Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento

3 participantes

Ir abajo

Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento Empty Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento

Missatge  surreak Dt 25 Maig 2010, 16:23

Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento
A la venda el 23 de juliol

Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento Dragon_quest_ix

La nova entrega de Dragon Quest, i pel que sembla, la més venuda amb 4 milions de còpies, ja té data d'arribada a Espanya, de la mà de Nintendo. Podeu conèixer més detalls de la notícia i veure el tràiler promocional aquí.

Font: Mision Tokyo
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16662
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento Empty Re: Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento

Missatge  Sothe Dl 07 Jun 2010, 19:46

Si una saga com aquesta és més venuda en Japó que la ja coneguda com a Final Fantasy, és per alguna cosa. Dic Japó, perquè a fora sí que Final Fantasy és més venut...
Realment, no m'ha decepcionat en absolut aquesta saga, i ara estic disfrutant un per un dels remakes dels clàssics DQ de NES y SNES en espanyol en la DS. Lo que no m'agrada de DQ és que aquest joc, el DQIX, a Japó ja va sortir com fa un any... I aquí encara ens tenen als fans amb la baba caient. I lo millor de tot és que ja és a punt de sortir un DQX, a Japó, es clar.
Encara que jo he conegut aquesta saga de més gran (he sigut més de Final Fantasy i d'altres RPGs com Fire Emblem o Golden Sun) no m'ha decepcionat cap joc, i als que no hàgiu jugat mai cap DQ, us ho recomano, és una saga que no va cap enrere com Final Fantasy (FFX, per mí, és l'últim, XII i en especial XIII, no em van agradar gens, de XI no puc dir res ja que els MMORPGs no m'atrauen precissament), sinó que es manté igual o més bona com abans.
Res res, espero aquest joc amb totes les ganes del món.
Sothe
Sothe
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 138
Puntuació : 5385
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 11/01/2010
Edad : 30
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento Empty Re: Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento

Missatge  Manto-kun Dc 09 Jun 2010, 11:49

Final Fantasy va entrar en declivi a partir del FFX-2, com tu dius, l'XI sempre he cregut que la van cagar molt convertint-lo en un MMORPG de pagament tot i que van tenir força beneficis, però els hi va fer perdre adeptes. Amb XII canvi d'estil de joc que no vaig voler comprar i no em va agradar. Però el XIII té força bona pinta, l'he de provar, però no tinc Ni PS3 ni XBOX360, així que m'hauré de fer fotre, però pel que he vist sembla que han intentat recuperar el bon ritme de la saga, al menys és el que em va semblar a mi quan ho vaig veure.

I amb DQIX, esperem que tingui molta sort i esperem que tingui éxit.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6600
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento Empty Re: Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento

Missatge  Sothe Dj 10 Jun 2010, 00:16

Jo fins i tot diria que FFXIII es bastant pitjor quee FFXII. Sabeu lo que és un Dungeon Crawler? És un gènere de videojocs que es basa en anar caminant per un llaaaaaarg passadís derrotant enemics. Aquest gènere de videojocs va morir fa bastant, ja que molts beneficis no portava. Però amb FFXIII tot va canviar, perquè tot el joc, i en especial avans de sortir al overworld, és un passadís, no hi ha més.
Però es clar com que té Final Fantasy al títol i està fet per Square Enix, té èxit... Però sigui com sigui, FFXIII és un Dungeon Crawler RPG.
Per mí només aquest joc és una obra d'art gràfica, que tingui els millors gràfics mai vists en un videojoc té el seu mèrit, però s'han esforçat tant en això que del gameplay s'han oblidat. I com que els gràfics mai no són importants, segons jo crec que és el pitjor Final Fantasy fins ara (repeteixo, XI no l'he jugat, ni tampoc tinc ganes la veritat).
Jo sempre crec que fins que un no juga un joc, no el pot valorar. Potser per un un videojoc és un desastre i per un altre és una obra mestra. I per lo que fa a mí, no em va convèncer gens.
Sothe
Sothe
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 138
Puntuació : 5385
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 11/01/2010
Edad : 30
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento Empty Re: Dragon Quest IX: Centinelas del Firmamento

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum