Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
S'acaba FullMetal Alchemist Brotherhood, però... EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
S'acaba FullMetal Alchemist Brotherhood, però... EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
S'acaba FullMetal Alchemist Brotherhood, però... EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
S'acaba FullMetal Alchemist Brotherhood, però... EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
S'acaba FullMetal Alchemist Brotherhood, però... EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
S'acaba FullMetal Alchemist Brotherhood, però... EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
S'acaba FullMetal Alchemist Brotherhood, però... EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
S'acaba FullMetal Alchemist Brotherhood, però... EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
S'acaba FullMetal Alchemist Brotherhood, però... EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


S'acaba FullMetal Alchemist Brotherhood, però...

2 participantes

Ir abajo

S'acaba FullMetal Alchemist Brotherhood, però... Empty S'acaba FullMetal Alchemist Brotherhood, però...

Missatge  surreak Dg 04 Jul 2010, 20:45

S'acaba FullMetal Alchemist Brotherhood, però...
...s'ha anunciat una nova pel·lícula!

S'acaba FullMetal Alchemist Brotherhood, però... Normal_fma-23

Avui s'ha emès l'últim capítol del segon anime de FullMetal Alchemist, aquest, fidel al manga. Amb 64 episodis, es posa també punt i final a la versió animada d'aquesta sèrie, que ha deixat amb la boca oberta tants i tants fans. Però, de sobte, sorpresa! Al final del capítol, s'anuncia l'aparició d'una nova pel·lícula basada en la sèrie. Caldrà estar atents, doncs, a noves informacions!

Font: Ramen para dos
surreak
surreak
TCANRMV - Cabdill
TCANRMV - Cabdill

Nombre de missatges : 7515
Puntuació : 16664
Reputació : 89
Fecha de inscripción : 08/06/2009
Edad : 36
Ubicació : Alabasta

https://llunaplenanofansub.forosactivos.net

Tornar a dalt Ir abajo

S'acaba FullMetal Alchemist Brotherhood, però... Empty Re: S'acaba FullMetal Alchemist Brotherhood, però...

Missatge  Sothe Dc 07 Jul 2010, 21:51

Una gran alegria la pel·lícula, encara que jo crec que com han acabat el manga i l'anime hi ha prou, més FMA sempre és ben rebut.
Després de més d'un any seguint cada setmana el capítol setmanal ha valgut la pena, no m'ha decepionat en res, ara toca veure aquesta pel·lícula, que espero que sigui tan bona com The Conqueror of Shamballa, que encara que fos relleno, era molt bona.
Sothe
Sothe
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 138
Puntuació : 5387
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 11/01/2010
Edad : 30
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum