pot ser una solució? Sí, però si Espanya fos un país on els seus dirigents féssin ressò a l'amor, a la heterogeneïtat del conjunt de l'estat, de les cultures que en formen part, tradicions, llengües i dialectes i etcètera, no caldria partir cap país i això que us dic seria el més obvi. Però el cas és que no.

Jo ja he penjat l'estel·lada al balcó, no per reclamar la independència per inèrcia, compte demanar les coses per inèrcia i sense un perquè és un error greu que molta gent comet i aquí a Catalunya passa, per declarar que visc en un país malalt i que tot el que és fa és simbòlic i per predicar que és comencin a fer passos ferms d'una vegada i fer que el els catalans vulguin (tant si volem independència com si no).

Ja que un dels problemes que tenim a Catalunya és que aquí sempre han faltat pebrots per fer les coses i aquesta mani comenci a ser un punt d'inflexió en aquest àmbit tan català.

I per acabar, aquesta manifestació, desitjo que els mitjans la mostrin tal com és o si no és convertirà en una manifa independentitsta qualssevol i Déu vos guard que no hi hagi violència, perque si no la classe política la farà passar pel garrot que va fer passar al moviment del 15M.

Passeu-ho genial sobretot ^^ i penseu que no ha de ser una cassolada convencional.






Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6595
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona Empty Re: 11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona

Missatge  Vitus Dl 10 Set 2012, 16:28

Vindré! I aviam si reneixo i us puc ajudar en el fansub xD
Vitus
Vitus
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 11
Puntuació : 4862
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 14/02/2011
Edad : 1012
Ubicació : Llimiana

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona Empty Re: 11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona

Missatge  tyrex Dl 10 Set 2012, 18:22

Genialíssim! Jo estaré amb en Vitus, la Shira-chan, la Rini, en Gruay i en Gose. Hem quedat a les 16:30h a passeig de Sant Joan amb Còrsega, ara falta quedar amb els que vingueu exactament.


Vitus, si vols entrar al fansub, fes-ho a la secció de "Uneix-te a LlPnF!" Brindis
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9173
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona Empty Re: 11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona

Missatge  Gray Slimner Dc 12 Set 2012, 01:54

Ostres nois! Sabeu a qui he vist, avui, a la mani? Al "gran" Arnau Tordera! xDDD

Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9057
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona Empty Re: 11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona

Missatge  Rini Dc 12 Set 2012, 12:26

Ostres, de debò? hahaha
Nosaltres vam veure aquest paio:


I a més... Fent un castell hehe
Rini
Rini
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1275
Puntuació : 6772
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 07/03/2011
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona Empty Re: 11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona

Missatge  Gray Slimner Dc 12 Set 2012, 16:18

Hòstia quin paio! No l'havia vist mai... Quin crac! xD
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9057
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona Empty Re: 11 de Setembre, manifestació per l'independència a Barcelona

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum