Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon! EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon! EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon! EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon! EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon! EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon! EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon! EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon! EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon! EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon!

3 participantes

Ir abajo

Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon! Empty Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon!

Missatge  surreak Ds 15 Maig 2010, 22:23

Per parlar sobre l'argument!


Editat per darrera vegada per surreak el Dj 04 Nov 2010, 16:19, editat 1 cop en total
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16651
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon! Empty Re: Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon!

Missatge  shira-chan Dv 04 Jun 2010, 20:37

Acabo de llegir el capítol 6, l'aparició del matadracs!! si no us l'heu llegit, no seguiu, que faré spoilers!!!

BRUTAL l'especte "èpic" que l'hi han fet. Sortint del mar, travessant muntanyes... quan l'Eiji li diu que no vol comprar res... hahaha! I brutal igual quan veus que és una noia. També m'ha agradat molt la seva explicació melodramàtica de que passa gana i no té per arròs. I per acabar, les cares de la Kimidori, aquí són boníssimes. Les de "Ja veurem qui guanyarà a qui..." les de "He guanyat!" hahahaha
Ara, aviam com va, perquè si segueixen amb la vida del poble i rient de les penes de l'Eiji no em dirà massa cosa però vist aquest capítol, potser comenci a haver-hi acció i si hi ha acció amb aquest humor absurd, m'encantarà!!!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20218
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon! Empty Re: Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon!

Missatge  shira-chan Dg 29 Maig 2011, 16:53

Hehehe! Avui me l'he acabada.

Potser el que m'ha agradat més de tot és l'Adam Gelion hehehe, lo de les boles de drac també m'ha fet gràcia. I el dia als banys també. Llàstima que s'hagi acabat, aviam què més fa aquest autor!!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20218
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon! Empty Re: Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon!

Missatge  surreak Dg 29 Maig 2011, 21:40

Lo de les boles de drac té molta gràcia.
I el final també és èpic. Presentant un munt de dolents...! hahaha!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16651
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon! Empty Re: Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon!

Missatge  barretdepalla Dt 20 Des 2011, 23:02

No vontinua,a lo millor fan la serie 2 o aixi.Sabeu algun manga semblant a aquest??M'ha encantat,tant de bo continui Saltets
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5885
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon! Empty Re: Parlem sobre Appearance of the Yellow Dragon!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum