Seguim actius!

Últimos temas
» Per col·laborar amb vosaltres
Autor preferits EmptyDs 20 Abr 2024, 19:14 por shira-chan

» Vull traduir
Autor preferits EmptyDl 26 Feb 2024, 16:12 por Intervención

» M'agradaria participar!
Autor preferits EmptyDv 22 Des 2023, 17:54 por Dan

» M'agradaria llegir One Piece des d'un inici en català
Autor preferits EmptyDv 22 Des 2023, 10:15 por shira-chan

» M'agradaria unir-me
Autor preferits EmptyDg 05 Nov 2023, 17:44 por shira-chan

» M'agradaria unir-m'hi
Autor preferits EmptyDg 17 Set 2023, 20:26 por victor_v

» Vull col·laborar!!!
Autor preferits EmptyDc 23 Nov 2022, 16:27 por Intervención

» Entrar el blog
Autor preferits EmptyDg 02 Oct 2022, 16:21 por Intervención

» Bon dia, bona tarda, bon vespre!
Autor preferits EmptyDt 13 Set 2022, 20:22 por shira-chan


Autor preferits

+4
kohaku_93
Gose
shira-chan
Gruay
8 participantes

Ir abajo

Autor preferits Empty Autor preferits

Missatge  Gruay Dl 05 Jul 2010, 23:31

Quin són els vostres autors preferits de cada gènere?
Aqui els meus:
Shonen:
- Hiro Mashima: Ja m'encantava abans de conèixer Fairy Tail, per Rave i la Julia *o*. I ara amb Fairy Tail i l'Erza **o** pos s'ha guanyat el títol de l'autor preferit. També em van encantar Monster Hunter Orage i Monster Soul.
- Mizuki Kawashita: tot i que aquesta és ecchi, l'he ficat dintre de Shonen també. Simplement impressionant, Ichigo 100% és una obra mestra i Ane-Doki (manga amb el que la vaig conèixer) no és queda curta.

Seinen:
- Naoki Urasawa: Que original oi? Però si és bo, és bo. De petit ja em va conquerir amb l'anime de Cinturó Negre i ara m'ha enamorat Embarassed amb Monster i 20th Century Boys. I ara que m'estic llegint Cinturó Negre m'ha rematat...

Shojo:
- Clamp: he llegit molt poc shojo, ja que el dibuix confús no m'acaba de fer el pes, però amb Chobits per exemple vaig disfrutar immensament. D'aqui a poc em faré Sakura segurament.

I quins són els vostres autor preferits?
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9460
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Autor preferits Empty Re: Autor preferits

Missatge  shira-chan Dt 06 Jul 2010, 01:03

Aviam...
Shonen:
adoro Hiro Mashima (Fairy Tail, Rave, etc...) però útlimament Eiichirio Oda (One Piece) no es queda enrera, però crec que no puc oblidar-me del tàndem Tsugumi Ōba i Takeshi Obata (Death Note, Bakuman)... això en masculí.
En femení, la Miki Yoshikawa (Yankee-kun to Megane-chan) i la Hiromu Arakawa (FullMetal Alchemist) (tot i que aquesta última no m'acaba d'agradar el seu caràcter).

Shojo:
M'agrada poc, el shojo, però donaré una segona oportunitat a la Yuu Watase perquè amb Sakura Gari ha despertat molt la meva curiositat. L'anime de Fujigi Yugi no em va agradar, però potser el manga tingui el mateix nivell d'imatge que té Sakura Gari. La que crec que és indiscutiblement bona és la Natsuki Takaya (Fruits Basket).

Seinen:
Hiroya Oku (Gantz) tot i que em costa tenir el suficient estómac per la història, el dibuix i els plans són perfectes, quasi m'impressiona tant l'angúnia de les situacions com lo que mola el dibuix. Motorō Mase (Ikigami) em va deixar gratament sorpresa. Molt recomanable . I per sortir de les recomanacions fetes per la Sikanda, afegiré Naoki Urasawa: Monster no em va acabar d'enganxar del tot però 20 century boys i Pluto m'estan agradant molt i molt.

Josei:
Tomoko Ninomiya (Nodame Cantabile) potser és que el tema em tocava més de ple que els que tracta la Ai Yazawa (Paradise Kiss, Nana) però també estan tractats més des del punt de vista de l'esforç que s'ha de fer per aconseguir alguna cosa més que en les històries d'amor de noies que es fixen en coses més superficials (sense menys tenir la moda o l'estètica).

Yaoi: la Yuu Watase com ja he esmentat per Sakura Gari i la Kyuugou. La segona pels seus dibuixos i les expressions dels seus personatges. I les històries són molt humanes i carregades alhora de senzillesa i passió, costa de descriure. La primera... ja ho anireu veient!! (a qui li interessi).
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20218
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Autor preferits Empty Re: Autor preferits

Missatge  Gose Dt 06 Jul 2010, 15:36

Jo en veritat no mi fixo molt en els noms dels autors , però ke m'impresiona es en Hiroya Oku (Gantz). ÉS l'unic (que he lleguit) capaç d'expressar la tensio i el dramatisme n omés amb imatges, amb paissatges etc.
PD: tabé és l'unic que e vist que posa mig capitol sense cap dialeg xd
Gose
Gose
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 404
Puntuació : 5604
Reputació : -1
Fecha de inscripción : 24/04/2010
Edad : 31
Ubicació : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Autor preferits Empty Re: Autor preferits

Missatge  kohaku_93 Dt 06 Jul 2010, 21:52

Doncs les meves autores preferides per tots els gèneres són les CLAMP XDDDDD es que he intentat llegir mangues d'altres autors, no és que em desagradin, però penso que la composició de la pàgina, etc. resulta molt més senzilla i "fàcil de passar" amb les Clamp, i no t'has de parar a buscar quina és la següent vinyeta, es veu clarament (hi ha mangues que et passes una hora cercant si la bona és la del fons o la que està entravessada enmig que fa coses rares XD i tb m'agraden molt les seves històries, amb tanta màgia *¬*)
Nose, la meva opinió ^^U
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5298
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Autor preferits Empty Re: Autor preferits

Missatge  Gruay Dt 06 Jul 2010, 22:58

kohaku_93 escrigué:Doncs les meves autores preferides per tots els gèneres són les CLAMP XDDDDD es que he intentat llegir mangues d'altres autors, no és que em desagradin, però penso que la composició de la pàgina, etc. resulta molt més senzilla i "fàcil de passar" amb les Clamp, i no t'has de parar a buscar quina és la següent vinyeta, es veu clarament (hi ha mangues que et passes una hora cercant si la bona és la del fons o la que està entravessada enmig que fa coses rares XD i tb m'agraden molt les seves històries, amb tanta màgia *¬*)
Nose, la meva opinió ^^U
Clamp fa altres gèneres a part de shojo? Si es que si diga'm algun shonen o seinen de Clamp, si es que n'han fet algun, que me'ls llegiré
Gruay
Gruay
TCNM-Correcció
TCNM-Correcció

Nombre de missatges : 3065
Puntuació : 9460
Reputació : 16
Fecha de inscripción : 25/02/2010
Edad : 32
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Autor preferits Empty Re: Autor preferits

Missatge  Shruikan Dt 06 Jul 2010, 23:44

Gruay escrigué:
kohaku_93 escrigué:Doncs les meves autores preferides per tots els gèneres són les CLAMP XDDDDD es que he intentat llegir mangues d'altres autors, no és que em desagradin, però penso que la composició de la pàgina, etc. resulta molt més senzilla i "fàcil de passar" amb les Clamp, i no t'has de parar a buscar quina és la següent vinyeta, es veu clarament (hi ha mangues que et passes una hora cercant si la bona és la del fons o la que està entravessada enmig que fa coses rares XD i tb m'agraden molt les seves històries, amb tanta màgia *¬*)
Nose, la meva opinió ^^U
Clamp fa altres gèneres a part de shojo? Si es que si diga'm algun shonen o seinen de Clamp, si es que n'han fet algun, que me'ls llegiré

Això que has dit algun ho consideren blasfèmia (a mi també m'ha passat). xD Pel que m'han dit, la série de X de les CLAMP és força sanguinolenta, així que no només fan shojo... Apart, algunes com xxxHolic o Tsubasa Reservoir Chronicles crec que es poden considerar més shonen que shojo.
Shruikan
Shruikan
TCAMK-Traducció
TCAMK-Traducció

Nombre de missatges : 1817
Puntuació : 7200
Reputació : 29
Fecha de inscripción : 13/06/2010
Edad : 30
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Autor preferits Empty Re: Autor preferits

Missatge  shira-chan Dc 07 Jul 2010, 01:00

Afegiria que fan Shonen-ai (jo Lawful Drug no sabria encasillarho enlloc més) i Josei (Clover per mi era força adult). I si, X té tela.
shira-chan
shira-chan
TCANMVK - La mestressa
TCANMVK - La mestressa

Nombre de missatges : 10238
Puntuació : 20218
Reputació : 169
Fecha de inscripción : 01/01/2010
Edad : 37
Ubicació : Gràcia

Tornar a dalt Ir abajo

Autor preferits Empty Re: Autor preferits

Missatge  kohaku_93 Dc 07 Jul 2010, 11:04

Teòricament segons les classificacions, xxxHolic i Chobits són seinen, Angelic Layer i Tsubasa són shonen, Magic Knight Rayearth, Tokyo Babylon, X, CCSakura, etc. són shojo. Chunyan és josei. Rex és més aviat per nens petits (No recordo com es deia XD). Miyuki-chan és shojo-ai però amb clau d'humor. Lawful drug és de les poques que encara no he llegit, però per totes les il·lustracions sembla un shonen-ai, i, per cert, Tokyo Babylon també ho és, tot i que molt lleuger. Magic Knight Rayearth i Angelic Layer també és podrien considerar mecha...

No, si no serà per la falta d'estils XD Però si és que ja no saben on classificar-les XD Norma ha fet una categoria especial ja per CLAMP XD Per què, per exemple, on coi es fica Kobato.? En teoria la revista és de shonen però kobato no ho és, però tampoc shojo, pq és una història bastant... XD
kohaku_93
kohaku_93
Nèstor
Nèstor

Nombre de missatges : 198
Puntuació : 5298
Reputació : 0
Fecha de inscripción : 26/05/2010
Edad : 30
Ubicació : Mallorca

http://kohaku-93.deviantart.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Autor preferits Empty Re: Autor preferits

Missatge  barretdepalla Dv 09 Set 2011, 17:50

Shonen :Eichiro Oda-One piece-Te un gran humor i m'encanta la manera de dibuixar

Shojo:CLAMP-em va agradar al veure sakura card captor.M'agrada prk una que altra vegada em feia emocionar-me,tot i que no solc fer-ho
barretdepalla
barretdepalla
Dupont
Dupont

Nombre de missatges : 735
Puntuació : 5885
Reputació : 1
Fecha de inscripción : 08/09/2011
Edad : 22
Ubicació : Artés

Tornar a dalt Ir abajo

Autor preferits Empty Re: Autor preferits

Missatge  Minamino Shuuichi Ds 17 Set 2011, 16:41

Doncs els meus són...

- Oda Eiichiro-sensei (a què no sabeu de quin manga n'és l'autor? xD)

- Togashi Yoshihiro (Yu Yu Hakusho, Level E, Hunter x Hunter)

- Watasuki Nobuhiro (Rurouni Kenshin)

- Toboso Yana (Kuroshitsuji)

- Kataoka Jinsei (Deadman Wonderland)

- Yagi Nobuhiro (Claymore)

- Okubo Atsushi (Soul Eater)

... i potser algú és, llàstima que no ho recordi ^^U
Minamino Shuuichi
Minamino Shuuichi
TCAK-Correció
TCAK-Correció

Nombre de missatges : 2258
Puntuació : 6494
Reputació : 35
Fecha de inscripción : 17/09/2011
Edad : 36
Ubicació : 魔界 - Makai

http://nalataia-no-bara.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Autor preferits Empty Re: Autor preferits

Missatge  itrebla Ds 17 Set 2011, 18:53

Jo, com que sol em moc per Seinen i Shonen, sol puc opinar d'aquests tipus d'autors. Per mi, els millors són:

Hiro Mashima: a mesura que avança FT el dibuix és millor, almenys tinc aquesta sensació. La història és entretinguda.

Oku Hiroya: Gantz, no hi ha paraules, un dels millors mangues que segueixo

Tsugumi Ohba/ Takeshi Obata: Tant per Death Note com per Bakuman, que l'he començat fa poc i no m'està desagradant.

Youn In-Wan/ Yang Kyung-il: Estic llegint Defense Devil i està mooolt bé.

I el millor dels millors, el rei dels reis:

Eiichiro Oda: La gran història, els personatges, la quantitat i densitat de detalls, la gran qualitat que tenen i les ganes de saber el que passarà, el fan el millor de tots.
itrebla
itrebla
Ex-fansuber
Ex-fansuber

Nombre de missatges : 557
Puntuació : 5230
Reputació : 3
Fecha de inscripción : 30/06/2011
Edad : 33
Ubicació : Tremp/Terrassa

Tornar a dalt Ir abajo

Autor preferits Empty Re: Autor preferits

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum