Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!) EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!) EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!) EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!) EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!) EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!) EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!) EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!) EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!) EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!)

5 participantes

Ir abajo

Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!) Empty Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!)

Missatge  Al-Vhandrel Dl 14 Jun 2010, 21:50

Doncs si... això es un adeu. Fullmetal Alchemist ens deixa de moment amb les
incognites resoltes i els deures fets. Us penjo un parell de links per veure'l (no catala ni castella
per això haurem d'esperar uns dies).
Fantastic final !!

http://mangastream.com/read/fullmetal_alchemist/37981928/1
http://www.onemanga.com/Full_Metal_Alchemist/108/000/

Obro aquest tema per deixar les nostres opinions sobre el capitol final de FMA.
Tota opinio es benvinguda.
Que us ha semblat ? Us ho esperaveu? Potser canviaria alguna cosa, com per exemple...?

Personalment, el cap. ha sigut genial, no ha caigut la llagrimeta pero m'ha deixat satisfet.
El retorn de la gosa quimera es innecesari per mi, sembla quasi tant traumatic pel personatges
com la transmutacio de la mare. En canvi m'agrada que mantinguin el misteri en el nom del Scar. bounce

Salutacions a tots
Al-Vhandrel
Al-Vhandrel
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1742
Puntuació : 7519
Reputació : 28
Fecha de inscripción : 10/01/2010
Edad : 37

Tornar a dalt Ir abajo

Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!) Empty Re: Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!)

Missatge  shira-chan Dl 14 Jun 2010, 22:18

Al, m'agrada el tema Wink però te l'he mogut a "sèries" que és el subfòrum destinat a parlar de les sèries, el de notícies és per les novetats, i curiosament ja tenim un post on s'anuncia el final de FMA: https://llunaplenanofansub.forosactivos.net/noticies-de-manga-i-anime-f19/final-de-fullmetal-alchemist-t301.htm

Per comentar sèries... aquí!!

I el final... m'ha encantat la declaració de l'ED!! i com fa tornar l'Al també, tot i que... hi haguéssin pogut caure abans, no? amb aquesta solució??? Cop de fuet
No he acabat d'entendre si en Mustang fa ús de la pedra per recuperar la vista o no...
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20231
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!) Empty Re: Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!)

Missatge  Akuma Dt 15 Jun 2010, 07:23

Si que fa ús de la pedra, sino no podria giovernar. La idea es que un governant ha de veure les necessitats del poble, sino no pot governar justament procurant lo millor a la població.

Jo crec que ha sigut un capítol èpic. Ho ha tingut tot. Un bon final feliç, una mica de melancolia per part d'en Hohennheim, ha tancat tots els fils que faltava per tancar, la declaració de l'Ed, etc. Sincerament, un bon final. Pot ser perque m'esperava un final tràgic m'ha agradat més.

Encara no he vist Hero Tales, però tan debó que sigui una sèrie tan mítica com ha estat FMA, pq sincerament a mi m'ha calat la serie.

Ja ne!
Akuma
Akuma
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 1282
Puntuació : 7124
Reputació : 32
Fecha de inscripción : 26/05/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!) Empty Re: Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!)

Missatge  Sikanda Dg 20 Jun 2010, 00:45

Jo he plorat com una tonta....
M'ha encantat!!!
En Roy és clar que necessita la pedra i la utilitza. Li cal per governar i ser complir la seva promesa.
Això sí, amb el Greed quasi em moro... Quina llàstima!!! Me l'estimava molt.
El tema Ed y Winry no és que m'hagi agradat gaire (les coses que es veuen d'un hora lluny no em convencen...).
Això sí, la forma de retornar el cos m'ha semblat molt bona. És tot un sacrifici per l'Ed.
Sikanda
Sikanda
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 143
Puntuació : 5405
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 06/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!) Empty Re: Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!)

Missatge  Mark Sànchez Ds 17 Jul 2010, 21:09

Ha sigut un final molt bó, sobretot si el comparem amb el final de la primera adaptació... ...
M'ha agradat molt el moment final amb les imatges de les coses que fan després (algú creu que en Mustang no s'hauria de deixar bigoti?? No li queda massa bé). També em va agradar con tanquen el tema d'en Selim, que es queda amb sa mare. I és epic el moment de la declaració d'Ed a la Winry, xD... aquests alquimistes... Aplaudiments
Mark Sànchez
Mark Sànchez
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 7
Puntuació : 5055
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 17/07/2010
Edad : 38
Ubicació : Tarragona

Tornar a dalt Ir abajo

Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!) Empty Re: Final de Fullmetal Alchemist (atenció, spoilers!)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum