Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Pel·lícules Japoneses EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Pel·lícules Japoneses EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Pel·lícules Japoneses EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Pel·lícules Japoneses EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Pel·lícules Japoneses EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Pel·lícules Japoneses EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Pel·lícules Japoneses EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Pel·lícules Japoneses EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Pel·lícules Japoneses EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Pel·lícules Japoneses

+5
surreak
hunterfox
Sikanda
Manto-kun
shira-chan
9 participantes

Ir abajo

Pel·lícules Japoneses Empty Pel·lícules Japoneses

Missatge  shira-chan Ds 29 Maig 2010, 14:09

Igual que el tema dels Dorames, Quines heu vist? Quines us han agradat més? Quins actors voleu destacar? Quines recomaneu??

Doncs jo vaig tenir un cap de setmana molt intens de Live Actions del Shonen ai (amor entre homes) a qui li interessi que m'ho digui que penjaré les que em vaig mirar i us les comentaré.

De no Shonen-ai, Les dues de Death Note i L Change de World. Personalment, només destaco d'interpretació de L de Kenichi Matsuyama, no em queixo del que va fer d'L ni la que fa de Misa, que també ho fan força bé. Els Shinigami estan molt ben aconseguits i el final alternatiu que fan del manga també m'agrada, ara, la resta és pobre, han retocat massa l'argument, al meu gust, però què hi farem.

A partir d'aquí he intentat seguir alguna peli més d'en Kenichi, Shindo parla d'una nena prodigi al piano, força normaleta però jo que he tocat el piano, em va agradar molt.

Nana, no m'he llegit ni mirat l'anime però les pelis són entretingudes, molt Shojo però pleneta de nois monos!!

Gohatto també és shonen-ai però ambientada al ShinenGumi (samurais) i d'actors hi podem trobar en Ren de Nana 1 i en Genghis Khan de la peli "Mongol" que va arribar als nostres cines.

Vull afegir en especial les pel·lícules que han fet els d'Arashi plegats:
Pikanchi: Live is Harda Dakero Happy: és un partidon continu tot i que en realitat és una comèdia dramàtica. Un grup de 5 nois, cadascun més perdut a la vida que l'anterior, es posen en situacions ben còmiques.
Pikanchi Double: Live is Hard Dakara Happy: no em va fer tant el pes com la primera, retrobem els personatges 3 anys més tard però la pel·lícula pren un caire menys còmic i més moralista i fraternal
Yellow Tears (Kiiroi Namida): molt recomanable, de debò, basade en un manga de Shinji Nagashima (autor clàssic) parla d'un grup de 4-5 nois que tenen somnis molt bohèmics (un vol ser dibuixant de manga, l'altre cantant, l'altre escriptor i l'últim pintor) i passen un estiu sencer en un apartament d'una sola habitació intentant aconseguir viure de les seves passions, a estones fa riure i a estones pateixes per veure si se'n sortiran però igualment, molt bones actuacions, al meu parer!

Aviam si me'n venen més al cap!
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20219
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Japoneses Empty Re: Pel·lícules Japoneses

Missatge  Manto-kun Ds 29 Maig 2010, 18:43

Hi ha un director en concret que el vaig descobrir fa uns anys i realment, em té fascinat amb les seves obres, és possible que molta gent digui que son molt avorrides les pelicules d'aquest home però amb les 15 que porta fetes (les hi tinc totes) realment no n'hi ha cap que m'hagi decebut, totes seguint la seva línia de violencia i bogería d'aquest home. Molts el coneixereu per haver sortit al mundialment conegut Takeshi's Castle (Humor Amarillo).

Takeshi Kitano


Takeshi Kitano és un director de cinema força peculiar, les seves pelicules mostren com ha crescut i evolucionat la seva tècnica amb el celuloïde, les "anades d'olla" que ha patit a l'hora de crear guions, el seu humor negre i absurd van fer que m'hi quedés enganxat. Molt conegut pel gènere Yakuza, també ha filmat altres películes amb una ambientació preciosa i una imatge inigualables (Per exemple, Dolls, Kikujiro no natsu, Hanabi... entre d'altres).

Les seves obres més famoses han estat Hanabi, Kikujiro no natsu... però la que és va emportar major prestigi va ser "Zatoichi", un nou capítol a la llarga saga d'aquest mític espadatxí cec. A més a més fins fa dues o tres pelicules la banda sonora ha estat sempre de la mà de Joe Hisaishi.
També s'ha emportat alguns premis, sobretot a Cannes i a Venècia, per Zatoichi i Hanabi.
Segur que més d'un ja heu vist alguna pel·licula, però jo realment soc un fan d'aquest home, és per mi el millor director de cinema i per cert aquest estiu torna amb una nova película "Autoreiji" un film Yakuza, després d'haver-se abstingut de fer-ne uns quants anys.

Filmografia

i Aqui us deixo un parell de trailers que per mi son els millors:

Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6590
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Japoneses Empty Re: Pel·lícules Japoneses

Missatge  Sikanda Dj 03 Jun 2010, 13:40

Zatoichi està bastante bé. Jo es que vaig descobrir en Kitano veient Battle Royale (la primera, és clar, la segona es horrible... -> diferent director) i em va encantar el seu paper.

Jo ehem...
Només ho recomano per els que tenen l'estómac fort i un sentit de l'humor molt negre.
El director Takashi Miike. Ha fet moltes pelis directament per video (hi a més hi ha rumors sobre finançament de la yakuza) que, al tenir molt poca censura, són bastant fortes.
Les seves feines acostumen a ser de terror, horror, i algunes amb bastant gore.
Si algú coneix Ichi the Killer (manga), en Miike va ser l'encarregat de dur-la al cine com una història més desenvolupada i bastant sanguinolenta. Tot i així, l'estil es molt semblant a en Tarantino pel ritme de les imatges, l'humor negre i la quantitat de sang.
També es el director de les pelis de Dead or Alive.

Com a curiositat, va sortir a The Hostel com l'executiu que es troba el protegonista a l'entrada de l'edifici.

No totes les seves pelis són "gores", però sí tenen molt d'angoixants, misterioses o terrorífiques (per exemple, "Audition") .
En fi, si us agrada el génere podeu veure la llista a la Wiki on més o menys explica l'argument de cada una. No deixo imatges perquè no em sembla adequat a tots els gustos ^^
Sikanda
Sikanda
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 143
Puntuació : 5393
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 06/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Japoneses Empty Re: Pel·lícules Japoneses

Missatge  Manto-kun Dj 03 Jun 2010, 20:57

Sikanda escrigué:Zatoichi està bastante bé. Jo es que vaig descobrir en Kitano veient Battle Royale (la primera, és clar, la segona es horrible... -> diferent director) i em va encantar el seu paper.

Si de fet, a BR2 la van pifiar una miqueta, tampoc em va entusiasmar gaire i no sé, l'argument el vaig trobar molt exagerat, en canvi en la primera és més planer.. m'agrada sisi.
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6590
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Japoneses Empty Re: Pel·lícules Japoneses

Missatge  hunterfox Dj 03 Feb 2011, 02:30

Jo també vaig descobrir Kitano a battle royal xD, desprès el vaig veure a Zatoichi y les dues pelis man agradat molt. De Takashi Mike e vist Ichi the killer, llamada perdida, Izo(la pitjor de totes), y dues de les meves pelis preferides que son Crows Zero 1 y 2. També e vist algunes de por com la maledicció, dark water, the ring, the eye y alguna mes que no recordo. També e vist alguns live action com death note, Casshern, Devilman, Initial d, Basilisk, sky high, slam dunk, detroit metal city, 20 century boys, Old boy(Coreana), Dragon Head y ara mateix no en recordo mes. Desprès e vist bastant mes de tot tipus Peró, les que mes m'han agradat han sigut Go, Death Trance, Returner, Tetsuo, the princes blade, azumi... y be, ja aniré recordant mes, si tingues que triar-nen 3 de japo agafaria Crows, Death Trance y 20 Century boys.
hunterfox
hunterfox
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 6
Puntuació : 4842
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/02/2011
Edad : 35
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Japoneses Empty Re: Pel·lícules Japoneses

Missatge  shira-chan Dj 03 Feb 2011, 10:59

Oh!
De les que has dit, he vist les dues d'Azumi que Déu ni do!
La de Basilisk em va agradar força
Però Death Note i Detroit Metal City potser són amb les que millor m'ho he passat (serà per en Matsuyama...? Embarassed )

20 Century Boys, l'has vist havent llegit el manga o sense? A mi també m'han agradat molt però, clar, al haver-me llegit també el manga l'argument no m'era nou..

Les de terror no les toco... affraid
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20219
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Japoneses Empty Re: Pel·lícules Japoneses

Missatge  hunterfox Dj 03 Feb 2011, 11:46

20 century boys nomes e vist les pel·lícules, el manga el tinc pendent xd (abans m'agradaria llegir monstre), per cert a qui li agradi les pel·lícules de acció amb espases recomano Bichunmo, aquesta peli me encanta moltíssim, encara que no se el vostres gustos, a mi magrada tot però sobre tot les pelis de arts marcials y espases.
Deixo trailer de Bichunmoo en Castellano:


y aquest de Death Trance:

hunterfox
hunterfox
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 6
Puntuació : 4842
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/02/2011
Edad : 35
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Japoneses Empty Re: Pel·lícules Japoneses

Missatge  surreak Dj 03 Feb 2011, 11:56

Dragon Head té peli? cyclops
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16652
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Japoneses Empty Re: Pel·lícules Japoneses

Missatge  hunterfox Dj 03 Feb 2011, 12:00

si, y bastant bona, la pots baixar aqui: http://technotaku.com/foros/index.php?topic=453.0
aqui el trailer:
hunterfox
hunterfox
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 6
Puntuació : 4842
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/02/2011
Edad : 35
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Japoneses Empty Re: Pel·lícules Japoneses

Missatge  Manto-kun Dj 03 Feb 2011, 21:18

He vist que també heu dit quelcom de "Trucada perduda", ostres aquesta pel·li la fèien un dia a Tv3 a la una de la matinada i vaig passar força por.

Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6590
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Japoneses Empty Re: Pel·lícules Japoneses

Missatge  lostbrain Dj 03 Feb 2011, 21:35

Jo de pelis japoneses o Dorames poques, però una que vaig veure i que em va agradar molt va ser Taiyou no Uta (la que fa de protagonista es la cantant/guitarrista Yui)!! És una peli molt maca, al final et cau la llagrimeta!xd
I també algun Dorama com: el de GTO i Death Note. Tots dos molt bons! Very Happy


L.B. Wink
lostbrain
lostbrain
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1690
Puntuació : 7657
Reputació : 25
Fecha de inscripción : 19/12/2010
Edad : 30
Ubicació : Esterri d'Àneu

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Japoneses Empty Re: Pel·lícules Japoneses

Missatge  Manto-kun Dv 04 Feb 2011, 19:32

lostbrain escrigué:Jo de pelis japoneses o Dorames poques, però una que vaig veure i que em va agradar molt va ser Taiyou no Uta (la que fa de protagonista es la cantant/guitarrista Yui)!! És una peli molt maca, al final et cau la llagrimeta!xd
I també algun Dorama com: el de GTO i Death Note. Tots dos molt bons! Very Happy
L.B. Wink

A mi també em va agradar molt Taiyou no Uta, també vaig veure el dorama amb un altra actriu la Erika Sawajiri, però la peli em va agradar molt més!
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6590
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Japoneses Empty Re: Pel·lícules Japoneses

Missatge  Shruikan Dv 04 Feb 2011, 21:55

Jo tinc la peli de Bichunmu gravada. És japonesa? No sé per què sempre he pensat que era coreana. Apart d'aquesta he vist les de Death Note i crec que ja està. Ni cap altre peli ni cap dorama.

Per cert, hunterfox, el teu avatar m'ha fet venir ganes de tornar-me a llegir HunterxHunter. D:
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7201
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Japoneses Empty Re: Pel·lícules Japoneses

Missatge  hunterfox Dv 04 Feb 2011, 22:17

no, bichunmo no es japonesa però magrada tan aquesta peli que no e pogut evitar posar el tràiler XD.
hunterfox
hunterfox
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 6
Puntuació : 4842
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 01/02/2011
Edad : 35
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Japoneses Empty Re: Pel·lícules Japoneses

Missatge  Gray Slimner Dt 14 Jun 2011, 02:14

Sikanda escrigué:
El director Takashi Miike. Ha fet moltes pelis directament per video (hi a més hi ha rumors sobre finançament de la yakuza) que, al tenir molt poca censura, són bastant fortes.
Les seves feines acostumen a ser de terror, horror, i algunes amb bastant gore.
Si algú coneix Ichi the Killer (manga), en Miike va ser l'encarregat de dur-la al cine com una història més desenvolupada i bastant sanguinolenta. Tot i així, l'estil es molt semblant a en Tarantino pel ritme de les imatges, l'humor negre i la quantitat de sang.
També es el director de les pelis de Dead or Alive.
Ostres tu, quina casualitat... Ja feia uns mesos que tenia previst veure Ichi the Killer i avui ho he fet... no tenia ni idea que el seu director fos tan prolífic! Bé, doncs m'ha agradat molt, la veritat. Crec que té punts d'obra mestra, tot i que no he entès el final T_T si algú més l'ha vista el podem comentar =P Ah, i als que no ho hagueu fet, us la recomano, ara bé, cal tenir present que és força gore Twisted Evil xD S'haurà de llegir el manga, que té bona pinta.

Per cert, si algú coneix pel·lícules d'aquest estil (o no xD) espero les vostres recomanacions ^^ Aviam si m'introdueixo una miqueta al món del cinema japonès...
Gray Slimner
Gray Slimner
TCNRM - Traducció
TCNRM - Traducció

Nombre de missatges : 3087
Puntuació : 9052
Reputació : 40
Fecha de inscripción : 11/01/2011
Edad : 32

http://myanimelist.net/profile/Gray_Slimner

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Japoneses Empty Re: Pel·lícules Japoneses

Missatge  Arashino Dj 02 Feb 2012, 23:11

De pelis japoneses (i coreanes i taiwaneses XD ) en porto veient força temps, però ara mateix en tinc dues al cap.
Echo of Silence. La vaig veure al BAFF fa ja uns anyets, i em va deixar una molt bona sensació de boca. Es situa a Hokkaido en ple hivern, i explica el naixement d’una relació amorosa entre una criadora de cavalls i un mut operari de manteniment d’un par d’atraccions. La desgracia, pk sinó no tindria gràcia, és que la nia pateix un accident de transit (carreteres gelades, ja se sap) i perd la memòria de l’ho succeït les ultimes setmanes, inclòs el pobre mut. La noia sap que s’ha oblidat d’alguna cosa, i el mut es desviu esperant el retorn de la seva enamorada. És molt angoixant el final, quan el mut la truca per telèfon i, davant les preguntes de la noia sobre qui hi ha el noi es fot a plorar. Molt bonica i tal, i la tinc al cap pk no hi ha manera de trobar-la.

Kwaidan. Recull de 5 histories de por tradicionals japoneses. És dels anys vuitanta, però l’estil visual està super ben cuidat, amb decorats i ambientació que sembla un quadre impressionistes. Les histories són molt bones, algunes ja de famoses com la del monjo a qui uns fantasmes l’hi arrenquen les orelles, o la yuki onna. La tenia a VHS i la vaig passar a DVD l’altre dia, a veure si la miro un dia d’aquests XD
Arashino
Arashino
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 124
Puntuació : 4687
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 24/01/2012
Ubicació : Depèn

Tornar a dalt Ir abajo

Pel·lícules Japoneses Empty Re: Pel·lícules Japoneses

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum