Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

+7
Natsu
Gose
Sherry
surreak
Manto-kun
tyrex
shira-chan
11 participantes

Ir abajo

Qui dels personatges de Yankee-kun to Megane-chan us agrada més?

Hana Adachi
 
Daichi Shinagawa
 
Seiya Chiba
 
Rinka Himeji
 
Gaku Izumi
 
 
 
Veure resultats

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  shira-chan Dv 28 Maig 2010, 20:34

Em fa molta il·lusió fer aquesta enquesta, ara que la guanyadora de l'últim concurs d'enquestes ja ha estat un temps al portal, faré ús de la meva qualitat d'admin per fer-ne una i que vagi directa al portal Twisted Evil

Quin és el personatge de Yankee-kun to Megane-chan que us agrada més?
[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan 448389

I és que no és fàcil decidir-se!! Quin us fa riure més? Quin us posa la pell de gallina quan reparteix mastegots? La cara de covard d'en Chiba és del més divertit que has vist dibuixat mai? La mirada sanguinària de l'Izumi és una passada? Les poses de la Rinka ofensiva o preocupada són molt mones? En Shinagawa és súper-sexy? La Hana fent-se la sabia et fa riure molt? Ara és el moment de decidir-se!! Quin us agrada més?


Hana Adachi:
[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Vol31423xic
És un intent d'estudiant model però no se n'acaba de sortir. Les seves notes són les pitjors del curs i pràcticament sempre acaba arribant a conclusions absurdes dels temes més planers. Durant la secundària era coneguda per ser molt violenta i problemàtica però ara lluita per poder tenir una vida escolar normal i que la gent que l'envolta també la tingui.

Daichi Shinagawa
[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Vol42432xic
Aquest encara ara és un yankee de cuidado. Atreu els problemes i també treu males notes, aquest, però, més aviat és perquè no estudia. Arrossegat per l'Adachi comença a implicar-se en les coses de l'institut, com s'ho farà, un yankee, per implicar-s'hi sense esbatussar-se amb la gent? De fet, ho aconsegueix poc...

Seiya Chiba
[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Vol53342xic
L'estudiant model de debò però que no en fa gens la cara. Amb aquesta mirada emmurriada fa enfadar a tots els delinqüents que es creua i això el va fer tancar a la seva habitació per evitar que l'apallissessin contínuament. Seguir aquest grup d'actuals i antics yankees el farà passar molta por i es veurà implicat en afers on preferiria no trobar-s'hi.

Rinka Himeji
[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Vol643xic
Era subordinada de l'Adachi quan anaven a secundària. Li encanta que la considerin una yankee temuda. Ara que l'Adachi vol ser una alumna model, la Rinka la segueix a tot arreu també passant per tots els seus afers. És considerada una sapastre molt mona. Adoptada, es va escapar de casa i ara viu amb l'Adachi i la seva iaia.

Gaku Izumi
[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan 65707878xic
Aquest, per variar, també té un passat de yankee llegendari que el precedeix. Els motius pels quals ha deixat la delinqüència són diferents que els de la Hana, ell el que vol és ser el millor en tot i com que ja era el millor en les baralles, ara ho ha de ser estudiant. Així doncs, amb en Shinagawa, formen la parella perfecte per encarar qualsevol problema on es necessiti força bruta. Cal destacar que és l'únic capaç d'aturar una coça de l'Adachi.


Doncs ja els coneixeu tots! Us he fet un resumet per refrescar-vos la memòria o fer-vos agafar ganes de llegir fins on tenim traduït. Sóc conscient que encara no heu pogut veure massa els personatges en acció (sobretot l'Izumi). Però voteu sense por!!


Editat per darrera vegada per shira-chan el Dc 02 Jun 2010, 20:12, editat 2 cops en total
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20242
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  shira-chan Dv 28 Maig 2010, 20:46

Bé, jo ja he votat. I he votat per l'Izumi (no em diguis! El portes a la firma, ja cal que t'agradi!)
I és que m'encanta!! M'encanta quan es baralla amb en Shinagawa, m'encanta quan es posa serio, m'encanta les xorrades que diu quan intenta fer-se el xulo. I.... és tant sexy!! Razz és que tinc debilitat pels nois amb ulleres.
De tota manera, també em costa decantar-me, la Hana és impagable, en Shina té moments de brrr.... que guai...! En Chiba em cau de collons... puf... és difícil triar quan els adores a tots!!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20242
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  tyrex Dv 28 Maig 2010, 20:46

Això és tirania! Pobre manto-kun

Hm... de moment voatré el que em sembli, no el duc al dia encara el manga. Very Happy Very Happy Bona idea d'enquesta! De moment voto la Hana Razz
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9191
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  shira-chan Dv 28 Maig 2010, 20:48

tyrex escrigué:Això és tirania! Pobre manto-kun

Hm... de moment voatré el que em sembli, no el duc al dia encara el manga. Very Happy Very Happy Bona idea d'enquesta! De moment voto la Hana Razz

Per què, pobre Manto-kun? M'he perdut...
I sobre votar, et pots esperar a anar al dia! Que crec que encara no coneixes ni la Rinka....


PER CERT! Argumenteu els vots! bounce
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20242
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  tyrex Dv 28 Maig 2010, 21:00

Que li has retirat l'enquesta, vés a saber si algú es volia registrar i votar... (encara ho pot fer xDD).

Bufa, puc argumentar quan m'ho hagi llegit tot i si he de canviar el vot dir-ho? De moment és el personatge que més m'ha agradat. Razz
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9191
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  shira-chan Dv 28 Maig 2010, 21:07

No, no, no cal, si t'agrada i ho tens clar, ja està, però perquè t'agrada? bounce

Hihi... sóc pesadeta, I know... Respon!! :[fuet]:
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20242
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  tyrex Dv 28 Maig 2010, 23:19

Em rendeixo! :[fuet]:
Pel poc sentit comú que té, pel que fa que s'entrin amb situacions absurdes amb el Shinagawa bastant divertides...
No sé, és el personatge que més m'ha sorprès de moment. Sóc d'aquelles persones que necessiten poques raons per a que els agradi alguna cosa.

EDIT: trec el spoiler xD
tyrex
tyrex
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 2575
Puntuació : 9191
Reputació : 20
Fecha de inscripción : 06/01/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona, a la caverna dels auditors

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  Manto-kun Ds 29 Maig 2010, 00:17

Voto pel Seiya Chiba, la mala cara que fa, el fa ser un personatge prou interessant i si és un símil a que avui en dia ja no pots mirar a ningú sense que no et diguin res o bé sense rebre alguna amenaça.

Tranquils, ja va bé anar canviant enquestes la meva ja potser ha preescrit i qui vulgui llegir-la ja sap on és.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6613
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  surreak Ds 29 Maig 2010, 00:22

Doncs jo voto per en Chiba, perquè és el personatge que trobo més aconseguit (pel que fa a característiques, personalitat, etc.) i també el que em fa més gràcia. És el més sensat de tots, i fa molta gràcia que tots els yankees se li encarin perquè és alt i fa mala cara, i ell pobret és un cagat, M'hi sento una mica identificat, també.
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16675
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  Sherry Ds 29 Maig 2010, 01:26

Molt bona l'enquesta Shira Wink Wink Wink
Bé, doncs el meu vot és per en Shinagawa.
De fet m'ha costat perquè la Hana és la bomba, però jo soc molt fan d'en Shinagawa, que vol ser un Yankee per força, però al final no es pot resistir als encants de la Hana i acaba sempre ficat de peus a la galleda en tots els seus embolics. Però el que més m'agrada d'ell és aquest puntet d'idiota que té (digueu-me 'rara' però m'encanten els nois un pèl idiotes, en el bon sentit, els trobo adorables Surprised ) que el fa encantador.
A més, en Shinagawa es molt 'Sepsi' XXX tongue

Per cert Surreak quan dius que et sentes identificat amb en Chiba a quina part et refereixes? A que fas mala cara?, a que ets un cagat? Especifica que sinó pensarem el que no és XDDDD
Sherry
Sherry
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5265
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  Gose Ds 29 Maig 2010, 15:57

Realmennt, tots els personatges m'agraden però, em sento una mica identificat amb en Chiba, però continuo dient que tots els personatges estan molt bé.
Gose
Gose
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 404
Puntuació : 5628
Reputació : -1
Fecha de inscripción : 24/04/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  Natsu Ds 29 Maig 2010, 16:20

Doncs jo voto per la Rinka Himeji!

El perquè, doncs, com que "encara" no he pogut llegir la sèrie ni tant sols he vist els primers capítols. (mira que fa temps que va el projecte, però sempre penso j ho faré i no ho faig mai...)
Voto per la Rinka Himeji que no tenia cap vot i la pobra em feia una mica de llàstima... Rolling Eyes
Natsu
Natsu
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 791
Puntuació : 6232
Reputació : 5
Fecha de inscripción : 15/05/2010
Edad : 32

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  Sikanda Dc 02 Jun 2010, 17:39

Agh... No puc votar ja que faria spoiler...
Però, sense dir nom ni res d'ell, si pogués votavaper l'antic president del Consell d'Estudiants!
Em torna boja Embarassed
Sikanda
Sikanda
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 143
Puntuació : 5416
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 06/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  shira-chan Dc 02 Jun 2010, 20:08

És que l'enquesta és només del quintet protagonista, i no et preocupis, l'Akagi ha aparegut al capítol 35 i 36 que hem publicat aquesta setmana, pots parlar-ne que la gent ja el coneix!! Wink Ara... crec que em conec les teves preferències i en Shina es mereix que el votis... Very Happy
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20242
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  Sikanda Dc 09 Jun 2010, 09:57

Bé doncs treient l'Akagi ( Embarassed ) i la seva doble personalitat, em quedo amb en Shinagawa!
M'encanten las cares que posa, la serva forma de resoldre els problemes i com acava sempre fent el que diu l'Adachi de morros. És un yankee que mola molt ^^
Sikanda
Sikanda
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 143
Puntuació : 5416
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 06/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  Daichi Dc 16 Jun 2010, 00:36

Bé, jo he votat per en Shinagawa. Mola la actitut que té, és una mica jo jaja. Vol pasar de tot però al final no pot evitar intervenir. Very Happy
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6293
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  Daichi Dc 16 Jun 2010, 00:36

Per cert, veig que hi ha empat triple. A veure si algú fa el desempat. Very Happy
Daichi
Daichi
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 837
Puntuació : 6293
Reputació : 14
Fecha de inscripción : 16/05/2010
Edad : 29

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  Minamino Shuuichi Ds 17 Set 2011, 20:05

Dels proposats, em quedo amb en Shinagawa, que és molt divertit... pobre, sempre li passa tot a ell xD. Però... entre tots els que han sortit fins ara al manga (al Japó), em quedo amb en Kitami i l'Akita... sobretot amb l'Akita enfadat: de tant gamberro que vol ser, és idiota xD
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6518
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  barretdepalla Dg 08 Gen 2012, 18:50

Doncs jo voto per la Hana!És la que em fa passar mé bons moments!
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5909
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

[Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan Empty Re: [Enquesta] Personatges de Yankee-kun to Megane-chan

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum