Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF)

5 participantes

Ir abajo

Com creieu que és l'estructura del camp de futbol d'Oliver i Benji? (Autor: Manto-kun)

Esfèric
 
Pla
 
Dimensional
 
Altres (Explica què creus què pot ésser).
 
 
 
Veure resultats

Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) Empty Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF)

Missatge  Manto-kun Dt 11 Maig 2010, 00:50

Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF

Aqui una explicació de les meves teories...

Esfèric(Per tant, és tracta d'un petit planeta, dins de la terra o una lluna inscrita dins de la superfície de la terra.)
Pla(Precisament de 18 KM de longitud.) - Bé aquesta és extreta d'internet.
Dimensional (Una espècie de tercera dimensió la qual provocava un efecte òptic que semblava què el camp era més llarg del què era, però en realitat eren dos camps junts en un.)

Mmm... Jo voto Plana de 18 quilòmetres, per alguna raó el jugador aquell què estava malalt del cor mai podia acabar de jugar, ostres amb aquests camps tant maratonians no m'estranya...

Aqui la meva participació al concurs d'enquestes i ara sí, que marxo a fer nones.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6601
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) Empty Re: Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF)

Missatge  surreak Dt 11 Maig 2010, 15:07

La trobo molt divertida! Wink
Queda registrada la teva participació.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16663
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) Empty Re: Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF)

Missatge  shira-chan Dt 11 Maig 2010, 15:43

No sé si es podia votar ja o què però jo ja ho he fet. He triat la tercera, com a física que sóc és la que em fa més patxoca!! Mentre corren entren en un forat de cuc que connecta el mig del camp amb l'inici, sí, sí... fins que el forat de cuc es desestabilitza i al final arriben a la portaria... sí, sí...
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20230
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) Empty Re: Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF)

Missatge  tyrex Dt 11 Maig 2010, 15:53

Jo crec que corren en cercles, perquè no s'explica que corrin tota l'estona cap endavant i tardin un episodi per arribar a l'altre porteria, o pot ser que tot es vegi a càmara lenta (total, es passa cada personatge mig minut per xutar la pilota a porteria)
Basketball <---(Tan lent com bota aquest, o encara més)
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9179
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) Empty Re: Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF)

Missatge  surreak Dc 12 Maig 2010, 23:40

Doncs a mi em fa gràcia pensar que corren en un planeta com el del kaito, on tot ell és camp de futbol Laughing
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16663
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) Empty Re: Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF)

Missatge  Manto-kun Dj 13 Maig 2010, 19:06

La paranoia què la gent és va agafar amb aquest assumpte va ser molt divertida, tothom fent especulacions per internet...etc. Trobo què la gent s'avorreix molt jajaja xDDD.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6601
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) Empty Re: Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF)

Missatge  Reng Ds 15 Maig 2010, 21:21

Jo crec que es tracta d'un camp pla però que alhora és una balança:
Quan ataquen de Nord a sud, comencen corrent, però els costa. Tot i així, poc a poc van equilibrant-la, fins al punt que comencen a córrer costa avall. Llavors és quan arriben a la porteria contrària i poden fer totes aquelles jugades tan ràpides (s'ajuden amb la gravetat).
Em baso en la graderia, que el camp se la va menjant poc a poc.
Paranoia total =3

Reng
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 41
Puntuació : 5214
Reputació : 2
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) Empty Re: Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF)

Missatge  surreak Ds 15 Maig 2010, 21:34

Haaaaaa, doncs està súper bé, aquesta teoria!!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16663
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) Empty Re: Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF)

Missatge  Manto-kun Dg 16 Maig 2010, 11:38

Doncs si, la veritat la trobo molt encertada, de fet té lògica i tot en alguns punts, per això què abans d'arribar a mig camp s'hi estaven un o dos capítols.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6601
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF) Empty Re: Enquesta sobre Oliver i Benji (Guanyadora del I Concurs d'Enquestes de LlPnF)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum