Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Presentació oficial del XIX Saló del Manga EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Presentació oficial del XIX Saló del Manga EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Presentació oficial del XIX Saló del Manga EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Presentació oficial del XIX Saló del Manga EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Presentació oficial del XIX Saló del Manga EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Presentació oficial del XIX Saló del Manga EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Presentació oficial del XIX Saló del Manga EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Presentació oficial del XIX Saló del Manga EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Presentació oficial del XIX Saló del Manga EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Presentació oficial del XIX Saló del Manga

+8
shira-chan
Min3
Gray Slimner
Eisens
Intervención
Nina-chan
Minamino Shuuichi
lostbrain
12 participantes

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  lostbrain Dj 04 Jul 2013, 15:46

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Z256
XIX Saló del Manga

Aquest matí Ficomic a presentat oficialment el XIX Saló del Manga que se celebrarà del dijous 31 d'octubre al 3 de novembre d'aquest 2013 al recinte de la Fira de Barcelona i que estarà dedicat a l'esport en el manga.

Com ja sabíem, aquest any el saló repeteix recinte a la Fira de Barcelona però no només això sinó que també el duplica en espai. Ocuparà el palau 1 i 2 mes la plaça Univers. I també amb la novetat de que l'accés al recinte tindrà dos entrades. Una serà per Avinguda Reina Maria Cristina, com la passada edició i la segona entrada que serà pel carrer Lleida.

D'aquesta manera, es tindran 35.000 metres quadrats per realitzat tot tipus d'activitat:
- Palau 1: Es trobarà l'escenari on es realitzaran els concursos de cosplay i karaoke, actuacions musicals i exhibicions de populars balls asiàtics.
- Palau 2: Sala d'actes, expositors, exposicions, tallers de manga i cuina japonesa, espai per als videojocs, restaurants de cuina japonesa i més activitats. A més a més, es crearà un espai dedicat al públic infantil, amb manualitats, concursos i cosplay familiar.

Presentació oficial del XIX Saló del Manga XIX_MANGA_plano
Més dades que ja es coneixien es el preu que tindran les entrades:
L'entrada individual tindrà un preu de 7€, per titulars del carnet jove serà 5€ i 2€ per grup escolars. A més a més, també es podrà adquirir un abono pels quatre dies al preu de 20€. El divendres podran entrar gratuïtament tots els que portin cosplay, com sempre.


El més destacable d'aquesta presentació ha estat la presentació del nou cartell. Un cartell molt original, en forma de mosaic a l'estil de l'arquitecte català, Antoni Gaudi. On es poden veure referències de moltes sèries manga i anime, moltes d'elles emeses pel TVC/K3 com Mazinger Z, Bola de drac, Shin-Chan, Slam Dunk, One Piece...
Presentació oficial del XIX Saló del Manga 490_x_XIX_Salo_del_Manga_de_Barcelona

També s'ha parlat d'una exposició anomenada Manga al joc, dirigida pel conegut traductor Marc Bernabé (Daruma, Serveis Lingüístics), qui realitzarà un recorregut per les obres més importants d'aquest gènere. Així mateix, hi haurà un segona exposició anomenada Els nostres mangakas, un homenatge a autors espanyols que es van deixar atrapar per aquest món i han creat un nou gènere del còmic espanyol.


Aquesta edició també comptarà amb la ja confirmada presencia de Shintaro Kago, autor de Reproducción por Mitosis, Novia ante la Estación i Fraction, tres de les seves obres que EDT ha portat a Espanya. A més a més, un altre dels convidats serà l'artista xinès Li Kunwu, un dels més representatius de la seva generació.

S'ha estudiat la possibilitat de portar al mestre Takehiko Inoue, tot i que encara es troben en processos de negociació. El mangaka podria estar en l'esdeveniment de la ciutat comtal presentant Pepita, obra que edita a Espanya Planeta deAgostini.


Última notícia:

Es confirma la presencia per primer cop al Saló del Manga, de la companyia de productes d'entreteniment, figures i divers marxandatge, Good Smile Company.

Presentació oficial del XIX Saló del Manga 595836-good_smile_company_logo
GSC estarà present a la cita barcelonina amb un estand de 48m2, en què hi haurà una gran zona d'exposició de les seves figures, i una botiga on poder adquirir els seus productes.
També hi haurà una presentació de les seves futures novetats. Encara no es sap quins productes tindran a la venta ni els preus però a mesura que passin els dies, tindrem més detalls al respecte.


S'anirà actualitzant a mesura que se sàpiga més coses  Wink

PD: Amb mooltes ganes d'anar-hi! Promet molt aquest any. Amb la presencia de Shintaro Kago ja estic content però si arriba a venir el mestre Inoue... serà el millor saló de tots, sens dubte!
PD2: M'encanta el cartell!


Editat per darrera vegada per lostbrain el Dj 12 Set 2013, 16:10, editat 1 cop en total
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7656
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Minamino Shuuichi Dj 04 Jul 2013, 16:00

Ei, doncs no està malament, el cartell! El trobo força original.

Nois, quan dieu que s'organitza la quedada? ^^
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6494
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  lostbrain Dj 12 Set 2013, 16:26

Última notícia!!

""Es confirma la presencia per primer cop al Saló del Manga, de la companyia de productes d'entreteniment, figures i divers marxandatge, Good Smile Company.

Presentació oficial del XIX Saló del Manga 595836-good_smile_company_logo

GSC estarà present a la cita barcelonina amb un estand de 48m2, en què hi haurà una gran zona d'exposició de les seves figures, i una botiga on poder adquirir els seus productes.
També hi haurà una presentació de les seves futures novetats. Encara no es sap quins productes tindran a la venta ni els preus però a mesura que passin els dies, tindrem més detalls al respecte.""


Una gran notícia!! Desitjava amb ganes que vinguessin al Saló! Per fi una companyia i stand de figures com deu mana. Amb tanta falsificació que hi ha cada any al saló no es podia comprar res decent. I sempre em toca comprar-ho al Japó. A veure si porten alguna cosa interessant i els hi compro alguna cosa!

espero que portin:
Spoiler:
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7656
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Nina-chan Dj 12 Set 2013, 16:31

Oooh! Interessant, molt interessant XD Ja tinc ganes de que arribi Razz 
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5957
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Intervención Dj 12 Set 2013, 23:07

Hi serem no?? Razz

Jo crec que tinc un stand allí, no ho tinc confirmat encara
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6431
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Eisens Ds 14 Set 2013, 13:01

Tinc moltes ganes d'anar-hi aquest any. Generalment no em disfresso, però l'any passat ho vaig fer i em sembla que m'hi he enganxat. xD

La meva companya i jo som molt fans de l'estudi Ghibli i enguany ens caracteritzarem de Chihiro i Sense Rostre, respectivament. Potser ja està molt vist, però ens feia il·lusió. xDD

P.D: Si ens trobem us donaré or! (en realitat serà xocolata embolcallada amb paper daurat, no us flipeu!).
Eisens
Eisens
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 51
Puntuació : 3912
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/09/2013
Edad : 34

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Gray Slimner Ds 14 Set 2013, 15:20

Eisens escrigué:P.D: Si ens trobem us donaré or! (en realitat serà xocolata embolcallada amb paper daurat, no us flipeu!).
Ja és més del que dóna tothom (que és res xD). Doncs ja farem per trobar-nos, i tant!
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9051
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Min3 Ds 14 Set 2013, 16:29

Gray Slimner escrigué:
Eisens escrigué:P.D: Si ens trobem us donaré or! (en realitat serà xocolata embolcallada amb paper daurat, no us flipeu!).
Ja és més del que dóna tothom (que és res xD). Doncs ja farem per trobar-nos, i tant!
Jo encara t'he de donar els avions de paper...
Min3
Min3
N - Neteja
N - Neteja

Nombre de missatges : 948
Puntuació : 4974
Reputació : 31
Fecha de inscripción : 21/08/2012
Edad : 26
Ubicació : Tarragona/Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  shira-chan Dg 15 Set 2013, 14:55

Nosaltres a vegades donem propaganda, eh! Que ho heu oblidat? Que hem de fer alguna altra ronda de repartició de propaganda?
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20218
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Nina-chan Dg 15 Set 2013, 15:02

Propaganda de que del fansub? Shocked 
No m'ho esperava Razz 
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5957
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  surreak Dl 16 Set 2013, 16:37

intervención escrigué:Jo crec que tinc un stand allí, no ho tinc confirmat encara
Un stand de què? De tu com a persona?

Nina-chan escrigué:Propaganda de que del fansub?
Pur spam, Nina. Com qui anuncia un circ, doncs nosaltres repartim paperets anunciant LlPnF Razz 
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16651
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Nina-chan Dl 16 Set 2013, 16:45

surreak escrigué:
Nina-chan escrigué:Propaganda de que del fansub?
Pur spam, Nina. Com qui anuncia un circ, doncs nosaltres repartim paperets anunciant LlPnF Razz 
Ostres, no ho hauria imaginat mai XD M'agradaria veure una propaganda Razz 

I per cert, no té res a veure però em fa il·lusió dir-ho, aquest any aniré al Saló del Manga. I vosaltres pensareu, i que té això que faci tanta il·lusió? Doncs que encara que sembli mentida no hi he anat mai! Ja en tinc ganes Very Happy Very Happy
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5957
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  lostbrain Dl 16 Set 2013, 17:11

Osti, la propaganda del fansub! Jo encara en tinc uns quants de la quedada que vam fer al Japan Weekend de fa uns anys xD
Amb ganes de saló! Queda un mes i dos setmanes! xD
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7656
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Intervención Dl 16 Set 2013, 18:02

De la revista online on escric, Surri!
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6431
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Nina-chan Dl 16 Set 2013, 18:04

intervención escrigué:De la revista online on escric, Surri!
Quina revista és?
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5957
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Intervención Dl 16 Set 2013, 20:43

Nina-chan escrigué:
intervención escrigué:De la revista online on escric, Surri!
Quina revista és?
Aquesta Razz

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Hrzb
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6431
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Nina-chan Dl 16 Set 2013, 23:25

Llavors si em passo per allà, pensaré: potser aquest és l'inter XD
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5957
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Minamino Shuuichi Dt 17 Set 2013, 10:17

Decidit, doncs: anirem a incordiar l'Inter!! xDDD

Ja direu quin dia anem, eh!! Que jo tinc festa aquell cap de setmana i podré anar-hi de divendres a diumenge, wiiii!!
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6494
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Intervención Dt 17 Set 2013, 10:18

Encara no sé res del cert xD
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6431
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Nina-chan Dt 17 Set 2013, 15:30

Intentes despistar inter? XD

Tranquil, no crec que t'anem a incordiar de debò. Razz  (Potser)
Nina-chan
Nina-chan
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1613
Puntuació : 5957
Reputació : 42
Fecha de inscripción : 08/06/2013
Edad : 27
Ubicació : Cornellà

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  tyrex Dt 17 Set 2013, 19:38

intervención escrigué:
Jo crec que tinc un stand allí, no ho tinc confirmat encara
Estaré atent si hi vaig, doncs, la ocasió s'ho mereix. Podríem fer pantalla tots els del fansub davant de la paradeta, així potser atraiem més gent i et fem publi gratis Razz.

surreak escrigué:
Nina-chan escrigué:Propaganda de que del fansub?
Pur spam, Nina. Com qui anuncia un circ, doncs nosaltres repartim paperets anunciant LlPnF Razz 
Una setmana abans ja ens veig preparant propaganda. Escèptic
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9167
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  shira-chan Dg 13 Oct 2013, 21:14

Nois, podem començar a pensar què farem, oi? Sobretot pels que volem fer cosplay de Shingeki

Jo ja tinc les botes Razz i la bufanda per fer de Mikasa. M'estan buscant (una amiga friqui de la moda) una caçadora marron, però si no troba en comprar-ne, em faré la capa verda i prou.
Si hi ha algú més que vingui amb cosplay, estaria bé que quedéssim d'acord en alguns detalls:
- Pantalons i camisa, blancs o beix?
- La part del cinturó i les betes, com les podem fer?
- L'escut de les ales de la llibertat jo havia pensat fer-ho amb paper d'adhesiu i imprès amb impressora. com sempre

- Hi ha algú que es vegi capaç de cosir-se ell mateix la caçadora?
- Hi ha algú que es faci el porta espases, les espases i el sistema multiaxial?
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20218
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Shruikan Dg 13 Oct 2013, 21:43

OMG, ja no ho pensava! DDDD: Jo que em volia fer el cosplay a mà ara ja no sé si tindré temps. xD
Va, dimarts miraré d'anar a comprar teles. Jo havia pensat cosir les cintes a mà (de fet també volia fer la jaqueta a mà pero ara no sé si tindré temps). No sé no sé, ara tot es un caos. xD Ja tornaré a dir algo quan m'hagi organitzat una mica.
La camisa prefereixo la blanca, així podria aprofitar la que ens vam comprar pel cosplay de yankee.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7200
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Min3 Dg 27 Oct 2013, 11:11

Aniria bé anar dient quins dies va cadascú, així quedem tots en un dia...
Min3
Min3
N - Neteja
N - Neteja

Nombre de missatges : 948
Puntuació : 4974
Reputació : 31
Fecha de inscripción : 21/08/2012
Edad : 26
Ubicació : Tarragona/Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Intervención Dg 27 Oct 2013, 12:26

Vaig els 4 dies.
Intervención
Intervención
ANMVK - Intervención
ANMVK - Intervención

Nombre de missatges : 3744
Puntuació : 6431
Reputació : 53
Fecha de inscripción : 08/11/2012
Edad : 29
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació oficial del XIX Saló del Manga Empty Re: Presentació oficial del XIX Saló del Manga

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 3 1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum