Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

+8
Nury
kohaku_93
Crumusant
surreak
Sherry
Daichi
Manto-kun
shira-chan
12 participantes

Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  shira-chan Dc 19 Maig 2010, 21:51

Sabeu particularitats que diferencien els japonesos de nosaltres? Comentem-les aquí, encara que us penseu que tothom les sabrà, segur que no és així!

Mmmm... aviam si en recordo alguna...

Aquesta ja la vaig posar a les notes de Yankee-kun to Megane-chan:
Per ells és de mala educació mocar-se en públic així que quan tenen mocs i no poden anar en privat a mocar-se els xuclen a munt. Crec que per això hi ha personatges com en Bo-chan al qui li penja el moc.

Això és un pèl íntim, però quan vaig ser-hi l'agost passat vaig anar a alguns banys públics (són com els que surten al Shin-chan!) i vaig veure "intimitats" de les japoneses: a les més grans, suposo que a causa de que com més velles més temps es deuen haver passat assegudes de genolls, tenien 3 solcs al cul. Quan dic solcs, vull dir solcs, alguns blavosos i tot pale . 2 eren a les natxes i eren causats pels talons quan s'agenollen i el tercer era al coxis de quan posen els peus un sobre l'altre un cop agenollades. El meu germà em va confirmar que els homes també ho tenien.

La túnica superior de la vestimenta samurai es lliga amb un llaç, les de Kendo, per exemple, també, i es lliga SEMPRE en horitzontal. Aquest llaç (segons em van dir) tenia una segona utilitat: al camp de batalla, quan només queden cossos estesos a terra, passa una persona fent reconeixement i als morts se'ls gira el llaç i es posa vertical per, després, els que s'emporten els ferits els puguin distingir. Així doncs, has de vigilar a que el teu llaç no quedi en vertical!!

Molts dels nois japonesos van amb bolso... són MOLT metro sexuals, amb la nostra cultura, creuríem que tots son homosexuals... fins i tot en vaig veure a un fent-se les celles al metro amb la videocàmera del seu mòbil!! affraid
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20235
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  Manto-kun Dc 19 Maig 2010, 23:01

Son una cultura diferent i sempre he cregut què el fet de pertànyer a una societat tant exigent en general faci què tinguin uns costums molt propis. La mescla de tradició i tecnología ho trobo fascinant,, realment és una de les coses que més m'agrada d'aquest país.

Una de les coses que m'agrada molt és com les noies és maquillen les ungles amb ornaments molt bufons i una espècie de tires dorades no gaire llargues que els hi cauen de les ungles, no se si sabeu lo que vull dir... Razz

Aqui al menys no he vist cap noia què en porti, pintades si, però ornamentades no.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6606
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  shira-chan Dj 20 Maig 2010, 01:02

Sí!! És cert! A vegades se les curren un munt! Vaig passar per una botiga de la Kitty i al racó on hi havia la joieria també hi havia una noia que et feia ungles i t'hi podia posar Kittys de diamantets i cosetes... no sé pas com se'ls aguant, allò allà.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20235
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  Daichi Ds 22 Maig 2010, 19:42

Eis!! No se si això encaixa gaire amb el tema, però algú em sabria dir que significa la paraula "no" en japonés?¿ Es que he vist molts anime/manga amb la paraula no i m'ha entrat la curiositat Very Happy

vaigi b!
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6286
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  shira-chan Ds 22 Maig 2010, 19:53

Com el cas del fansub, Lluna Plena no Fansub vol dir "Fansub de la Lluna Plena" ve a ser un "de" i amb el complement davant del nom.
Així, de mangues, per exemple, Hikaru no Go vol dir "El Go d'en Hikaru" (el manga aquell d'un noi que es diu Hikaru i juga a Go) o la nostra peli "Una nit de Tempesta" que en japonès és "Arashi no Yoru ni"
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20235
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  Daichi Dg 23 Maig 2010, 00:38

Merci per la resposta, em tenia intrigat! Very Happy Very Happy
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6286
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  Sherry Dt 25 Maig 2010, 12:02

Una cosa molt curiosa que vaig veure fa un temps:
Els Japonesos neixen (no tots) amb una marca blavosa més amunt del cul que desapareix amb el temps (alguns mesos, d'altres fins i tot la porten fins als 2 o 3 anys) anomenada 'Moukohan'.
Sembla ser que aquesta marca prové de la descendència mongòlica i que no només afecta als japonesos, sinó també als Coreans, Xinesos, Indis Americans, i a bona part de la població de Sud Amèrica amb descendència Mongòlica (encara que no sigui directa).

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos M1

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos M3
Sherry
Sherry
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5258
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  surreak Dt 25 Maig 2010, 12:34

Ostres... doncs sí que és curiós. No en tenia ni idea.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16668
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  Crumusant Dt 25 Maig 2010, 13:14

Sherry escrigué:Una cosa molt curiosa que vaig veure fa un temps:
Els Japonesos neixen (no tots) amb una marca blavosa més amunt del cul que desapareix amb el temps (alguns mesos, d'altres fins i tot la porten fins als 2 o 3 anys) anomenada 'Moukohan'.
Sembla ser que aquesta marca prové de la descendència mongòlica i que no només afecta als japonesos, sinó també als Coreans, Xinesos, Indis Americans, i a bona part de la població de Sud Amèrica amb descendència Mongòlica (encara que no sigui directa).

La meva germana que és adubtada (Xina) la tenia, totes les altres accepte una també la tenien i ara com has dit ja no la tenen, molt curios...
Crumusant
Crumusant
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 84
Puntuació : 5204
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 17/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  Manto-kun Dc 26 Maig 2010, 18:36

Carai, que curiós això de la marca blava, ostres qui no ho sapigui s'ha d'emportar un bon espant.


Editat per darrera vegada per Manto-kun el Dg 15 Ago 2010, 16:28, editat 1 cop en total
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6606
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  kohaku_93 Ds 29 Maig 2010, 12:08

Uoo és bén curiós, tot això!! ò.<
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5315
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  Nury Ds 14 Ago 2010, 18:11

Bé una curiositat que es molt típica (que més d'un ja la coneixerà) es la de que les noies quan riuen es posen una mà tapant-se la boca, en cara que ja va disminuint això

Jo voldria que algú hem digues si es veritat o no una “anecdota” que em van explicar fa temps: i es que tenen maquines expenedores amb calcetes O.o, es veritat això¿?
Nury
Nury
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 57
Puntuació : 5080
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 14/08/2010
Edad : 35
Ubicació : Mundodisco

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  Gruay Dg 15 Ago 2010, 00:42

Doncs sí que és veritat tot i que ja les estan traient perquè ara ja és il·legal
http://www.kirainet.com/otra-maquina-de-bragas-usadas/
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9477
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  Nury Dl 16 Ago 2010, 12:44

lol, sempre em sorprendran els japonesos ¬¬

Una altra
curiositat que he escoltat no fa gaire es que quan es muden a una casa nova, es
tradició que el primer dinar siguin un tipus de fideus en concret (no se quins
són) per beneir i purificar la casa
Nury
Nury
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 57
Puntuació : 5080
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 14/08/2010
Edad : 35
Ubicació : Mundodisco

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  Gruay Dt 17 Ago 2010, 21:12

Seh, és algo semblant als fideus especials de cap d'any per començar l'any amb bona sort i tal. Ara no recordo si eren fideus o una mena de bunyolets o algo així xD
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9477
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  Manto-kun Dc 18 Ago 2010, 21:16

Una curiositat que vaig sentir... és que tot i la seva dieta rica en peix, no els hi agrada gens la olor del peix, és veu que si el peix no està netejat i inolor (suposo que fins a un cert punt) no se'l menjaran.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6606
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  Surrui Dc 16 Nov 2011, 03:29

Al Japó els números 4 i 9 estan considerats de mala sort i s'intenten evitar sempre que sigui possible. Al Japó, tot i no ser un poble molt religiós, tenen molt arrelat en la seva cultura el sentit de "per si de cas". És a dir, no utilitzo aquests nombres no perquè cregui en la mala sort sinó "per si de cas" em donarà mala sort.

El número 4 en Japonès es diu shi, que és el mateix so que la paraula que significa "mort".
El número 9 es llegeix com ku en Japonès que s'associa a una altra paraula que significa "patiment"

Fins i tot hi ha hotels que no tenen les habitacions dels números 4 i 9.
Surrui
Surrui
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 643
Puntuació : 5200
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 15/11/2011
Edad : 34
Ubicació : Behind you!!

https://www.youtube.com/user/Surruiable

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  Gray Slimner Dj 17 Nov 2011, 19:10

Sho Minamimoto escrigué:El número 4 en Japonès es diu shi, que és el mateix so que la paraula que significa "mort".
El número 9 es llegeix com ku en Japonès que s'associa a una altra paraula que significa "patiment"
Ara ja entenc per què em van dir que era preferible dir-li "yon" al 4 i "kyû" al 9!! xD
Gràcies per la informació! Wink
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9068
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  surreak Dj 17 Nov 2011, 19:13

Fixa't, si se n'aprenen de coses. Quan vaig fer japonès no m'ho van ensenyar, això!
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16668
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  itrebla Dj 17 Nov 2011, 19:41

Aleshores, en un hotel de 4 plantes o més, les habitacions del 4t/9è pis no tenen numeració estàndard, per exemple: 401, 905, etc ?
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5247
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 30/06/2011
Edad : 33
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos Empty Re: Curiositats estranyes (o no) dels Japonesos

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum