Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan

3 participantes

Ir abajo

Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan Empty Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan

Missatge  shira-chan Dc 09 Jun 2010, 13:22

Per Sant Joan, com ja és tradició al fansub fer regalets i coses especials, també us tenim reservat quelcom... què serà?
Els de l'equip del fansub no teniu permès de solucionar les pistes ja que el projecte ja s'està tirant endavant dins la zona privada.

Us tenim acostumats a One-Shots, especials i omakes de sèries que ja fem, estrenes de sèries noves OVAs o pel·lícules, què serà aquesta vegada?


Pista número 1:

En un esdeveniment recent a Barcelona, (podem posar aquí dins el BAFF, el saló del còmic, la Japan Weekend o el saló del Manga) va tenir una gran rebuda tant pel públic com per la crítica.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20228
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan Empty Re: Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan

Missatge  Sherry Dc 09 Jun 2010, 14:18

A veure...

Al BAFF va arrasar la peli de One Piece: Strong World, que va ser la que es va emportar el premi del públic. I en segon lloc va quedar Summer Wars, que jo diría que és aquesta. Com sigui la de OP em moro XDDDD

De totes maneres, sigui la que sigui, gràcies pel regalet Reverència
Sherry
Sherry
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 85
Puntuació : 5251
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 08/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan Empty Re: Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan

Missatge  Manto-kun Dj 10 Jun 2010, 12:22

Tinc la pell de gallina només de pensar que al·lucinarem amb la sorpresa. "Mi corazón palpita cómo una patata frita"
Manto-kun
Manto-kun
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1333
Puntuació : 6599
Reputació : 18
Fecha de inscripción : 09/05/2010
Edad : 33
Ubicació : Nara

http://www.litoskayak.co.nr

Tornar a dalt Ir abajo

Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan Empty Re: Pista número 1 per la sorpresa de Sant Joan

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum