Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


XVIII Saló del Manga de Barcelona

+15
Cano
Hanako
Ragna
Rini
Reng
Shruikan
Sakuragi
tyrex
surreak
Gray Slimner
Manto-kun
Gruay
shira-chan
Akuma
lostbrain
19 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  surreak Dl 29 Oct 2012, 09:42

Hi ha algú que hi vulgui anar el dijous?

surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Fecha de inscripción : 08/06/2009

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  shira-chan Dl 29 Oct 2012, 10:55

Dijous no hi ha en Mashima, murimuri. I tampoc hi ha els dobladors de One Piece... Llengota

Que no et va gens bé, el dissabte? T_T

shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Fecha de inscripción : 01/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  surreak Dl 29 Oct 2012, 11:47

Bueno... és que el dijous em va espectacularment bé. I el dissabte, doncs no gaire...
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16657
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  Hanako Dt 30 Oct 2012, 22:52

Res de dijous! Heu de venir dissabte i passar-vos pel grupal de Bleach!!! Visca!


Estic molt il·lusionada!! M'he passat l'estiu estalviant per poder anar al Saló! Vull que arribi JA! Tortuga feliç
Hanako
Hanako
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 66
Puntuació : 4641
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 17/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Palma

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  shira-chan Dt 30 Oct 2012, 22:58

Ens has aixafat la sorpresa, Hanako... (de fet l'estic aixafant jo ara... però em fa il·lu dir-t'ho i així que també ens espereu si apareixem tard). Pensàvem passar a les 5 per ficomic, i tant (he vist el cosplay d'en Byakuya dient-ho que poseu als mangues). Així ens saludem i ens presentem, etc! Hehehe!

A per totes al saló!!

Tu de què faràs cosplay? Jo encara no ho sé però tinc unes capes de capità de Bleach, així que me les posaré per trobar-me amb vosaltres i tal ^.^ Segurament aniré de Megane com sempre... Razz O d'Erza, per anar de conjunt amb en Mashima, però el d'Erza no mola ni la meitat... :S A més, amb el Fairy Megane també hi té relació, l'Adachi amb en Mashima... hum... no és mala idea...

Tyli... hehehehehe, Escèptic em tornaràs a fer de Shinagawa? Reverència Reverència Consolació
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20224
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  Hanako Dt 30 Oct 2012, 23:15

Perfecte!! Em fa molta il·lusió, ni us ho imagineu!!!!! Us esperaré fins que arribeu, no patiu!!! El dissabte a les 17h. a Ficomic (crec que serà al pis de dalt, o això diu el mapa que han publicat). No serem molts, però passarem una bona estona!


A mi se'm coneixerà molt fàcilment, vaig d'Ukitake (com no! xDD) amb l'incordi de perruca blanca i tot. En Minato va d'Urahara Capità amb les geta de fusta! No té pèrdua! En tot cas, també hi anirem divendres (per si canvieu de plans, que jo dijous me'n vaig cap a Barcelona i no sé si em podré tornar a connectar) i duré el mateix cosplay els dos dies (espero que no hi hagi cap altra dona Ukitake petitona amb un Urahara Capità perquè sinó he triomfat... Neutral )

Fins dissabte!!! Adéu
Hanako
Hanako
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 66
Puntuació : 4641
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 17/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Palma

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  lostbrain Dg 04 Nov 2012, 23:33

Eiis! Que tal el saló nois?¿ Al final no vaig poder quedar... i mireu que hi vaig anar tres dies xD.
Però el dissabte que hi anàveu vosaltres vam estar fent cua per la trobada de dobladors de One Piece, i va valer la pena. A primera fila estàvem. Simplement genial, i autògrafs de cada un. Del Brook, del Franky, de l'Usopp, de la Nami, d'en Chopper, d'en Luffy, d'en Sanji... La tripulació sencera! Menys la Nico Robin que no va poder assistir.
I avui que encara no m'ho crec, firma d'en Mashima-sensei!!! Li hem preguntat per l'estada a Catalunya i diu que genial, no s'esperava tan bona rebuda. I a la pregunta de perquè fas els pits de les noies tan grossos xD ens a respòs que es un secret xD Quin tio.

En resum, un dels millors salons del manga!
I vosaltres que tal, no vau fer fotos?
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7662
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  Cano Dg 04 Nov 2012, 23:42

Lo dels dobladors va ser la hòstia. Poder parlar amb ells... fua. Es que després de la conferència van estar tots a baix signant autògrafs, fent-se fotos amb la gent i xerrant. També tinc signes de tothom... hasta del Marc Gómez el que canta a BDZ Kai. El doblador del Brook té la mateixa veu parlant normal XD. I el del Usopp fotia por (a més que és molt forçada la veu...).
Tot i així el doblador que més esperava veure era el d'en Ruffi. Que me'n vaig poder fer una foto amb ell amb un ultim alè del mòvil... menys mal.
Cano
Cano
ANMV-Vídeo
ANMV-Vídeo

Nombre de missatges : 850
Puntuació : 5675
Reputació : 19
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Capital de l'est, barri especial de l'arrossar gran, dalt de l'estany.

http://myanimelist.net/profile/Cano

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  Min3 Dg 04 Nov 2012, 23:47

Jo vaig assistir dissabte, una passada, llastima que no vaig poder entrar a la taula rodona, estava a rebentar de gent i anava en un grupet força considerable...
Min3
Min3
N - Neteja
N - Neteja

Nombre de missatges : 948
Puntuació : 4980
Reputació : 31
Fecha de inscripción : 21/08/2012
Edad : 26
Ubicació : Tarragona/Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  Mortimer Dl 05 Nov 2012, 14:19

Jo vaig seri el divendres Very Happy que gran va estar molt be i molt millor que alla a Hospitalet que depen de com Casi no es podia respirar de la gent que hi havia. Haviam si per la Japan Weekend o al proxim saló puc quedar amb alguns que m'encantaria coneixervos. Smile
Mortimer
Mortimer
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 234
Puntuació : 4884
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 06/01/2012
Edad : 27
Ubicació : Castellar del Vallès

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  Hanako Dt 06 Nov 2012, 11:01

Jo va ser la primera vegada que hi anava i m'ho vaig passar molt bé!! Increïble, no m'esperava que fos així!! I a més us vaig poder conèixeeeeer!! Després, quan va passar l'eufòria del grupal, vaig tenir l'ocurrència que, si ho hagués pensat abans, potser ens podríem haver vist abans del grupal i parlar amb més temps!! Per l'any que ve podríem mirar de dinar o alguna cosa així, si us fes ganes!!

A més, el grupal de Bleach va anar beníssim! Jo m'esperava unes 15 persones i al final vàrem ser el doble! Hi va haver un moment que em vaig posar nerviosa i tot quan vaig veure tantíssima gent! El pitjor va ser quan vaig haver d'agafar l'avió per tornar a casa Adéu trist

Espero poder tornar (ejem, tornaré) l'any que ve!! Visca!


Per cert, tenc la foto que ens vàrem fer!!! Com us la faig arribar?? ^^
Hanako
Hanako
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 66
Puntuació : 4641
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 17/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Palma

http://seireiteinofansub.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  shira-chan Dc 07 Nov 2012, 00:18

Si la pots penjar a Imageshack (per exemple) i passar-me el link per MP i la distribueixo als interessats o envies el MP a tots els interessats tu mateixa (Rini, Gruay, tyrex, Gray Slimner, shira-chan).
Si no ho faré jo, no problem Wink

I moltíssimes gràcies per passar-nos-la!!

Sí! Fua! A nosaltres també ens va fer molta il·lu veure'us! Els que porten Bleach tan puntualment i des de les Illes!! Internet fa que les coses semblin a la vora però cal un Saló per veure'ns les cares de debò!

I tant, si tornes l'any que ve, quedem abans de la macrotrobada i xerrem!! Very Happy

Una passada, eh, tan de Bleach... feia temps que no m'emocionava tan veure cosplays de Bleach, n'hi havia cada un que flipa, col·lega. Si ens penges aquí alguna de les fotos dels cosplays també molarà molt, així tots els que no van venir també podran flipar ^.^
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20224
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  Totti Dv 09 Nov 2012, 13:29

Ostres, no sabia que hi havieu anat, si ho arrib a saber pas a saludar-vos.

Bé doncs, jo al saló a part de tot l'ambient que va estar molt bé i hi havia de tot. Vaig anar a la taula rodona de One Piece ,no sé si algú de vosaltres hi va estar, però a mí em va encantar ^^. Esper que puguin repetir això més cops.

Això sí, vaig estar com unes 3 o 4 hores fent cua per poder entrar-hi.

EDIT: acab de veure que més d'un hi va estar i que després es va quedar demanant firmes. Doncs, segur que ens varem cruçar per allà ja que jo em vaig quedar bastant de temps demant firmes a tots els dobladors. Em va faltar el cantant, mira que sabia qui era, pero sem va escapar xD.

Totti
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 46
Puntuació : 4505
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 21/04/2012
Edad : 34
Ubicació : Shin Sekai

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  Cano Dv 09 Nov 2012, 14:25

Jo i el lost erem els primers de la fila, no sé si ens recordes, per que, que recordi, fins a dos hores avans la cua no era gaire gran.

Jugaveu a pokemons amb DS cada un? Jaja
Cano
Cano
ANMV-Vídeo
ANMV-Vídeo

Nombre de missatges : 850
Puntuació : 5675
Reputació : 19
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Capital de l'est, barri especial de l'arrossar gran, dalt de l'estany.

http://myanimelist.net/profile/Cano

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  Totti Dv 09 Nov 2012, 19:11

Val val ja sé qui ereu doncs, anaveu amb una noia que no deixava que es colés ningú (menos mal perque molts es feien els suecs per passar davant). Jo estava just després dels nois que jugaven a la DS (eren 4 crec).

Pot esser que el Lost o tu em deixassiu un bolígraf pels autógrafs. Jo no en portava i quan vaig veure que firmaven com si res, vaig començar a demanar bolígrafs (no em quedava altra opció xD).


Editat per darrera vegada per Totti el Dv 09 Nov 2012, 19:13, editat 1 cop en total

Totti
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 46
Puntuació : 4505
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 21/04/2012
Edad : 34
Ubicació : Shin Sekai

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  Manto-kun Dv 09 Nov 2012, 19:11

Eii nois! M'en alegro que us ho hàgiu passat genial al Saló! Jo al final no vaig baixar perquè baixo aquest cap de setmana i si venia dos caps de setmana seguits... pff, money, money xDDD

Aviam si per la Japan Weekend podem quedar uns quants i aviam l'any vinent Smile

Em van dir que no hi avia gaire Cosplay aquest any...
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6595
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  Cano Dv 09 Nov 2012, 19:54

Sí, erem 3 amb la noia... es que hi havia gent que veia toooota la cua que hi havia ja formada i pasaven al davant... jajaja, cheee quietoo.
I sí, també vaig deixar el boli unes quantes vegades a unes quantes persones.
Cano
Cano
ANMV-Vídeo
ANMV-Vídeo

Nombre de missatges : 850
Puntuació : 5675
Reputació : 19
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Capital de l'est, barri especial de l'arrossar gran, dalt de l'estany.

http://myanimelist.net/profile/Cano

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  Natsu_Dragneel Dg 11 Nov 2012, 15:08

Jo vaig anar dissabte Very Happy Potser ens vam creuar i no ho vam saber xD.
Natsu_Dragneel
Natsu_Dragneel
Castafiore
Castafiore

Nombre de missatges : 258
Puntuació : 5285
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 29/08/2011
Edad : 26
Ubicació : Magnòlia, Fiore

http://www.animecatft.es.tl

Tornar a dalt Ir abajo

XVIII Saló del Manga de Barcelona - Página 2 Empty Re: XVIII Saló del Manga de Barcelona

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum