Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Possibilitat d'ajudar en alguns títols EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Possibilitat d'ajudar en alguns títols EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Possibilitat d'ajudar en alguns títols EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Possibilitat d'ajudar en alguns títols EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Possibilitat d'ajudar en alguns títols EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Possibilitat d'ajudar en alguns títols EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Possibilitat d'ajudar en alguns títols EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Possibilitat d'ajudar en alguns títols EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Possibilitat d'ajudar en alguns títols EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Possibilitat d'ajudar en alguns títols

2 participantes

Ir abajo

Possibilitat d'ajudar en alguns títols Empty Possibilitat d'ajudar en alguns títols

Missatge  febvint Ds 07 Mar 2020, 18:55

Bones,

Ara mateix tinc molt temps lliure i com que de tant en tant veig que esteu actius a Mangadex, havia pensat en que us podria ajudar a traduir algunes series al català. Tenia pensat intentar traduir series que realment m'han agradat com Hinamatsuri o Yugami-kun ni wa Tomodachi ga Inai però estic obert a veure si hi han altres series que m'interessin lo suficient per dedicar-lis hores. Tinc un bon nivell d'anglès ja que visc a l'estranger però no tinc experiència prèvia en això de traduir i refer capítols, així que havia pensat o bé donar-vos un document word amb les traduccions de cada capítol o preguntar-vos si teniu un manual sobre com es pot fer tot el procés de traducció per "newbies".

Merci!

febvint
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 3
Puntuació : 1524
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 07/03/2020

Tornar a dalt Ir abajo

Possibilitat d'ajudar en alguns títols Empty Re: Possibilitat d'ajudar en alguns títols

Missatge  victor_v Ds 07 Mar 2020, 21:30

Benvingut (o benvinguda)! A Lluna Plena miram d'exigir-nos una mica en nivell lingüístic, tant per traduir com per corregir cal passar una prova de correcció que enviam a tothom, si t'interessa específicament traducció o correcció te la farem arribar per aquí mateix abans que res!

Per a tota la resta de coses (tant de manga com d'anime) tenim manuals, consells i coses a la zona interna del fòrum... Jo per exemple traduesc i corregesc coses però també vaig aprendre a netejar i editar manga.

Quant a obrir projectes, en tenim d'encetats que ens agradaria avançar... no és per desanimar-te però com a equip no ens convé gaire tenir més i més coses 'en procés'; així que molt probablement et demanaríem un cop de mà en els projectes ja actius.

Per cert... més enllà de les feines pròpiament de fansub, ara cercam gent que vulgui administrar-nos els comptes de twitter i instagram... Simplement ho poso a la taula per si es donés la casualitat que et podria agradar ajudar-nos en aquest sentit Razz
victor_v
victor_v
TCNRM - Manga
TCNRM - Manga

Nombre de missatges : 555
Puntuació : 3024
Reputació : 44
Fecha de inscripción : 04/10/2017
Edad : 35
Ubicació : Mayoruka

Tornar a dalt Ir abajo

Possibilitat d'ajudar en alguns títols Empty Re: Possibilitat d'ajudar en alguns títols

Missatge  febvint Dg 08 Mar 2020, 09:58

Perfecte, si em pots enviar la proba de traducció i correcció ja em posaré per feina.

Cap problema, ho entenc perfectament Wink Dels que teniu actius el que més o menys m'interessa és el de "La Tomo és una noia!". Si al final trobo que el que realment vull fer es traduir projectes sencers del que m'agrada, ho intentaré fer pel meu compte seguint els consells del fòrum.

Respecte el gestionar el compte de Twitter, a dia d'avui cap problema, però em sap greu dir que no se si dintre de 1-2 mesos tindré tant temps lliure com tinc ara mateix.

febvint
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 3
Puntuació : 1524
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 07/03/2020

Tornar a dalt Ir abajo

Possibilitat d'ajudar en alguns títols Empty Re: Possibilitat d'ajudar en alguns títols

Missatge  victor_v Dg 08 Mar 2020, 11:16

T'envii la prova per missatgeria interna! Me la pots tornar un cop feta per missatgeria interna també. Razz 

Per cert... que me n'oblidava! Quina edat tens? És requisit tenir almenys 15 anys per entrar al fansub Wink
victor_v
victor_v
TCNRM - Manga
TCNRM - Manga

Nombre de missatges : 555
Puntuació : 3024
Reputació : 44
Fecha de inscripción : 04/10/2017
Edad : 35
Ubicació : Mayoruka

Tornar a dalt Ir abajo

Possibilitat d'ajudar en alguns títols Empty Re: Possibilitat d'ajudar en alguns títols

Missatge  febvint Dg 08 Mar 2020, 16:14

Perfecte, te l'envio un cop l'acabi.

Tinc 24 anys, no crec que l'edat sigui un problema XD

febvint
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 3
Puntuació : 1524
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 07/03/2020

Tornar a dalt Ir abajo

Possibilitat d'ajudar en alguns títols Empty Re: Possibilitat d'ajudar en alguns títols

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum